Перейти до вмісту

ГБЦ 412 с пилеными каналами. "На двигатель, нельзя в утиль"


Voeslav

Recommended Posts

А выпуск на 38 не много будет?

"Взято ТУТ
Основные свойства:
-чугунный выпускной коллектор для установки на форсированные двигатели УЗАМ, с отверстием под датчик кислорода
-не требуется никаких "переходных плит"
-донор - VOLVO 940 (B230E) 2,3л.
-внутренний диаметр выпускных каналов - 38мм (30мм-стандартный)"

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

там плиту варить надо. И как дахака заметил то он не становится на классический Москвич .

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

там плиту варить надо. И как дахака заметил то он не становится на классический Москвич .

У меня 41й! 412й на аватарке - это первая машина:)

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

ЭМ... не совсем понял вопрос!

Если выпуск с Вольво ставить что переделывать нужно?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

На фото видно як "топорно" зрізалися направляючі , а саме : забурили свердлом без контролю глибини ,а треба робити так,щоб нічого не виступало та не заглиблювалося ( біля виходу клапана з тіла каналу ) .Другими словами - направляюча повинна бути врівень з каналом. Дуже недбала робота  :ph34r: . По друге,зверніть увагу на друге фото ,а саме на поверхню де буде прилягати прокладка своїм обідком   - прорив газів гарантовано ,особливо якщо буде висока ступінь стиску та як поршньова буде діаметром 85 мм ! 

 Про збільшений діаметр випускніх каналів сказати важко ...ні користі ні шкоди ,головне щоб сумістити краї колектора та ГБЦ без перепадів.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

З власного досліду (Собі розширював теж канали ) скажу одне,що на карбюраторному двигуні ( УЗАМі ) одне  розширення впускніх каналів дає ледь помітні перебої на маліх обертах ( повсякденна їзда по місту ). Ну як що власник спортсмен , і не користується малими обертами ,то піде і так  :)

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

 

По друге,зверніть увагу на друге фото ,а саме на поверхню де буде прилягати прокладка своїм обідком   - прорив газів гарантовано ,особливо якщо буде висока ступінь стиску та як поршньова буде діаметром 85 мм !

 

А что там на фото? Можно подробнее, почему там будут прорыватся газы?

 

З власного досліду (Собі розширював теж канали ) скажу одне,що на карбюраторному двигуні ( УЗАМі ) одне  розширення впускніх каналів дає ледь помітні перебої на маліх обертах ( повсякденна їзда по місту ). Ну як що власник спортсмен , і не користується малими обертами ,то піде і так  :)

Спортсмен, но не из автоспорта. Если все пойдет хорошо , то эта голова будет питаться инжектором, но по большей части в городе.

З.Ы. Когда покупал - хотел сделать из Москвича гоночный болид, теперь планы поменялись на более реальные, а гбц осталась. Продавать смысла не вижу, так как больше 600 грн за нее ни кто не даст, хотя наверно и те же 600 придется искать очень долго, а я только на завтуливание с фрезеровкой 400 потратил :)

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Може це так фото зроблено ,але ....на поверхні є там така бороздка незрозумілого походження , і таке враження що те місце зашліфовувалося зверни увагу на неї  ,поводи нігтем по ній ... там просто вона може не продавитись кантіком прокладки . 

 

 Ну як інжектор стоятиме, то там  форсунка під тиском  і так дає добре розпилювання бензину ,незалежно від діаметру каналів ...

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

 scoryc,вдягни окуляри umkin ,та подивись уважно на другу фотку... :)

Змінено користувачем Roller
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

scoryc прав, голова только после фрезеровки, снимали 1мм. Работа сделана качественно, что то на фото - хз, но с поверхностью все отлично!

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Видно і так ,що ГБЦ прошліфована якісно,але ж проконтролюйте оце,що у червоному колі....post-10271-0-08766800-1391968494_thumb.jpg

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

судя по фотке она фрезерованая , я себе после фрезеровки проходилсь наждачкой нулевкой убирал отакие вот косости так как зеркало стала 

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Видно і так ,що ГБЦ прошліфована якісно,але ж проконтролюйте оце,що у червоному колі....attachicon.gifpost-12009-0-79195900-1391790499.jpg

Я понял о чем речь. Благодарю за бдительность, но как я писал чуть выше, поверхность в идеале.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

 scoryc,вдягни окуляри umkin ,та подивись уважно на другу фотку... :)

судя по Вашему понятию-вы большой специалист в ремонте ДВС, и имеете огромный опыт за плечами

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Посмотрел ГБЦ...

Жесткач конечно - особенно с направляйками ( зато наверное быстро в массовом производстве )...

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Посмотрел ГБЦ...

Жесткач конечно - особенно с направляйками ( зато наверное быстро в массовом производстве )...

 

 

Главное -массовое производство :))  как в СССР, в конце года :))

Канали конечно надо будет доработать нождачкой) ну и замена направляек :wacko:

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

А кто может поведать, о замене седла под увеличение клапана?! Я себе это представляю так:

- Впрессовывается старое седло.

- Посадочное место седла разворачивается под больший диаметр.

- В подогретую голову запрессовуют с нуля сделанные охлажденные седла?!

Или как?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...