Перейти до вмісту

Глохне двигун на відкритих дроселях


Recommended Posts

Вітаю шановне  панство ....якшо дозволите  відкрию тему  ..... москвічь   12тий двигун   карб 126 холості  є   нормальні  регулюються  і перехідний режим є   а от на дроселях   нема   повний провал  до  того   шо   глохне ...карб   перебирав   канали продував ....я перепрошую    умодерів  вибачення   якшо  я може   плодю   однакові теми    а ле чогось   схожого   з моїми симптомами   не   знайшов 

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

возможно бензонасос не докачивает.

ні насос нормально    качяє   рівень   нормальний   запорний   клапан  тримає

Із прискорювачив бензин прискає? 

так   із самого   прискорювачя   струя є   але на роботі   не видно цього

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

можу зпропонувати ще один карб.стан задовільний!але довго лежав у гаражі!поверхні не вигнуті!може буде толок з двох!

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

можу зпропонувати ще один карб.стан задовільний!але довго лежав у гаражі!поверхні не вигнуті!може буде толок з двох!

))))))я один   запустити не можу   ......покищо нічого не скажу   ....потім гляну   може  й правду   зростити їх

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Проверь правильно ли установил жиклеры согласно первой и второй камеры и закручены ли они. Двиг будет работать без жиклеров, но будет постоянно пытаться заглохнуть, тк его будет заливать. Проверь установку малых диффузоров, возможно они стоят наоборот, отверстием от канала. Может я ошибаюсь в этом по поводу К-126.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Проверь правильно ли установил жиклеры согласно первой и второй камеры и закручены ли они. Двиг будет работать без жиклеров, но будет постоянно пытаться заглохнуть, тк его будет заливать. Проверь установку малых диффузоров, возможно они стоят наоборот, отверстием от канала. Может я ошибаюсь в этом по поводу К-126.

)))))да не    мужики    шо   ви  надімною насміхаєтесь ......правильно   малі стоять .... забув    згадати   в описі   симптомів   шо    головна дозуючя   працює    коли   я на  карбюратор   накидую катран   імітую    фільтр або рукою   перекриваю   чястково повітря  і   якшо   рукою   то відчюваю   як   з другої  камери    піднімає паливо   повинно   втягувати  а воно    викидає.....от   ше   таке в мене

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Извини за такой совет но выброси этот к 126 и поставь уже че нить нормальное,озон для начала дешевле будет и эффективнее!!!


и есче если на фото карб после перебора то сначала его нужно вымыть хорошенько

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

на подсосе работает двиг? уровень топлива в норме? прикрывая рукой ты увеличиваешь разряжение в карбе, тем самым заставляешь работать ГДС, а такое похоже на малый уровень топлива, что не хватает обычной силы разряжения что бы вытянуть топливо...

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

 

и есче если на фото карб после перебора то сначала его нужно вымыть хорошенько

 

народ! что в нутри не знаю,просто лежал в гараже!свиду не разкурочен!просто как донор не более!!!!!!отдам за пиво,соки!на з.ч.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Извини за такой совет но выброси этот к 126 и поставь уже че нить нормальное,озон для начала дешевле будет и эффективн

фото   карба то не мої   то людина пропонує придбати ....і мене є   інородні карби  є вебер    італієць   на двигун   1.6 ...є озони 5-7 - 40 алеж то   інородні ) чястини   і дотогож  на озонах   така сама історія

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

фото   карба то не мої   то людина пропонує придбати ....і мене є   інородні карби  є вебер    італієць   на двигун   1.6 ...є озони 5-7 - 40 алеж то   інородні ) чястини   і дотогож  на озонах   така сама історія

Если на  карбюраторах тоже  самое,  проверь  зажигание,  трамблер, может разбит  привод,  катушка не  дает искру  при  больших  оборотах.

А  вообще  обратись к  специалисту,  я  понимаю  хочется  самому  разобраться  и  денег  сэкономить,  опыт показывает  что  не  всегда  это правильно,   и  дешевле.

