Перейти до вмісту

Продам 21412 1988 року 1.8 ГБО


SergeyABelov

Recommended Posts

Продається конструктор.

Авто 1988 року випуску. Авто потребує прикладання рук та витрати часу. 

Ціна стартова $1100

 

Подивитись машину можна у Києві на п-кті Науки.

 

Двигун:

- 1.8 92й

- ГБО вписаний у тп

- голова 248 (мені так пам'ятається)

- РВ 73 (якщо я вірно пам'ятаю номер) низовий

- поліклін

- генератор бош

- стартер редукторний 

- радіатор 3 рядовий із карлсоном від якогось форда (охолоджує аж занадто)

- термостат верхній від якогось мітцубісі чи щось таке

- фільтр повітря газ3110 + терморегулятор ваз2108

- (не встановлено) моновприск від опеля 1.8 у повному комплекті із готовим впускним колектором

- (не встановлено) електоробензонасос від газ3110

 

Ходова/гальма:

- аммо каяба перед/зад 

- упорні підшипники від зіл чи щось таке 

- передні супорта газ3110

- передні диски газ3110 із вентиляцією

- задні супорта ауді

- задні диски москвіч

- вакуум та гтц ауді 80

- ручне гальмо на тросах, працює

- (не встановлено) упорні від субару

- колесні диски із літньою гумою російська ковка 15"

- колесні диски із зимовою гумою залізні ауді 15"

- зчеплення люк + довга лапа

 

Салон/кузов:

- торпедо опель

- кермо опель

- сидіння передні сааб 9000, шкіра, підігрів

- сидіння задні сааб 9000, шкіра. нижня частина закріплена, верхня просто 

- віброізоляція підлоги

- шумоізоляція даха

- дзеркала бмв е36 (підігрів та електрорегулювання не під'єднані)

- гучна музика від магнітоли хьондаї з 4 динаміків 

- мотор щіток бмв е34

- дверні ручки шніва

- фари бмв е34 із ксеноном на ближньому

- електро-склопідіймачі із автоматичним вимиканням в передніх дверях

 

Може щось забув, потім додам

 

Двигун зібраний в рідному блоці з ще уфімського набору (давно це було). Пробіг навіть не уявляю, бо ніколи не фіксував. Виходячи з щорічного десь 10-15 ткм, та 3-5 роки експлуатації після капремонту - десь 50-80 тисяч. Коліно - 0 розмір. Кільця гьотз. Годувався zic напівсинтетикою. Масло не їв. Голова були придбана нова на пєрова. РВ низовий з россії. Особисто не відчув різниці від встановлення рв, але може тому що їздив на газу. Встановлений карб - вебер чи як його там. Спеціально під ГБО. На бензині працює дуже погано. Нема холостого ходу. Бенз використовувався лише взимку для прогріву. До -5С без проблем заводив на газу, далі міг замерзнути редуктор. Не експерементував :) Після того як машина потрапила в гараж - знав бензнасос, бо хотів встановити моноінжектор.

 

Про погане.

 

Потрапив у дтп - пошкоджені були права частина капота, праве крило, права фара. Пошкодження незначні, бо все вирівняли та залишили рідне. Потрібно пофарбувати. Кріплення правої фари буле зламане, тож переробив. Встановлено електрокорректор. Кріплення лівою теж вирішив переробити, почав, але не довів до кінця. Встановлення дверних ручок від шниви вимагало позбавитися від отвору у вільонці. Зробив це шпаклею із стекловолокном. Через 4 роки вона відпала. Потрібно запаяти/заварити отвори та поновити лфп.

Потрібна ревізія кузова на предмет корозії. За 4 роки в гаражі щось могло виникнути. Гараж сухий, але ж це москвіч. 

 

 


фото


фото 2

post-19635-0-45132100-1480514042_thumb.jpg

post-19635-0-58047700-1480514044_thumb.jpg

post-19635-0-85443400-1480514045_thumb.jpg

post-19635-0-79425800-1480514046_thumb.jpg

post-19635-0-81291600-1480514047_thumb.jpg

post-19635-0-87548900-1480514048_thumb.jpg

post-19635-0-89922700-1480514049_thumb.jpg

post-19635-0-70340600-1480514050_thumb.jpg

post-19635-0-63842500-1480514051_thumb.jpg

post-19635-0-48826900-1480514052_thumb.jpg

post-19635-0-97010200-1480514087_thumb.jpg

post-19635-0-92671200-1480514088_thumb.jpg

post-19635-0-78209500-1480514089_thumb.jpg

post-19635-0-62340100-1480514090_thumb.jpg

post-19635-0-61293200-1480514091_thumb.jpg

post-19635-0-61815700-1480514092_thumb.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

PS зв'язок поки через приватні повідомлення. Телефон надам пізніше, бо зараз не можу відповідати на дзвінки.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Это ты раньше терся с Яриком шоли,смотрю радиатор трех рядный стоит,торпеда Опель и т.д,точно такой же я у него три года назад купил

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Было бы гожа два назад,ехал бы его уже покупать для коллекции ништяков)

Щя трудно судить по цене,но сколько в нем было закопано тогда,стоил в раза четыре дороже,если не будет спросу,отлавать за дешево или забарыжить запчастями

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

но сколько в нем было закопано тогда,стоил в раза четыре дороже

я навіть не рахував. але мені здається навіть більше.

ціна з довідника "стеля" :)

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Я помню её со старого клуба, тогда ручки от шнивы или патриота были новшество, мало кто тогда задумывался над такой заморочкой. 

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

так так. на клаб.азлк.ру був під ніком belka. я ще на першому своєму авто встановив від 2108. 

доречи, ці ручки дуже зручні. але я зробив помилку при встановленні.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

а почитати десь про їх встановлення можна?

наскільки багато геморою?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

я викладав матеріал на старому форумі, але ж він загубився десь. гемору дуже багато.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...