Вованич Опубліковано: 2 травня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 2 травня 2011 Ребята у меня постояно вырывает заглушки на оси коромысел сначала вырвало одну я нарезал резбу закрутил болт поставил завел вырвало вторую в чем может быть причина? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Roller Опубліковано: 2 травня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 2 травня 2011 А клапан не чіпав редукційний ? Мабуть в тебе густе мінеральне мастило залите ,та не вірно налаштований клапан . Диагностуй ДД - замість нього вкрути механічний манометр ,та подивись який насправді тиск у системі. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Вованич Опубліковано: 2 травня 2011 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 2 травня 2011 Вы имеете в виду что высокое давление? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
zoom Опубліковано: 2 травня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 2 травня 2011 Ну давление проверить стоит все равно, но кажется проблема не в этом. На какой оси вырывает "ВП" или "ВЫП", местами не перепутаны? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Вованич Опубліковано: 2 травня 2011 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 2 травня 2011 Сначала вырвало на ВЫП потом на ВП что вы имеете в виду местами не переплутаны? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
zoom Опубліковано: 2 травня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 2 травня 2011 оси местами не перепутаны? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Вованич Опубліковано: 2 травня 2011 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 2 травня 2011 Сейчас буду смотреть потом отпишусь Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Roller Опубліковано: 2 травня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 2 травня 2011 Мої особисті спостереження - приблизно у 50% УЗАМів ( навіть більше ) витискує саме ціі заглушки . Холодні запуски двигуна на мінеральному мастилі у мороз , та ще крім цього стискує у "знак Мерседеса " фільтр мастила.. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
zoom Опубліковано: 2 травня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 2 травня 2011 Roller Чота у меня невыдавливает, масло полусинь правда, но на холодную давит 6атм. по мех менометру Вованыч фильтр какой родной или ВАЗ? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Вованич Опубліковано: 2 травня 2011 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 2 травня 2011 Оси стоять правильно фильтр родной Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
zoom Опубліковано: 2 травня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 2 травня 2011 Тогда только один вариант, мерять давление мех манометром и смотреть редукционник (скореевсего он у тебя залип и давление в системе бешеное на оборотах). Гоняешь? или после чего первую выдавило? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Roller Опубліковано: 4 травня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 4 травня 2011 Клапан редукційний дивитися ,або регулювати . А краще регулювати на працюющому двигуні ,та дивитись при цьому на мех.манометр. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Вованич Опубліковано: 6 травня 2011 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 6 травня 2011 Проверил мех-датчиком четверка давление ето без заглушки. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
scoryc Опубліковано: 6 травня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 6 травня 2011 надо курить редукцыонный клапан. Четверка -это на горячем на холостых? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Вованич Опубліковано: 7 травня 2011 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 7 травня 2011 Четверка давление при температуре 80 градусов на оборотах но ето без заглушки если поставить заглушку будет намного больше наверное? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
scoryc Опубліковано: 7 травня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 7 травня 2011 да будет больше,ставь заглушку и регулируй по мех манометру давление,при 3000 об должно быть при температуре двигател я80 градусов около 4-рех атмосфер Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Recommended Posts
Створіть акаунт або увійдіть для коментування
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз