Перейти до вмісту

Recommended Posts

почну із того що я фанатію більш від двох-трьох-колісної техніки, автомобіль просто більш практичніший для сім"ї.

спочатку привіз у 2007 із Одеси перший свій Касік 65го року не на ходу, потім вже донорів купляв для його становлення.

x_8b99ff93.jpg

мото простояв 11 років поламаним, але судячи за його станом - то і не дивно

x_556d8389.jpg

прикупив донора:

x_60b6c36f.jpg

потім іще з"явився коник у друга Чеська Зброярка СZ 250

x_63989630.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

потім почав складати із двох двигунівта купи запчастин один.

відмив, приємним фактом виявилось те що донор був допрацьований на 12в та вже із дніпровською коробкою із заднім рухом

x_efbe4bf0.jpg

x_217dd46b.jpg

потім прийшла черга коробки, конструкція проста, але стільки місць де потенційно побіжить мастило що жах!

x_fee605c7.jpg

x_f6d7d9b3.jpg

приємні запчастинки

x_134b6c2b.jpg

x_dc084d32.jpg

ставлю двигуна, раму вирішив брати теж від донора, мені вона більш сподобалася по ряду плюсів

x_1c5cbdfb.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

поки я збирав свого коня, друг вирішив підварити свою судзуку)) але не врахував що бензобак в неї як раз над місцем зварювання - запалало весело - але встигли загасити, (прийшлося пожертвувати тілогрійкою та перчатками :crazy: )

чомусь коли гасили - сміялися що скажені)

x_fce2addc.jpg

x_7b4b0d16.jpg

поставив картер

x_4ebbc357.jpg

x_41f7e205.jpg

x_dcfe21e7.jpg

та мастило

x_60b2ce54.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

після налаштування окремо 2х карбів та пари перевірок ходом можно сказати що це перше

,

чудова техніка одним словом

x_3011cf60.jpg

x_d43842ac.jpg

але прийшов час та із біллю в серці прийшлося із ним рос статися :(

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

потім, криза, свадьба, діти та все таке, купив ІЖика, але душа таємно бажає возити душу а не тіло, колись був в мене коник словацький під назвою Magellan Hydra дуже жвавий, коротше кажучи приглядів я забутого коника теж словака за ціною металлобрухту але в непоганій комплектації.

z_0181858e.jpg

z_5cfc50c4.jpg

z_cadd5a19.jpg

z_2e5bf0e4.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

эхх.. как я тащусь от к750... надеюсь когда то куплю себе мт12 и стилизирую под МВ750...

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

ну, і почалося: купівля шняжок, переборки-переробки.

z_55237d33.jpg

z_5c590156.jpg

але жуть як мені не подобалась жорстка вилка!

а так як рама достатньо стара - в ній вилка дюймова різьбова (знайти щось на амортизаторах під ций стандарт або вбите в хлам, або пародія на аморт,) покумекав покумекав - прийшов до виводу що треба щось робити із новими - приглядів на барахольці непоганий варіант б\у еластомерної, та почав кулібінствовати :)

виточив новий шток, а рідний вилковий відрізав по "корону"

3iPbLgIKZv4.jpg

але коли вже запресував на епоксидку та розклепав, був розчарований своєю неуважністю - забув шо трубу із обрізку батареї взяв а вона трішки більша за діаметром, не влазить у стакан, токарю вже не віддам- прийшлося самому трошки фрезерним погратися.

ScUY7FTHPts.jpg

взагалі результатом задоволений :) швидкість проходження вітчизняних доріг збільшилася

2pPqg1aL1k4.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

правильне мастило взяв, брат теж в свог мт-11 залива

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

эхх.. как я тащусь от к750... надеюсь когда то куплю себе мт12 и стилизирую под МВ750...

і не кажи, мот чудовий! якби завод не розтринькали та внесли би всі модифікації що доробляють люди самі у гаражах ціни б йому не було.

сам зараз на Дніпра 11го заглядаюся ;)

потім велодень 2012 - було добіса багато лИсИпИдИстів

fC8Mpp9-gN4.jpg

1JemMAqx5l4.jpg

IMG_3519-1024x768.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

зараз збираюсь не закривати сезон, буду шипувати нову кантрійну гуму, та прикуповую термоекіп та захист

пробіг на сьогодні 963км (не так багато як на магеллані у 2005у за літо (там було 2500км) але як для власного гарного самопочуття для міста найгарніший транспорт, а кілометри буду намагатися за зиму наздогнати)

такі ми зараз :)

TLmFz41kMic.jpg

шипуватися хочу до такого стану

покришки братиму Kellys GRIPPEN + шипи нерж гвинти та саморізи

судячи по відгукам саморобні шиповки тримають лід не гірше ніж заводська але гемор по 300 шипів робити на колесо ще той. Так що очікується дуже весела зима та круглі очі зустрічних пішоходів В)

wc-42tNCPB0.jpgvb_ulXAlG90.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

мт 12 меня привлекает изза: привода на коляску, двигателя класного К750 и коробка от днепра) возможно 12в)))

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

велик без багажника - гроші на вітер

їздив із рюкзаком - у жару зрозумів увесь кайф твого висловлювання))

мт 12 меня привлекает изза: привода на коляску, двигателя класного К750 и коробка от днепра) возможно 12в)))

привід на коляску подумай чи потрібен він тобі, я на своєму без приводу ніде не застрягав, єдине місце за всю історію коли ведуча коляска не заважала б - то коли ми заЇхали на ділянку ЗД колії із незасипаними гравієм шпалами - прямо він пер шо дурний, але так як їдеш поміж рейок вискочити на них не було можливості, добре що я не сам був - допомогли вискочити - а то так би і їхав скачучи до наступного переїзду))

а привід на коляску з"їдає я чув добрих пару літрів зверху та максимальна швидкість зменшена + вага. на Касіку найкраще без коляски гоняти - ось тоді розумієш весь кавай від тяги на низах, але треба задні сальники на підшипники переробляти бо на швидкості корма живе своїм життям.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

в мене Планета 5 є для кайфа, а такий хочу для важких умов експлуатації))

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

сьогодні напало натхнення - все помив, продув перемазав та налаштував.

забув 2 кінцевика купити - чудово підійшла автоматична заклепка без центрального стрижня

w_97Yn23pSc.jpg

а мені подобається ) незвичний колір і перемикання стало більш чітким і легким.

6IyVWjBAIlA.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

цезій, у додаток йдуть свинцеві шорти )

скоріш за все Індій-Галлія-Нітрид

там звичайний діод та декілька батарей

на автівках такі шняги теж ефектно виглядають

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 6 місяців потому...

У меня тоже к 750, взяли с батей за 1500 грн, с документами, и запасным движком. Катаюсь с удовольствием. Но хочу купить себе лично тяжика. Нарвится простота нижнеклапанника, но не нравится низкая степень сжатия двигателя. А какое твое мнение, что лучье ураловсий, или днепровский двигатель?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...