Перейти до вмісту

Москвич 2140 Podarok Edition


scoryc

Recommended Posts

Ничего страшного  --  это варится.

Уже не один Москвич разобрал с поваренной в этом месте балкой. Всё отлично держится. Вот, например, вот такая уже варенная балка у меня сейчас в продаже:

DSC08803.thumb.JPG.8b1561a7854ed10ef95eed219ff59783.JPG

Так что тебе нужно просто качественно заварить, при этом обратив внимание на размеры.

Новая балка будет слишком дорого стоить.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

балку бажано поревізувати вс, бо бува разом з такими надривами виявляється шо вона вся погнила.

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

ЇЇ не завадило би зняти пропісочити добре на піскоструйці, всі проблемні місця зразу  видно стало би :).

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 1 місяць потому...

Ланос-печка все ще не інстальована. :-)

Сьогодні поставлено бензонасос із знятим ричажком підкачки. Отвори на епоксидці. Прокладки попались в комплекті не пароніт а м'які червоні. Подивимося чи буде текти.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

22 минуты назад, grygoriy сказал:

бензонасос із знятим ричажком підкачки

А нащо воно таке чудо-юдо?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

 Щоб не текло масло із осей звичайно. Зараз 400 км після встановлення - все сухо.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 11 місяців потому...

Отже. Нарешті замінив задні "амортизатори" на шнівські газ-мас виробництва AL-KO.

У верхні розсвердлені вуха вставив вазівські болти діам. 12.  В нижніх вухах амортизаторів випресував резинові втулки. Склалось враження що гума до заліза і не була "приварена". Всередині вухо пофарбоване, отже це не "сайлентблок". Внутрішній діаметр вуха 26 мм. Внутрішній край вуха зробив дрелькою більше конусним і вставив гумові вазівські втулочки трохи підрізавши їх. Звичайно тре щось нормальне поставити відповідного розміру Д 26 х Ш 32 .

Поки тест драйв показав що менше гремить зад на "лежачих". Тре більше часу і викинути лишні листи із "підсилених" ресор.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

А зачем было извращаться с нижними проушинами амортов? Лучше вместо пальцев на площадках стремянок сделать отверстия, а туда соответствующий болт и ставить в сборе шнивовские аморты. Так все вроде делают, в том числе и я. Никаких проблем потом с заменой амортов. В чём плюс шниво-амортизаторов - так это как раз в том, что там сайленты вместо втулок. Я как поставил их первый раз, так по сей день сайленты живые. А втулки на родных запаривался менять.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Свердлити і ставити болт мені здалось набагато складнішим ніж просто поставити гумові втулки (я знав про такий варіант). Не претендую на правоту і фективність рішення. Так інші гумки гівняні і не той розмір.
Судячи з внутрішньої поверхні саме цих амортів Al-ko це ніякий не сайлент блок в книжному розумінні а просто відлита в корпусі втулка котра не "приварена" до вуха. Я взагалі сумніваюсь що в москвича в задніх амортах треба "сайлент блоки". Все таки кут скручування більший ніж в підвісці Шніви.
***
Тест драйв на зимових колесах і підсилених ресорах показав набагато краще проходження "пральної дошки" в іншому неприємно жостко :-) (через конфіг конкретно моєї ходовки я думаю).
(до оригінальних втулок можна повернутись при бажанні вони цілі і не пошкоджені)

 

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Ну если так подходить, то проще всего ставить родные москвичёвские аморты с ихними говно втулками, которые выпадают после 20 тыщ пробега. А если делать, так делать как надо.

  • Upvote 2
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...