AmaRettO Опубліковано: 29 вересня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 29 вересня 2011 Вся історія почалася в 2007 році , коли мій батя підігнав мені це чудо ИЖ 412 ИЄ 1991 року (сам також їздив на ИЖ 412 1980 року випуску) З вигляду машина була так нічого, не враховуючи те,що без силових агрегатів (двигуна та КПП). За випадковим збігом обставин того ж року ,але раніше , нам батін шеф віддав «пиріжка» 2175 ,який простояв під вербою на парковці три роки(був зелений ,як утопленик) погнилий сильно, коротше кузов нікудишній. А тут цей підвернувся за 50$, і тоді було прийняте рішення , що 2175 на вторчормет а силові агрегати на цей кузов. Але , як завжди, не все гладко. Я взяв викрутку і з цікавості провірив пороги----я був в шоці. Прийшлося їх переварити разом з внутрішніми коробами. Далі під замін пішли: Внутрішні арки; Під вразливі місці (переднє кріплення ресор)вварено метал 2мм вигнутий під форму днища; Переварено низ під заднім бампером; Поміняні передні крила(заварені поворотники вже були); Вварені ніші під запаску та бензобак від жигулів; Рідний бак зрізаний , « аля консерва» під інструмент (зверху закритий фанерою з лючком на рояльній петлі; Встановлено бензобак від ТАЗа для якого зроблено отвір у правому крилі і «присобачено» лючок від ВАЗ 2106; Під капотом Двигун 1,5 Бензонасос «Пекар»; Карбюратор «Солекс 21083» новий з міняними жикльорами; Новий водяний насос «рідний» ГТC «Fenox» БСЗ В салоні Нові карти дверей Проведено антикорозійну обробку Постелений войлок , коврики (чохли на сідушки) Замінено блок запобіжників на «Волговський» моторчик пічки ВАЗ 2170 З вулиці Нові рефлектори фар, лампи «75» Нові задні фонарі Бампера ВАЗ 2107 Повітрозабірники на капоті Декоративні ковпаки В найближчих планах: КПП Фіат Полонез 5ст. І вся ця біда гарненько пошпакльована і пофарбована в колір «САФАРІ» Фото тут http://foto.mail.ru/mail/romeo-2000/20 1 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
fatik Опубліковано: 29 вересня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 29 вересня 2011 Я щоб твій текст прочитати у вьорд перекинув Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
AmaRettO Опубліковано: 30 вересня 2011 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 30 вересня 2011 Сорі.Замучений був.Все виправив Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
AmaRettO Опубліковано: 26 жовтня 2011 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 26 жовтня 2011 Прикупив через інтернет комплект БСЗ (в розсипну)При розмотуванні скретчу впустив на бетон трісла кришка. Дякую форумчанам за допомогу при її ідентифікації.Тепер я точно знаю , що вона з ВАЗ 2108. Думаю на вихідних поставлю. 1 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
AmaRettO Опубліковано: 27 березня 2012 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 27 березня 2012 Поставив БСЗ.Вражень ніяких(немає іскри з трамбльора на свічки)Шукаю куда втікла.З катушки є а на свічки нема.Думаю справа в бігунку або в його резисторі. 1 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
waxabid Опубліковано: 27 березня 2012 Скарга Поширити Опубліковано: 27 березня 2012 Поставив БСЗ.Вражень ніяких(немає іскри з трамбльора на свічки)Шукаю куда втікла.З катушки є а на свічки нема.Думаю справа в бігунку або в його резисторі. пересмотри контакты на жгуте которые вставляются в датчик холла и в комутатор может быть не робочий датчик холла есть в продаже мд2 диагностика и аз аварийное зажыгание оно подключается вместо датчика холла если он не работает )))) Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
AmaRettO Опубліковано: 24 травня 2012 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 24 травня 2012 БСЗ установлена.Все работает "на ура" конечно не с первого раза.Теперь проблему решаю с тормозами.Колдун уже улетел в мусор так как заклинил.На подходе новий ГТЦ и в последующим замена тормозной жидкости(попробую самотеком авось получится).Пластиковий обвес снят ибо действительно колхоз получился.Зделана черная подводка на уровне порогов- так смотриться лучше. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
AmaRettO Опубліковано: 19 грудня 2012 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 19 грудня 2012 Рухаємся далі. Обезшумив підлогу.В два слоя "бітумакс" 2мм + "алюфом" самоклеючий 7мм зверху ковролін і гумові коврики.Стало досить тихо. Замість штатного крана пічки поставив сантехнічний(шаріковий) замінив мотор пічки на пріоровський з центробіжником(стало дути краще)Поставив прибори ВАЗ спідометр і тахометр 2106 і комбінація 2105.Прикупив тройнік датчиків масла ГАЗ і самі датчики з показометрами.В районі попільнички буду ставити амперметр(вольтметр) годинник, показометр тиску масла. Фото поки що такі. Якщо не продам машину(родилась двойня) то буду продовжувати її "доводити" Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