 

Мои  клиенты пришли  уже  к  выводу  что  дешевле  заплатить  специалисту,...... чем  накупить  кучу  ненужных  запчастей  и  выручить  барыг   на  базаре.

Удачи.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

на подсосе работает двиг? уровень топлива в норме? прикрывая рукой ты увеличиваешь разряжение в карбе, тем самым заставляешь работать ГДС, а такое похоже на малый уровень топлива, что не хватает обычной силы разряжения что бы вытянуть топливо...

так на підсосі працює  заводиться без проблем  секунд 20 і можна   підсос   скидувати   тобто   відкривати  заслонку .....рівень  регулюється   добре   я   змінював   зпочятку   збільшував    а потім навпаки   зменшував було  однаково ....добра ідея    треба буде   перевірити   систематично   залежність  .....але карб   повинен   працювати  без   фільтра   і без   ))))руки  .....тож   розрідження а як     тоді   з цим боротися   не достанне розрідження    може збільшувати   паливний жеклер ?    а   хто   тут на форумі     може   проконсультувати    залежність   обєму  двигуна     до дифузорів    і   підбір   жеклерів   і як   впливає    зміна   їх   на роботу

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Если на  карбюраторах тоже  самое,  проверь  зажигание,  трамблер, может разбит  привод,  катушка не  дает искру  при  больших  оборотах.

А  вообще  обратись к  специалисту,  я  понимаю  хочется  самому  разобраться  и  денег  сэкономить,  опыт показывает  что  не  всегда  это правильно,   и  дешевле.

 

Мои  клиенты пришли  уже  к  выводу  что  дешевле  заплатить  специалисту,...... чем  накупить  кучу  ненужных  запчастей  и  выручить  барыг   на  базаре.

Удачи.

від зажиганія   можуть бути    такі   проблеми ? о і ше   закидує   2-3 свечю  це якраз виходить   через шаг 1342     або карб   23   якраз під ним......а нащет спеців  скажу так   оцяж машинка    приїхала з майстерні  робили двигун   двіжка   після капіталки    приїжає  чую    троїть    не рівно робе   сняв   кастулю   гляжу   льє в обі камери   сміюся зних кажу шо   пацани   таке     не могли   рівень виставити .....ну вони   мотор    робили   тож    добре питань   нема    по мотору    все  в нормі   ......знімаю карб   несу (спецу ) кажу   зроби шоб   хоть до тебе доїхав .... зробив   кладу  і все   ні холостих   ні перехідних   ні    гдс    нема )  знов зняв  ))))закатав   рукава   виділив   вечір розібрав  вирівняв   фланець продув   канали   прокладки   поміняв   перевірив жеклери    (спец ) мені розточив   холостий   ))) думав так буде краше  ....вобшем    поклав завів нормальна робота   на холостих і перехідна   а гдс нема ((((((( з карбом   я ше   якось знаюся    а от    якшо   проблема в комплексі     то   я   не дуже    знаюся .....зараз   он  зясувалося   шо   може трамблер    і дійсно   може   тамжеш   є якісь втулки чи  підшипник  не знаю шо там  і   залежність   така   23   свечя   це   виходить   шо не по колу   рівно   а якийсь   еліпс    .....треба    глянути  дякую   добра порада     

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

ні ні    старе контактне

Добавлю.  Зазор на контактах, силу  прижатия контактов,  центробежный и вакуумный автомат опережения,  люфты  с  соединениях.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Добавлю.  Зазор на контактах, силу  прижатия контактов,  центробежный и вакуумный автомат опережения,  люфты  с  соединениях.

зрозумів отже іскра    подивимося.............. я чогось думав   якшо   1-4  нормально працює       то  іскра нормальна  а   виходить  і дійсно  гуляє  вал   і  нема зазорів  ......а і ше вакуума    в мене нема   не підключений ....але хотілосяб    якшо в кого є   інфа як його   коректно    звідки і куда   вкрутити   тож   прошу поділитися

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...