Macobley Опубліковано: 10 листопада 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 10 листопада 2010 народ скоро зима а я таі і не спустив воду з мотору як розіпре блок буде пизшдец не найшов пробок киньте фото пліз!!! де сливати воду чим по швидче ти по ліпше :beer: Моденатору сорі за бан Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
anatoly Опубліковано: 10 листопада 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 10 листопада 2010 на фото краник для слива жидкости с блока еще один краник есть на нижнем патрубке радиатора Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Macobley Опубліковано: 10 листопада 2010 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 10 листопада 2010 дуже дуже дякою :D Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
hitman47 Опубліковано: 10 листопада 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 10 листопада 2010 дуже дуже дякою :D Рома я ж тебе все по скайпу рассказал, и фото показал, что досихпор не понял? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
alex_alzk Опубліковано: 10 листопада 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 10 листопада 2010 А что,в моторе тоже есть вода? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
anatoly Опубліковано: 10 листопада 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 10 листопада 2010 А что,в моторе тоже есть вода? .... не он воздушного охладения Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
alex_alzk Опубліковано: 10 листопада 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 10 листопада 2010 Дык что,мне тоже надо так сделать? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
anatoly Опубліковано: 10 листопада 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 10 листопада 2010 если сливаеш воду на зиму то конечно надо потому как в блоке по любому вода останется если не сливать ... а если нижний термостат то и с него надо сливать Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Macobley Опубліковано: 10 листопада 2010 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 10 листопада 2010 дуже дуже дякою :D Рома я ж тебе все по скайпу рассказал, и фото показал, что досихпор не понял? ти не в обыду я вінду поміняв і багато фото книг стерло Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Macobley Опубліковано: 10 листопада 2010 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 10 листопада 2010 а зима скоро Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Macobley Опубліковано: 12 листопада 2010 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 12 листопада 2010 Кому не лень гляньте це вона. Пробачайте за якість мобілка :claping: Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Macobley Опубліковано: 11 січня 2011 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 11 січня 2011 так почнемо по прорядку 1 В мене замерз блок виперло пластину яка находиться під колектором випускним, відкрутив його і не получається зняти, прийшлось з правої сторони ставити ще один домкрат щоб мотор відійшов в ліву сторну ставив на зєднананя між коробкою і мотором, підомкратив і мотор відійшов в ліву сторну. і колектор без пробл снявсь. 2 відкрутив пластину і прогрівав лід запальнічкою, розтопив все, повтирав воду і обезжирив бензином в мене виникла пробл стара прокладка сала не придатна, рішив пробл тим що вибив нову з параніту дирки вибивав із старої ракетки там вона була трубчаста підходить по діаметру нову пркладку змастив герметиком і закрутив. 3 пішов мучити пробку сливну но нічого не допомагало крім головки на 12 забив молотком на пробку і вертьонкою ура відкрутив 4 колектор на місце все закрутив заставив , заводив без ремня і потехоньку прогрівав мотор розморозився вод такі то пироги . Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Pomi4 Опубліковано: 11 січня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 11 січня 2011 В двигуні була залита ,я так поняв повний об"єм, і ти розморозив мотора. Щось там розкрутив, потім зібрав і двигун після цього швидко закипає і виганяє воду з радіатора. В темі ТЕРМОСТАТ ти написав цей пост: ребята не пакупайте термостат від ваз 2101 фото сорі не маю він кува заклинив і машина через 10-15 мин кипить я в шок термостат новий а він кипить. з термотату всю серцевину вибрав. і машина всерівно гонить температуру і вода швидко пропадає що може бути і який вибрати ?????? прочитав тему но таки не понняв що саме вибрати а ребята поділіться секретом вибору на 7 км десь приблизно 600грам!!! Швидше вього розморозив головку двигуна. Якщо трохи не вистачає досвіду- краще звернутись до кваліфікованих мотористів. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Macobley Опубліковано: 11 січня 2011 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 11 січня 2011 В двигуні була залита ,я так поняв повний об"єм, і ти розморозив мотора. Щось там розкрутив, потім зібрав і двигун після цього швидко закипає і виганяє воду з радіатора. В темі ТЕРМОСТАТ ти написав цей пост: ребята не пакупайте термостат від ваз 2101 фото сорі не маю він кува заклинив і машина через 10-15 мин кипить я в шок термостат новий а він кипить. з термотату всю серцевину вибрав. і машина всерівно гонить температуру і вода швидко пропадає що може бути і який вибрати ?????? прочитав тему но таки не понняв що саме вибрати а ребята поділіться секретом вибору на 7 км десь приблизно 600грам!!! Швидше вього розморозив головку двигуна. Якщо трохи не вистачає досвіду- краще звернутись до кваліфікованих мотористів. в мене раніше кипів думка на термостат Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Macobley Опубліковано: 11 січня 2011 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 11 січня 2011 поставив від вазу і він далі кипить серцевину вибрав і заставив менше кипить Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Macobley Опубліковано: 11 січня 2011 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 11 січня 2011 не точніше температура Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Pomi4 Опубліковано: 11 січня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 11 січня 2011 Ну якщо двигун цілий після розморозки, в поддоні масло як масло, а не молоко і вихлопні гази не йдуть через радіатор, тоді може бути забитий радіатор (рубашка охолодженя двигуна),завоздушена система. В мене без термостата більше 50 не нагрівався. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Pomi4 Опубліковано: 11 січня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 11 січня 2011 В заводській системі охолодження 2 крани,через які можна спускать ож і одна горловина куди ож заливають. Як можна випустить повітря---на виході з пєчки поставить тройнік 14х14х8. вихід на 8мм заглушити відповідним болтом.Коли заправляєш систему ож,заглушку виймаєш, поки не потиче рідина . Я роблю саме так. 1 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Жорж11223 Опубліковано: 20 листопада 2015 Скарга Поширити Опубліковано: 20 листопада 2015 на фото краник для слива жидкости с блока еще один краник есть на нижнем патрубке радиатора який розмір різби в цього краника що в блоці? дякую!) Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Recommended Posts
Створіть акаунт або увійдіть для коментування
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз