Voeslav Опубліковано: 8 лютого 2014 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 8 лютого 2014 А выпуск на 38 не много будет? "Взято ТУТОсновные свойства:-чугунный выпускной коллектор для установки на форсированные двигатели УЗАМ, с отверстием под датчик кислорода-не требуется никаких "переходных плит"-донор - VOLVO 940 (B230E) 2,3л.-внутренний диаметр выпускных каналов - 38мм (30мм-стандартный)" Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Sergei2010 Опубліковано: 8 лютого 2014 Скарга Поширити Опубліковано: 8 лютого 2014 там плиту варить надо. И как дахака заметил то он не становится на классический Москвич . Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Voeslav Опубліковано: 8 лютого 2014 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 8 лютого 2014 там плиту варить надо. И как дахака заметил то он не становится на классический Москвич . У меня 41й! 412й на аватарке - это первая машина Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
VICTOROVI4 Опубліковано: 8 лютого 2014 Скарга Поширити Опубліковано: 8 лютого 2014 доработки большие нужны? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Voeslav Опубліковано: 8 лютого 2014 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 8 лютого 2014 доработки большие нужны? ЭМ... не совсем понял вопрос! Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
VICTOROVI4 Опубліковано: 8 лютого 2014 Скарга Поширити Опубліковано: 8 лютого 2014 ЭМ... не совсем понял вопрос! Если выпуск с Вольво ставить что переделывать нужно? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Roller Опубліковано: 9 лютого 2014 Скарга Поширити Опубліковано: 9 лютого 2014 На фото видно як "топорно" зрізалися направляючі , а саме : забурили свердлом без контролю глибини ,а треба робити так,щоб нічого не виступало та не заглиблювалося ( біля виходу клапана з тіла каналу ) .Другими словами - направляюча повинна бути врівень з каналом. Дуже недбала робота . По друге,зверніть увагу на друге фото ,а саме на поверхню де буде прилягати прокладка своїм обідком - прорив газів гарантовано ,особливо якщо буде висока ступінь стиску та як поршньова буде діаметром 85 мм ! Про збільшений діаметр випускніх каналів сказати важко ...ні користі ні шкоди ,головне щоб сумістити краї колектора та ГБЦ без перепадів. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Roller Опубліковано: 9 лютого 2014 Скарга Поширити Опубліковано: 9 лютого 2014 З власного досліду (Собі розширював теж канали ) скажу одне,що на карбюраторному двигуні ( УЗАМі ) одне розширення впускніх каналів дає ледь помітні перебої на маліх обертах ( повсякденна їзда по місту ). Ну як що власник спортсмен , і не користується малими обертами ,то піде і так Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Voeslav Опубліковано: 9 лютого 2014 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 9 лютого 2014 По друге,зверніть увагу на друге фото ,а саме на поверхню де буде прилягати прокладка своїм обідком - прорив газів гарантовано ,особливо якщо буде висока ступінь стиску та як поршньова буде діаметром 85 мм ! А что там на фото? Можно подробнее, почему там будут прорыватся газы? З власного досліду (Собі розширював теж канали ) скажу одне,що на карбюраторному двигуні ( УЗАМі ) одне розширення впускніх каналів дає ледь помітні перебої на маліх обертах ( повсякденна їзда по місту ). Ну як що власник спортсмен , і не користується малими обертами ,то піде і так Спортсмен, но не из автоспорта. Если все пойдет хорошо , то эта голова будет питаться инжектором, но по большей части в городе. З.Ы. Когда покупал - хотел сделать из Москвича гоночный болид, теперь планы поменялись на более реальные, а гбц осталась. Продавать смысла не вижу, так как больше 600 грн за нее ни кто не даст, хотя наверно и те же 600 придется искать очень долго, а я только на завтуливание с фрезеровкой 400 потратил Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Roller Опубліковано: 9 лютого 2014 Скарга Поширити Опубліковано: 9 лютого 2014 Може це так фото зроблено ,але ....на поверхні є там така бороздка незрозумілого походження , і таке враження що те місце зашліфовувалося зверни увагу на неї ,поводи нігтем по ній ... там просто вона може не продавитись кантіком прокладки . Ну як інжектор стоятиме, то там форсунка під тиском і так дає добре розпилювання бензину ,незалежно від діаметру каналів ... Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
scoryc Опубліковано: 9 лютого 2014 Скарга Поширити Опубліковано: 9 лютого 2014 голова свеже шлифована на станке-откуда прорыв газов? не несите ерунду 1 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Roller Опубліковано: 9 лютого 2014 Скарга Поширити Опубліковано: 9 лютого 2014 (змінено) scoryc,вдягни окуляри ,та подивись уважно на другу фотку... Змінено 9 лютого 2014 користувачем Roller Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Voeslav Опубліковано: 9 лютого 2014 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 9 лютого 2014 scoryc прав, голова только после фрезеровки, снимали 1мм. Работа сделана качественно, что то на фото - хз, но с поверхностью все отлично! Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Roller Опубліковано: 9 лютого 2014 Скарга Поширити Опубліковано: 9 лютого 2014 Видно і так ,що ГБЦ прошліфована якісно,але ж проконтролюйте оце,що у червоному колі.... 1 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Ars Опубліковано: 9 лютого 2014 Скарга Поширити Опубліковано: 9 лютого 2014 судя по фотке она фрезерованая , я себе после фрезеровки проходилсь наждачкой нулевкой убирал отакие вот косости так как зеркало стала Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Voeslav Опубліковано: 9 лютого 2014 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 9 лютого 2014 Видно і так ,що ГБЦ прошліфована якісно,але ж проконтролюйте оце,що у червоному колі....post-12009-0-79195900-1391790499.jpg Я понял о чем речь. Благодарю за бдительность, но как я писал чуть выше, поверхность в идеале. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Sergei2010 Опубліковано: 9 лютого 2014 Скарга Поширити Опубліковано: 9 лютого 2014 это вспышка . Очки помогут! Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
scoryc Опубліковано: 10 лютого 2014 Скарга Поширити Опубліковано: 10 лютого 2014 scoryc,вдягни окуляри ,та подивись уважно на другу фотку... судя по Вашему понятию-вы большой специалист в ремонте ДВС, и имеете огромный опыт за плечами Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
АндрейПогребняк transiver Опубліковано: 10 лютого 2014 Скарга Поширити Опубліковано: 10 лютого 2014 Посмотрел ГБЦ... Жесткач конечно - особенно с направляйками ( зато наверное быстро в массовом производстве )... Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Sprat Опубліковано: 10 лютого 2014 Скарга Поширити Опубліковано: 10 лютого 2014 Посмотрел ГБЦ... Жесткач конечно - особенно с направляйками ( зато наверное быстро в массовом производстве )... Главное -массовое производство как в СССР, в конце года Канали конечно надо будет доработать нождачкой) ну и замена направляек Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Voeslav Опубліковано: 16 лютого 2014 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 16 лютого 2014 А кто может поведать, о замене седла под увеличение клапана?! Я себе это представляю так: - Впрессовывается старое седло. - Посадочное место седла разворачивается под больший диаметр. - В подогретую голову запрессовуют с нуля сделанные охлажденные седла?! Или как? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Recommended Posts
Створіть акаунт або увійдіть для коментування
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз