Перейти до вмісту

даю більше оборотів - фари світять нормально.


Recommended Posts

Чому тоді стрілка вольтметра заклинює в жовтій зоні при тих оборотах і навіть не реагує на споживачі, а після повтоного пуску правда не завжди починає нормально працювати а при споживачах опять то саме починається на обороти не реагує

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Рекомендував би перевірити щотки першим ділом. Напиши модель авто

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

1, Щотки повинні виглядати не менше ніж на 5мм, знос кілець якоря не більше 1 мм.

2, Якщо з цим все ок то потрібно брати тестер і заміряти вольтаж на вході в інтегралку, тобто на контакті 15 , воно повинно бути таким як на акамуляторі можливо навіть на пів вольта меншим. Якщо його нема взагалі, або воно пропадає проблема в запобіжниках

3, Якщо з цим все ок перевіряемо вольтаж на контакті 30, він повинен бути в межах 14-14,5В (на обертах не менше1500)

Дотого ж перед всим цим, перевірити масу між двигуном і кузовом, адже часто масу від акума кидають на двигун і двигун прицьому добре заводиться а от маса від двигуна на кузов при цьому забуваеться.

4, Якщо на контакті 30 вольтаж такий самий як на акамуляторі і на контакті 15 то це означае що гена не працюе, пропоную замінити шиколадку якщо не допоможе то його потрібно знімати і ремонтувати.

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Якщо інтегралка робоча, то лампочка повинна світитись

Мінус акамулятора на корпус інтегралки, він з низу жилізний

post-2203-1318777364,02_thumb.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Питання 1. Де ті кільця якоря? 2.Контакт 15 то вхід на генератор? 3.запобіжник в ЧЯ який номер? 4.Контакт 30 це я так зрозумів вихід від генератора?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

1 Контактні кільця якоря це те по чому трутся щотки в генераторі

2 Контакт 15- це вхід генератора, фішка зверху на генераторі там де щотки і інтегралка

3 Контакт 30 - це вихід з генератора (шпилька шостого діаметру куди підходять товсті провода)

4 Вибачаюсь, але судячи з схеми в тебе стоїть блок запобіжників з ваз 2108-09 старого зразка і живлення на контакт 15 передаеться навпряму від замка запалення без запобіжників. Дотого ж даний контакт подаеться на котушку запалення, а оскільки авто в тебе працюе то напруга на контакті 15 також е

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

У меня щас такая же фигня получается , генератор вродибы перебрали , проверили диодный мост , подшипник поменяли , акум новый , до этого все было хорошо пока акум не посадил , зарядили по новой проверили акум рабочий , тоже самое завожусь на прогрев с подсосом , вольтаж показует на 13.5 , прогрелся начинаеш ехать показует зарядку 13.9-14.1 , стоиш бывает на холостых падает на 12 бывает поднимается до 12.5 , включиш обдув , или дворники на ходу бывает выдает 12.5 или 13.5 , хотя ранше все было стабильно . шоколадок уже штук 5 поменял, да стоит тахометр электронный который показует зарядку на ходу или холостых.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...