Перейти до вмісту

2141 "Полный Сток"


FROZTEN

Recommended Posts

Функциональность то главное, я так жопу делал, в остальных местах делали когда подваривали. А красоты то такое, кто там его под ковролином увидит)))

У меня как с потолка начало течь то не знал куда деваться, ремонтировать там оказалось нечего, весь рубероид был в труху, затекало то там то сям. В итоге психанул и перекрыл полностью еврорубероидом, стало люкс)

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • Відповіді 50
  • Створено
  • Остання відповідь

Найкращі автори в цій темі

Найкращі автори в цій темі

Опубликовані зображення

2 часа назад, Lancer90 сказал:

У меня как с потолка начало течь то не знал куда деваться, ремонтировать там оказалось нечего, весь рубероид был в труху, затекало то там то сям. В итоге психанул и перекрыл полностью еврорубероидом, стало люкс)

У меня надо мной еще один гараж, заброшенный правда. Когда то давно Я его уже перекрыл еврорубироидом. 
Но сейчас течёт со стены и стыков плит. Мой гараж находится на половину под землёй (на склоне типо), одна из стен полностью под землёй, вот из неё и течёт. Там либо изнутри какую то гидроизоляцию делать, либо снаружи перед верхним гаражом всё выкапывать и делать гидроизоляцию снаружи. Либо попробовать каким либо образом отвести оттуда воду, чтобы там лужи не собирались и в землю не уходили.

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 1 рік потому...

Ще літом був перший запуск.
Пишу чисто для себе.
Що таки було зроблено з мотором:

ГБЦ:

  • ГБЦ завтулена, розпредвал виправлений, проточений і відполірований під зазори у втулках в ~0.02-0.03мм
  • З ГБЦ було знято 1мм в сумі, два рази шліфувалась, після першого разу мене не задовільнив результат
  • Проточив всі канали під розмір сідла (головка була з хорошими каналами, по факту лиш всякі заусенці познімало), шарошки зробив з якихось чи то шарових, чи то з пальців рульового наконечника, від чого не знаю.
  • Поправлені всі маслоканали, прибрані всі заусенці, у втулках зроблені фаски для кращого проходження масла.
  • Відполірував камеру згорання.
  • Втулки клапанів від альфи. Впуск - латунь, випуск - чугун.
  • Маслозйомні ковпачки типу ВАЗ на альфовські втулки.
  • Сідла прирізані.
  • Клапана впуск СССР, випуск АМР, правда один АМР клапан під час притирки виявився кривуватим, поставив один СССРівський, інший комплект АМР купляти було зовсім вже впадлу.
  • Впускні клапани захромовані під роботу з кольоровими металами (латунні втулки на впуску).
  • Зазор клапан-втулка по мінімальних допусках. Розвертав їх поступово перевіреними розгортками. 
  • Пружини підібрані під плюс-мінус одинакову силу з трьох комплектів.
  • На осях коромисел заглушені верхні отвори, самі осі коромисел відполіровані.
  • Коромисла підбирались з кількох ранніх комплектів під найменьший зазор з осями.

Низ двигуна:

  • В блоку промиті і поправлені всі маслоканали, віддерте все чого торкався тосол.
  • Колінвал відполірований і промитий.
  • Шатуни мали страшний розбіг в вазі, до 20г. Всі були поправлені, вага у всіх однакова в межах одного граму, це стосується як шатуна в цілому, так і окремо головки шатуна і нижньої частини.
  • Шатуни завтулені під мінімальний зазор до поршневих пальців. Самі втулки з ЗМЗ406, зазор втулка-палець вийшов 0,005мм. (+-0,0005мм можливої погрішності станка на якому мірялось)
  • Поршневі пальці підбирались під конкретні поршні. (Їх придбав у узамтурбо)
  • Поршні оригінал УМПО з раннього 412 двигуна з малим пробігом.
  • Поршні виважені, вага в межах 0.5г. 
  • Гільзи бу, з невеликим пробігом, нормальних новоробних гільз не було, лиш один пластилін. Знайшов 4 комплекти оригінальних умпошних поршневийх вже коли було пізно, двигун був зібраний. Один мінус - зазор поршень-гільза вище допуску в двух парах поршень-гільза, в районі 7-8 соток. В інших двух 3-5.
  • Маховик облегшений, 5кг рівно замість 8.2 як було до того (з вінцем). В статиці перевірив балансування - не порушилось, та й лишив як є.
  • Підшипник коленвала також новий.
  • Вкладиші 0.25 корінь, 0.5 шатун (якщо все правильно пам'ятаю, можливо і не так).
  • Поршневі кільця СССР, зазор в замках підганявся під кожну гільзу окремо до 0.3+-0,05мм.

Ну і всякі дрібниці з обслуговуванням всього що можна, заміни шпильок та інших метизів, переборка маслонасоса і тд і тп.

КПП:

  • Врізаний сапун в верх корпуса.
  • Замінені сальники приводів.
  • Замінений сальник первинного валу.
  • Замінено все що стосується зчеплення, вал (вилка), втулки валу, направляюча валу (посажена на герметик з виготовленим щитком ззаду), направляюча вижимного, пружина.
  • В вижимному зроблений додатковий отвір з протилежної сторони, для фіксації його до вилки.
  • Підтягнуті гайки диференціала, буквально на кілька десяток, люфт знову мінімальний.
  • Замінені обидва внутрішніх шруси.

 

Ну а далі те, що я найбільше не люблю - кузов і його гниль. Ще й в самих ущербних місцях, до яких фіга підлізеш...
За фотками лізти сильно лєнь.

J0YSv97J1gSPhNGAVqvTLzlsHeI-960.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Оце глобальна робота, інакше не скажеш!

А на фото з "жопних" місць думаю мало що видно)

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

2 часа назад, Lancer90 сказал:

Оце глобальна робота, інакше не скажеш!

А на фото з "жопних" місць думаю мало що видно)

Та це про фото збірки двигуна поетапно)

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 1 місяць потому...

image.thumb.jpeg.7bf7b69cb8fce16a801a5a6c2558c85f.jpeg image.thumb.jpeg.03a6dc99c96ed5501711fdeb740ee53a.jpeg

Робота йде. Не машина а ящик пандори, вроді все норм, а як полізеш то кінця і краю нема.))) Ще задня підвіска залишиться. Ну і тормоза задні також.

  • Upvote 2
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Як на виставку готуєш) на таких гальмах шкода їздити щоб не подряпати)

  • Like 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

Зі всіх боків побитий)))
-1.thumb.png.bedb68d714d2f5051a9486cec5ce7a2a.png

А ще вирішив видавити вмятину на задній дверці, а там шпатлі зо три-чотири міліметра. :) 

photo_2023-11-20_21-22-34.thumb.jpg.4b4c4df4d2c36764b058fb6d7e19594a.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

"Добив" передню підвіску.
Пишу чисто для себе.

  • Всі стальні деталі були очищені, оцинковані, загрунтовані акриловим грунтом та пофарбовані.
  • Нові підшипники ступіц АТ на обидві сторони.
  • Нові шарові ДК на обидві сторони.
  • Нові опорні підшипники (шарикові) на обидві сторони.
  • Нові опори АРС на обидві сторони.
  • З пружин знято 1.5 витка.
  • Виготовлені нові гайки штока амортизатора під ключ на 30.
  • Сайленти від верхнього ричага 3110.
  • Всі нові резинки на стабілізатор.
  • Обидва тормозних диска були прошліфовані.
  • В супорти виготовлені поршні з нержавійки.
  • В супортах всі резинки нові.
  • На рамку супорта наварені полоси в місцях де "їздить" супорт, після чого прошліфовано на станку. Тепер люфту там немає.
  • Нові тормозні шланги АТ на обидві сторони, всі 4шт.
  • Всі тормозні трубки промиті і продуті.
  • Новий пильник стойки на лівій (по ходу руху автомобіля) стороні.
  • Нові рульові наконечники зовнішні Fenox.
  • Перебрана рульова рейка.
  • Новий рульовий карданчик, рульовий вал.

Ну і всякі дрібниці по типу нових метизів і тд.

 

photo_2023-10-19_21-12-42.jpg

photo_2023-11-07_16-32-42.jpg

photo_2023-11-07_18-05-12.jpg

photo_2023-10-10_20-28-51.jpg

photo_2023-10-10_20-12-20.jpg

  • Like 3
  • Upvote 2
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 1 місяць потому...

Прикупив деякі литі диски на цього 41.
Але у тих дисків отвори під болти 12мм, коли у 41 болти М14.

Який з варіантів кращий?

  1. Купити дві розгортки на 13 та 14мм та роздраконити ними отвори в дисках (м'яса конуса там ніби достатньо, фото нижче).
  2. Замовити шпильки перехідні з м14 на м12 (але не впевнений що їх зроблять якісно та з якісного металу, закалити можуть але боюсь що можуть ламатись (закалка сильна, слабих не роблять), купляти готові колісні шпильки м14 й точити їх не варіант - сильно дорого)

Інші варіанти, такі як заварити в ступицях отвори та зробити нові під М12 чи зробити нові поряд з рідними не розглядаю - має бути можливість повернути рідні штампи без геморою.

.thumb.PNG.9be47ba2c1d85064034a21591f1bfb94.PNG

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

"9 хвилин тому, FROZTEN сказав:"

Прикупив деякі литі диски на цього 41.
Але у тих дисків отвори під болти 12мм, коли у 41 болти М14.

Який з варіантів кращий?

  1. Купити дві розгортки на 13 та 14мм та роздраконити ними отвори в дисках (м'яса конуса там ніби достатньо, фото нижче).
  2. Замовити шпильки перехідні з м14 на м12 (але не впевнений що їх зроблять якісно та з якісного металу, закалити можуть але боюсь що можуть ламатись (закалка сильна, слабих не роблять), купляти готові колісні шпильки м14 й точити їх не варіант - сильно дорого)

Інші варіанти, такі як заварити в ступицях отвори та зробити нові під М12 чи зробити нові поряд з рідними не розглядаю - має бути можливість повернути рідні штампи без геморою.

.thumb.PNG.9be47ba2c1d85064034a21591f1bfb94.PNG

Я за шпильки, драконити отвори в дисках як на мене шкода

  • Like 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

если отверстия раздраконишь на 14 болте или гайке возможно конус будет очень корявенько совпадать. обязательно надо перепроверить, возможно все будет хорошо (но скорее всего нет). но практика показала что ездить можно даже когда корявенько. с болтами канеш очень не удобно колесо одевать...

лучше 14 шпилька. тобеж раздраконить и подобрать 14 гайку.

а в идеале переходная шпилька на 12, и 12 гайка(как оно и было задумано для этого диска) и никаких заморочек не будет.

  • Like 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Ні з дісками, ні з ступицями робить нічого не можна, і залишається один варіант - шпильки. Точити і калити нові не можна, залишилось два варіанти: 1) Купити на 12, але з посадкою під 14, щоб стали в ступицю ідеально, і 2) вибить усі шпильки (найти другі) та віддати нормальному токарю хай переріже різьбу с 14 на12, її можна і самому перерізать, але може вийти трішки кривувато, але як писали вище - їздитиме, тільки зпочатку купить гайки (або найти які самі доступні), а уже потім під них різати різьбу, щоб не вийшло так що нарізав різьбу, а гайок таких не найти! І різьба там переріжеться ідеально, не такі там уже закалені болти!

ПС Помоніторив нет та поняв де песик копався! На 2141 - болти. Як варіант - купить шпильки нива, знять ступиці, забить шпильки і по одній точці прихватить полуавтоматом, тільки різьбі ступиць буде хана і шпильки залишаться на завжди. Відвезти диски на фрезер і хай збільшать отвори, тільки в "правильного" фрезерувальника ціна буда як і диски.

  • Like 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

У мене на 2141 диски 16" від сітроен С4.. нормально звичайними аудюшними болтами прижались.. вони теж на м14.. О. на фото навіть з рідними болтами.

DSC08602.JPGDSC_07091.jpg

  • Like 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

"В 17.01.2024 в 19:33, FROZTEN сказав:"

Прикупив деякі литі диски на цього 41.
Але у тих дисків отвори під болти 12мм, коли у 41 болти М14.

Який з варіантів кращий?

  1. Купити дві розгортки на 13 та 14мм та роздраконити ними отвори в дисках (м'яса конуса там ніби достатньо, фото нижче).
  2. Замовити шпильки перехідні з м14 на м12 (але не впевнений що їх зроблять якісно та з якісного металу, закалити можуть але боюсь що можуть ламатись (закалка сильна, слабих не роблять), купляти готові колісні шпильки м14 й точити їх не варіант - сильно дорого)

Інші варіанти, такі як заварити в ступицях отвори та зробити нові під М12 чи зробити нові поряд з рідними не розглядаю - має бути можливість повернути рідні штампи без геморою.

.thumb.PNG.9be47ba2c1d85064034a21591f1bfb94.PNG

В дисках конус? Якщо болт М14 входить в отвір диску, то ставте звичайний болт з конусом і не переживайте. Конус незалежно від розміру 60 градусів. От була б сфера, тоді трошки веселіше...

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

"{# [0:годин][1:годину][2:години][3:години][4:години][11:годин][12:годин][13:годин][14:годин][*1 :год][*2:год][*3:год][*4:год][?:год]] тому, NAPASYAN сказав:"

У мене на 2141 диски 16" від сітроен С4

Ну бо це штамповки))

 

"25 хвилин тому, Miha сказав:"

В дисках конус? Якщо болт М14 входить в отвір диску

Там конус, але ось в тому і діло, що не входить. Отвір під болт М12. 

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Разшарошить до 14, конус останется и будет норм. Но если диски коцать нельзя, тогда лучше другие диски))

  • Like 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 3 тижні потому...

Таки зупинився на шпильках, поки що.
Виготовили їх з сталі 40х, завірили що міцність буде не меньше ніж 8.8 і не більше 10.9, тобто в рамках як і заводські болти. Які, до речі, зовсім в жахливому стані (на фото це ще один з найкращих).

photo_2024-02-09_17-20-50.thumb.jpg.76e3a15fb2c99bed8aa728bf01ef0e25.jpg

 

Приміряв колесо - все встає ніби нормально, ніде терти не повинно. Більше всього цікавила задня частина, бо арка ззаду нижче.

photo_2024-02-09_17-20-45.thumb.jpg.fcfa3b77d492d617d88e06676426bea9.jpg

photo_2024-02-09_18-25-00.thumb.jpg.5fae26aedf610c640aaf8fe98a30ff5d.jpg

photo_2024-02-09_17-21-01.thumb.jpg.4f8875bb4f5cc080368aaca9ee8dbcc0.jpg

 

Ставити шпильки всі буду скоріш за все на червоний фіксатор, перед тим ще треба буде перевірити чи ніде нічого не чіпляє за них в барабані, бо зроблені вони з запасом, а там вже буде видно.

  • Like 1
  • Upvote 2
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

есди надо будет выкручивать шпильки то и синий фиксатор головнины наделает.

шпилек сразу несколько запасных сделай... штучки 4. и они никогда не пригодятся! а если запасной не будет - обязательно чонить случится.

кстати вмеру недорогие гайки у меня уже 2 штуки сдохло. но там проще. покупаю 16 гаек и 4 секретки. вот запасные гайки сами по себе получаются.

зы. диски хороши, когдато давно почти купил такие. и недавно на подобные 14е засматривался. только мыть их надо или химией или зубной щеткой. но все-равно полка и паутинка на все времена просто топ! :good:

  • Upvote 2
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

"25 хвилин тому, scor.p сказав:"

есди надо будет выкручивать шпильки то и синий фиксатор головнины наделает.

шпилек сразу несколько запасных сделай... штучки 4. и они никогда не пригодятся! а если запасной не будет - обязательно чонить случится.

кстати вмеру недорогие гайки у меня уже 2 штуки сдохло. но там проще. покупаю 16 гаек и 4 секретки. вот запасные гайки сами по себе получаются.

зы. диски хороши, когдато давно почти купил такие. и недавно на подобные 14е засматривался. только мыть их надо или химией или зубной щеткой. но все-равно полка и паутинка на все времена просто топ! :good:

 

І полку завжди тримати наполірованою)

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 3 тижні потому...

Поставив шпильки і колеса, колеса встали нормально, само собою без "направляйок", але дуже вже він з ними високий. Ззаду  треба пів витка зняти з пружин так точно, але то вже коли повністю перебирати задню підвіску. :)

photo_2024-02-12_21-57-55.thumb.jpg.9e574c12e08a6e20ba809508b267b010.jpg

 

Покатався я на трамбуляторі з карбулятором і шось мене він зовсім не влаштовує.

Тому, спершу хоч заборонити трамбулятор... А там буде видно.
photo_2024-02-18_20-29-35.thumb.jpg.c3a1172858ed089692ca8c732c759764.jpg

 

IMG_20240302_182940.thumb.jpg.4ce979d77497b35c2e009666d3bd24cc.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Ну з приводу зависокий, я коли 16 колеса ставлю то теж як паркетник, але як на мене дуже органічно виглядає)))

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз

×
×
  • Створити...