AmaRettO Опубліковано: 19 лютого 2013 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 19 лютого 2013 Первие шаги к 5 ст. кпп.Прикупил новый кардан под ККП ВАЗ(Полонез) и плиту переходную. Потихоньку готовлюсь к установке.Думаю в мае на день рожденья подарят кеш вот тогда куплю КПП. Также было приобретено Тройник датчика масла 406дв бронза Указатель давления масла ГАЗ 53 Датчик давления масла М-358 Прокладки КПП 2107 (5 ступ) Сальник первичного вала 2101 БРТ 28*47*8 Сальник вторичного вала КПП 2101 32*56*10 Кременчуг NBR Подшипник вал коленчатый 2101 Вологда Диск сцепл ведомый 2106 ДК Муфта эластичная 2101 Сонатекс Трос спидометра 2101 Украина L=1080мм Часы 2103 Восток Твердо движемся к цели. Ведутся преговори о покупке маховика 2141.После этого буду покупать корзину ВАЗ + выжимной, вилку,солдатик Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
AmaRettO Опубліковано: 7 березня 2013 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 7 березня 2013 Первые шаги к 5 ст.КПП новые покупки Было приобретено новый кардан под ККП ВАЗ(Полонез) и плиту переходную. Потихоньку готовлюсь к установке.Думаю в мае на день рожденья подарят кеш вот тогда куплю КПП. Тройник датчика масла 406дв бронза Указатель давления масла ГАЗ 53 Датчик давления масла М-358 Прокладки КПП 2107 (5 ступ) Сальник первичного вала 2101 БРТ 28*47*8 Сальник вторичного вала КПП 2101 32*56*10 Кременчуг NBR Подшипник вал коленчатый 2101 Вологда Диск сцепл ведомый 2106 ДК Муфта эластичная 2101 Сонатекс Трос спидометра 2101 Украина L=1080мм Часы 2103 Восток Прикупил новое сцепление, вилку и маховик 2141 Твердо движемся к цели. Фото из сайта магазина.Поскольку не было возможности пофоткать в гараже. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
AmaRettO Опубліковано: 20 вересня 2013 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 20 вересня 2013 Купил КПП Полонез 950 грн. (говорили скоростная) и рычаг ручника от 2108 50 грн. Все комплектующие есть кроме 4 болтов М12х30 под шестигранник(чую буду под заказ брать) При примерке переходной плиты увидел, что она требует доработок иначе не будет отвода масла от первичного вала. Фото самой коробки пока нет но обязательно будут. ВОПРОС к тем кто ставил сие чудо. Для нормальной установки в ИЖевский тоннель (чтоб клиренс был нормальний)нужно его срезать целиком или только дырку под рычаг?(ну кроме того что лучше шпильки стартера свинтить и как вариант срезать кусок отлива картера) Проточка для слива масла назад в КПП Как продают Фото не мои Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
AmaRettO Опубліковано: 7 жовтня 2013 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 7 жовтня 2013 КПП Полонез разбор, чистка, сборка Решил знач розобрать кпп, помить, поставить все прокладки(их попросту небыло — все на герметике стояло) Кулиса и поддон особых усилий при их снятие не потребовали. А вот с гайкой хвостовика (флянца) произошла запара. По мануалу исользуя болт эластичной муфты в качестве стопора для фиксации вторичного вала, головка на 32 с воротком и куском трубы 30 см оказалось мало для того чтоб сорвать гайку. Добавил еще монтировку — мало. Коробку не реально удержать при таком плече. Надоело (время то идет а ничего не помыто) Решение прилетело мгновенно. КПП в багажник масика и на шиномонтаж. А дальше дело пневмотехники и ударной головки. 2 мин. и гайка у меня в руках и большие глаза у пацанчика с шиномонтажки (по его словам колесо в автобусе легче открутить) Дальше пластиковая бутылка 1,5л. с А-92, дырочки в пробке(пшикалка коротче) кисточка и вперед.Все отмилось на ура. Ну и сборка.Комплект прокладочек для КПП ВАЗ 5 ст. прокладка под кулису вырубил с паратита методом обстукивания прям на КПП. Сразу заменил сальник втор.вала.Установлена переходная плита. Этой суботой попробую закинуть на авто. Вот сколько резать тонель кроме дырки под кулису так и не понял. Фото пока такие. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
AmaRettO Опубліковано: 14 жовтня 2013 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 14 жовтня 2013 Установил кпп на авто.Пока впечятлений мало так как есть проблема со сцепой.Фотки будут подробнейшие. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
AmaRettO Опубліковано: 21 жовтня 2013 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 21 жовтня 2013 Проблему со сцеплением устранил.впечятления позитивние.Шума от коробки нет, передачи тумблерние.Но пока есть вибрация кардана(нужно подвесной немного подрегурировать) Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
AmaRettO Опубліковано: 22 жовтня 2013 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 22 жовтня 2013 Фото процесса установки .Вид снизу добавлю чуть позже. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
AmaRettO Опубліковано: 24 жовтня 2013 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 24 жовтня 2013 К полному счастью заказал и Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
AmaRettO Опубліковано: 3 листопада 2013 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 3 листопада 2013 Ручник с тросами ИЖ-Ода на своем месте Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Recommended Posts
Створіть акаунт або увійдіть для коментування
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз