Илья Опубліковано: 21 листопада 2012 Скарга Поширити Опубліковано: 21 листопада 2012 Після місячного простою автомобіля на одному боці під кутом більше 90 градусів під час ремонту кузова авто, ресори здвинулись, з’їхали. При тому автомобіль був повністю розкомплектований. Тобто, з корпуса авто були зняті двері, кришки капота багажника, салон, двигун … Ну одним словом був голий корпус з передньою та задньою підвіскою. Після всіх ремонтних робіт я вернув авто у вихідне положення й помітив, що колесо по відношенню до кузова з одного боку, на якому стояв автомобіль увійшло в середину, відповідно з іншого боку колесо вийшло за межі арки.Крім того помітив, що у задній підвісці в одному пакеті лівої ресори (на тій ресорі , на якій стояв автомобіль боком) листи з’їхали. Що робити у даній ситуації ? Деякі варіанти придумані "на ходу": Варіант 1 Трохи попоїздити на такій кособокій підвісці, вона сама вернеться у вихідне положення. Проблема в тому, що у мене колеса задні з проставками й праве колесо виходить за межі стандартної арки. Колеси R15 навіть з низько профільною резиною при невеличкій загрузці на задню ось будуть тертисть за задню арку ((( Варіант 2 Перевернути тимчасово авто на інший бік . Може повернутись у вихідне положення Варіант 3 (припущення) Добротні труби, монтіровка і правильно прикладені руки зроблять своє діло Варіант 4 (повний демонтаж ресори) Демонтаж із зняттям заднього мосту Хто як думає ? Пропонуйте свої варіанти... Завчасно дякую! Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Tolik2402 Опубліковано: 21 листопада 2012 Скарга Поширити Опубліковано: 21 листопада 2012 З'їхати боком листи не повинні були. Ресора через певні відстані стягнута хомутами а під ними резина щоб не скрипіло. Я вважаю знімати й двигати. Заодно перевірити й при необхідності замінити втулки ресор. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
muzicboy Опубліковано: 21 листопада 2012 Скарга Поширити Опубліковано: 21 листопада 2012 я тоже думаю, что лучше снять, перебрать рессоры, одеть новые хамуты, ставить на место и кататься. Или вариант 3: попробовать все правильно выставить и также одеть новые хомуты. Мы себе такие хамуты поставили Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
chaika Опубліковано: 21 листопада 2012 Скарга Поширити Опубліковано: 21 листопада 2012 пункти 3 і 4 застсовувать. І скажи що робили кузову, раз так його ставили, може там задні лонжерони деформувались чи шось по типу того. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
FightWolf Опубліковано: 22 листопада 2012 Скарга Поширити Опубліковано: 22 листопада 2012 я теж свою так ставив. Але в мене ресори не зьiхали. Це мабуть щось с хомутами. Вони не дають рессора зьiзджяти як у тебе. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Илья Опубліковано: 22 листопада 2012 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 22 листопада 2012 пункти 3 і 4 застсовувать. І скажи що робили кузову, раз так його ставили, може там задні лонжерони деформувались чи шось по типу того. я теж свою так ставив. Але в мене ресори не зьiхали. Це мабуть щось с хомутами. Вони не дають рессора зьiзджяти як у тебе. По кузову - вирізав лише незначну площу підлогу біля арок колеса, й вварювали новий метал. Щось схоже що з хомутами. 20 років ці хомути й ніхто не міняв ))) Прийдеться зайнитсь цим ділом .... Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Илья Опубліковано: 8 травня 2013 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 8 травня 2013 Закриваємо тему! Вихід з ситуації банальна переборка задньої підвіски, методом демонтажу листів ресори і встановлення нових затискачів Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Recommended Posts
Створіть акаунт або увійдіть для коментування
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз