Перейти до вмісту

gucul ride иж 412


SiR_J

Recommended Posts

Бачив у нас в городі мужика на пирожку, так в нього спереді стояли на 13 а ззаді на 14.. і одні із них були із форда скорпіо старого..

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Бачив у нас в городі мужика на пирожку, так в нього спереді стояли на 13 а ззаді на 14.. і одні із них були із форда скорпіо старого..

14 з форда?? чи 13???
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 1 рік потому...

Вэлкам :)Бодрый такой ижачек!Нравятся мне "тапки" с мазды на москвиче.Немного в объеме внешний вид увеличивают)

По кузову какое состояние?Коррозии много?Как двигатель себя чувствует?

Привіт всім, трошки пропав, катався по світу, моська пів року стояв... по кузову є рихтовки  трошки шпатлівки, корозії проблемної немає, але хотільксь би почухати шпатлянути і красанути, але все в бабоси впирається... моторчик вродь норм немаю з чим порівнювати перша машинка, правда масла трошки п`є, після простою карб трошки гнав, розібрав а там вода... заглянув в бак і там вода десь пів літра... от такі у нас заправки((( ну все почистив поправив тепер все ок, але 7тис наїхав ходова постукує погрюкує, треба глянути, 4ступку з валом тазовську найшов думаю брати, хто собі поставив дайте коменти як воно вартує ???

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Привіт всім, трошки пропав, катався по світу, моська пів року стояв... по кузову є рихтовки  трошки шпатлівки, корозії проблемної немає, але хотільксь би почухати шпатлянути і красанути, але все в бабоси впирається... моторчик вродь норм немаю з чим порівнювати перша машинка, правда масла трошки п`є, після простою карб трошки гнав, розібрав а там вода... заглянув в бак і там вода десь пів літра... от такі у нас заправки((( ну все почистив поправив тепер все ок, але 7тис наїхав ходова постукує погрюкує, треба глянути, 4ступку з валом тазовську найшов думаю брати, хто собі поставив дайте коменти як воно вартує ???

В мене "полонезовська" стоїть.В порівнянні з рідною набагато краще(плюс 5 передача)

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 9 місяців потому...

Здоровенькі були, давно не заходив...хочу похвалитись почав ставити амартизатори (перший раз) після довго шуршання в неті вибрав СААЗ НИВА-ШЕВРОЛЕ, кароч переднє ліве без проблем все норм стало (але є нюанс треба трошки одну резинку підрізати десь 4мм, та що знизу ричага, верхню не чіпаєм...) робиться це тому що шток дуже мало виступає і неможливо наживити гайку...

 А от праве дало жізьні пля 1.шток я порвав над гайкою...(болгарка) 2.нижнє кріплення замість болтів знизу гайки а болт через ричаг і прокручується (болгарка) 3.болт який тримає амортизатор в кріпленні прикіпів так що поки я його витягував кріплення ушатав на гавно (в мусор). Замість пару годин колупав я цілий день, завтра буду думати як прикрутити щоб ричаг не знімати, може весною буду сайлентблоки і шарові міняти то гайки з середини ричага приварю а поки хз що придумати, може щось підскажете?

 А і ще, був перекос на водійську сторону думав пружина чи ще що, а коли зняв два амартизатори все стало на свої місця, лівий на 5-7см коротший крім того вони різних виробників, кароч такі от плюшки.

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

і снова здрастє, поставив нарешті аморти, приварив болт через дирку для аморта закрутив все гуд, задні без проблем, хоча нижню резинку прийшлось зняти вона з металевою трубкою в середині, а оська якраз такого діаметра що й трубка, кароч вибив поставив старі резинки, в норм стані були.

 По відчуттях, комфорт в мінус, впевненість в плюс, ніяких тобі поперечних гойдалок, машина повертає корпусом а не колеса повернули а корпус пробує їх догнати а потім ти в салоні за ними,

Ще знайшов пару днів роботи поки там повзав, одне кріплення ресор роздовбалось на какашку ( стук постійний ніби дверки задні не закриті ( хто міняв що ставили по фірмам, що вартує що ні пліз хелп, бо мужички кажуть шо базарне гімно ніфіга неслужить). Ще побачив що одне заднє колесо мокре і поняв чого томозуха падає, хоч і помаленку.

 Сухарі рульової померли і напевно що давно бо люфт нереальний (в списку траблів №1), і ще питання до знаючих, гул і вібрація на швидкості 80км при нагрузці, відпускаю газ пропадає плавно, де той пес заритий баланс коліс, хрестовина, кардан? раніше сотку йшов нічого, а тут 75-80 і ппц неможливо їхати, поможіть розібратись.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

 

 

Здоровенькі були, давно не заходив...хочу похвалитись почав ставити амартизатори (перший раз) після довго шуршання в неті вибрав СААЗ НИВА-ШЕВРОЛЕ

А почему не СААЗ М412?В чем отличие?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

А почему не СААЗ М412?В чем отличие?

я навіть таких і небачив, а от про шнивовські багато інфи, на форумах люди хвалять... і до тогож вони най жорсткіші, що і хотілось.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...