skull Опубліковано: 23 серпня 2012 Скарга Поширити Опубліковано: 23 серпня 2012 Давно думав про капіталку мотора, масла не їсть, але компресія 8-9 та "подуставша" гбц стуку з неї багато На протязі літа повезло купити деякі запчастини і тепер думаю починати капіталити. На даний момент в мене є стоковий 1.5 мотор, КПП полонез, які стоять на машині Куплена ГБЦ (тут на форумі) на 38 РВ, на 1.8мм пиляна Облегчений маховик Різана шестерня Стою перед вибором поршневої, обєм до 1.7 збільшувати не хочу, буду збирати 1.5 або на крайняк 1.6 Яку поршневу порадите ставити для кращого результату? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
leon Опубліковано: 23 серпня 2012 Скарга Поширити Опубліковано: 23 серпня 2012 сборка 1,6л или 1.7л подразумевает замену КВ на 3317. поршневая, что для 1,5л, что для 1,6л диаметром на 82мм (правда для 1.6л имеет отличие в днище). для 1,7л твои старые гильзы сгодятся которые надо прошлифовать под диаметр поршней 85мм. Следует тебе самому определить что ты хочешь сделать! Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Recommended Posts
Створіть акаунт або увійдіть для коментування
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз