Перейти до вмісту

Сливна пробка води на моторі


Recommended Posts

народ скоро зима а я таі і не спустив воду з мотору як розіпре блок буде пизшдец

не найшов пробок киньте фото пліз!!! де сливати воду

чим по швидче ти по ліпше :beer: :beer: :russian::beer:

Моденатору сорі за бан :beer:

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

на фото краник для слива жидкости с блока

еще один краник есть на нижнем патрубке радиатора

post-40-1318777057,22_thumb.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

дуже дуже дякою :D :D :D:azlk::):good:

Рома я ж тебе все по скайпу рассказал, и фото показал, что досихпор не понял?
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

А что,в моторе тоже есть вода?

....  :D не он воздушного охладения :)

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

если сливаеш воду на зиму то конечно надо

потому как в блоке по любому вода останется если не сливать ...

а если нижний термостат то и с него надо сливать

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

дуже дуже дякою :D :D :azlk::good::):good:

Рома я ж тебе все по скайпу рассказал, и фото показал, что досихпор не понял?

ти не в обыду я вінду поміняв і багато фото книг стерло  :D:azlk:

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 1 місяць потому...

так почнемо по прорядку

1 В мене замерз блок виперло пластину яка находиться під колектором випускним,  відкрутив його і не получається зняти,  прийшлось з правої сторони ставити ще один домкрат щоб мотор відійшов в ліву сторну ставив на зєднананя між коробкою і мотором, підомкратив  і мотор відійшов в ліву сторну. і колектор без пробл снявсь.

2 відкрутив пластину і прогрівав лід запальнічкою, розтопив все, повтирав воду і обезжирив бензином в мене виникла пробл стара прокладка сала не придатна, рішив пробл тим що вибив нову з параніту дирки вибивав із старої ракетки там вона була трубчаста підходить по діаметру  :) нову пркладку змастив герметиком і закрутив.

3 пішов мучити пробку сливну но нічого не допомагало крім головки на 12 забив молотком на пробку і вертьонкою ура відкрутив :siski:

4 колектор на місце все закрутив заставив , заводив без ремня і потехоньку прогрівав мотор розморозився

вод такі то пироги .

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

В двигуні була залита ,я так поняв повний об"єм, і ти  розморозив мотора.

Щось там розкрутив, потім зібрав і двигун після цього швидко закипає і виганяє воду з радіатора.

В темі ТЕРМОСТАТ ти написав цей пост:

ребята не пакупайте термостат від ваз 2101 фото сорі не маю він кува  заклинив і машина через 10-15 мин кипить я в шок термостат новий а він  кипить.

з термотату всю серцевину  вибрав. і машина всерівно гонить  температуру і вода швидко пропадає що може бути і який вибрати ??????  прочитав тему но таки не понняв що саме вибрати а ребята поділіться  секретом вибору

на 7 км десь приблизно 600грам!!!

  Швидше вього розморозив головку двигуна.

            Якщо трохи не вистачає досвіду- краще звернутись до кваліфікованих мотористів.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

В двигуні була залита ,я так поняв повний об"єм, і ти  розморозив мотора.

Щось там розкрутив, потім зібрав і двигун після цього швидко закипає і виганяє воду з радіатора.

В темі ТЕРМОСТАТ ти написав цей пост:

ребята не пакупайте термостат від ваз 2101 фото сорі не маю він кува  заклинив і машина через 10-15 мин кипить я в шок термостат новий а він  кипить.

з термотату всю серцевину  вибрав. і машина всерівно гонить  температуру і вода швидко пропадає що може бути і який вибрати ??????  прочитав тему но таки не понняв що саме вибрати а ребята поділіться  секретом вибору

на 7 км десь приблизно 600грам!!!

  Швидше вього розморозив головку двигуна.

            Якщо трохи не вистачає досвіду- краще звернутись до кваліфікованих мотористів.

в мене раніше кипів думка на термостат

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Ну якщо двигун цілий після розморозки, в поддоні масло як масло, а не молоко і вихлопні гази не йдуть через радіатор,

тоді може бути забитий радіатор (рубашка охолодженя двигуна),завоздушена система.

В мене без термостата більше 50 не нагрівався.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

В заводській системі охолодження 2 крани,через які можна спускать  ож і одна горловина куди ож заливають.

Як можна випустить повітря---на виході з пєчки поставить тройнік 14х14х8. вихід на 8мм заглушити відповідним болтом.Коли заправляєш систему ож,заглушку виймаєш, поки не потиче рідина .

      Я роблю саме так.

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 4 роки потому...

на фото краник для слива жидкости с блока

еще один краник есть на нижнем патрубке радиатора

який розмір різби в цього краника що в блоці? дякую!)

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...