Виталиk Опубліковано: 25 квітня 2017 Скарга Поширити Опубліковано: 25 квітня 2017 Интересует такой вопрос,есть кпп полонез 5 ст и корпус кпп ваз 2106 4ст,можно ли пересыпать все детали кпп полонеза в корпус ваз коробки? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
VICTOROVI4 Опубліковано: 25 квітня 2017 Скарга Поширити Опубліковано: 25 квітня 2017 Сам не менял но можно.Менял корпус друг именно с фиата на ваз.Там корпус одинаковый только жопу с 5той передачей перекинуть надо. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Виталиk Опубліковано: 25 квітня 2017 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 25 квітня 2017 просто предлагают кпп полонез за дешево,а у меня стоит 4ст с ваза,вот и думаю что делать или купить и потом снова резать пол(у меня вварен с ваза тоннель), переделывать траверсу или пересыпать с корпуса в корпус и не парить мозг.Тут решил посоветоваться,чтобы быть уверенным ,что все это дело потом будет работать как надо Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Elektrod Опубліковано: 25 квітня 2017 Скарга Поширити Опубліковано: 25 квітня 2017 Задню кришку потрібно буде брати з полонеза, (чи вона підійде не знаю) оскільки в чотирьох ступкі вона не така (на пяти ступкі ваз там підшипник на пром вал + речаг переключення не такий) в ітогі вам доведеться різати тунель під ричаг + я хз чи подушка однакова у полонеза і ваза, на чотирьох і пяти ступках ваза подушки і траверси різні. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Ars Опубліковано: 25 квітня 2017 Скарга Поширити Опубліковано: 25 квітня 2017 вопрос не по теме есть кпп полонез отдали по цене метелома нормальная говорили негудящая выбивает только 3-ю передачачю поидее синхрон с ваза пододет??? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Elektrod Опубліковано: 25 квітня 2017 Скарга Поширити Опубліковано: 25 квітня 2017 Ось приблизний перелік деталей для установки задньої частини вазівської пятиступки на полонезовську коробку Что для этого понадобится:- роликовый подшипник NJ304 производства Словакия (вот такой)- роликовый подшипник пром.вала 2107-1701073- штоки переключения передач 2107 (1+2, 3+4, 5+задн)- задняя крышка от вазовской 5-ступки 2107-1702010- датчик заднего хода (лягушка) 2107-3716630- вазовский привод спидометра и червячная шестерня спидометра- заглушка пром.вала задней крышки 2107-1701184 (2 шт)- траверса и подушка от 5-ступки 2107- шпильки для крышек коробки, сальники, прокладки, всё как обычно Взято з відси http://vaz2101.com/index.php?/topic/21235-gibrid-fiatpolonez-kpp-s-zadnej-kryshkoj-ot-vaz-2107/ 2 минуты назад, Ars сказал: вопрос не по теме есть кпп полонез отдали по цене метелома нормальная говорили негудящая выбивает только 3-ю передачачю поидее синхрон с ваза пододет??? Нащот сінхрона не знаю чи підійде, а от те що передачу вибиває не із за сінхрона то це 100%. Сінхрон лише для безшумного включення передачі, хоча із за нього вилітають зуби муфти сінхронізатора або зуби на самій шестерні (ті що для муфти). Також вибиває через люфт ступиці сінхронізатора, муфти сінхронізатора, або самої шестерні, ізнос вилочок муфти сінхронізатора (хоча не повинно вибивати) або люфт валів. Поширена причина вибивання четвертої передачі на пятиступках вазовських, відсутність або пошкодженість пружинної шайби на первічному валу, але це тільки четвертої передачі. Також якщо вибиває при русі в натяжку, чи гальмуванні мотором то це зазвичай зуби, а якщо при скиданні газу то це люфти. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Виталиk Опубліковано: 30 квітня 2017 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 30 квітня 2017 спасибо за ответы,от затеи откажусь,так как не хочу снова курочить тоннель Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Recommended Posts
Створіть акаунт або увійдіть для коментування
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз