TITAN Опубліковано: 3 квітня 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 3 квітня 2013 У меня мотор 1.8 УЗАМ с переходной поршневой и коленом под 1.8 но ГБЦ осталась от 1.5.Если поставить 248 ГБЦ то улучшится ли динамика? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
MeanStreak Опубліковано: 3 квітня 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 3 квітня 2013 ещё и как улучшится! а поршни плоские или с выпуклостью заметной? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
TITAN Опубліковано: 3 квітня 2013 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 3 квітня 2013 Плоские под 95 бензин Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
MeanStreak Опубліковано: 3 квітня 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 3 квітня 2013 такого не бывает.. ну если под 95, то он не совсем плоский, ставьте головку и наслаждайтесь А если он абсолютно ровный, то лучше немного спилить гбц, хотя жалко! Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
TITAN Опубліковано: 3 квітня 2013 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 3 квітня 2013 Спасибо! Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
fargi Опубліковано: 3 квітня 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 3 квітня 2013 А если 1,5 голова с 39,5 впуском, лучше ли динамика по сравнению со сток головой? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
SANYOK Опубліковано: 3 квітня 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 3 квітня 2013 Лучше динамика будет на высоких оборотах, на средних и низких эффект вряд ли будет. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Igorek Опубліковано: 3 квітня 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 3 квітня 2013 По идее наоборот должно быть - у 248-й вроде как сечение каналов меньше, чем у 412-й, что способствует лучшему наполнению на низах. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
SANYOK Опубліковано: 3 квітня 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 3 квітня 2013 По идее наоборот должно быть - у 248-й вроде как сечение каналов меньше, чем у 412-й, что способствует лучшему наполнению на низах. Ну я имел ввиду обычная 412 голова с 39,5 впуском Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Recommended Posts
Створіть акаунт або увійдіть для коментування
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз