Перейти до вмісту

Комбінація ИЖ 2125 79р


Recommended Posts

1 час назад, Антон Чаукін сказал:

Херня з насосом продовжується.
Вирішив не мучатися з ЕБН і на вихідних під'єднав механічний. Все перевірив, залишився задоволений - є обратка тепер, він не буде маслати в упор поки я їду на газу і буде охолоджуватися. Пару разів пробував на ходу переходити з газу на бенз - все ок.

Приїжджаю в понеділок на роботу, переходити на бенз - насос не качає. В баку літрів 8, а насос не качає. Заправився - ноль.
Дома, машина постояла до ранку, двигун холодний, зняв шланг з вихідного штуцера насоса - бенз з насоса іде. Одягнув шланг, підкачав в карб, заводжу. Карб випрацювався і двигун глохне. Перевірив зазор штока насоса, перевірив всі хомути на предмет перепускання повітря - результату ноль. 

Сьогодні зранку міняю шланг від бензобака на новий, хороші хомути ставлю, міняю зворотній клапан - заводжу на бензі, все працює. Везу дітей в школу, по дорозі перевіряю перехід з газу на бенз - все ок.
Приїжджаю на роботу, переходжу на бенз - насос не качає.

Фінал.

І по клапану питання. Коли зранку я його зняв з магістралі, то він продувався в дві сторони. Кинув його в машину, приїхав на ринок. Пробую клапан - він вже працює нормально. Я хз, що відбувається.

Обратка у вас полноценная от карба в бак?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • Відповіді 92
  • Створено
  • Остання відповідь

Найкращі автори в цій темі

6 часов назад, ИгорьИж сказал:

Обратка у вас полноценная от карба в бак?

В 9/23/2019 в 11:39, Антон Чаукін сказал:

IMG_20190922_185710.thumb.jpg.e33517bd82cdf50170da87076b5009cd.jpg

обратка як на фото. 

клапан люмінієвий, шланги всюди нові, хомути нові. 
думаю, може клапан "зависає" якось так, що блокує подачу. А насос пердолить так, що починає витягувати повітря. Тільки звідки?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Подклинивает игольчатый клапан карба? При следующем глюке попробуй дунуть во впуск карбюратора.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

2 часа назад, Антон Чаукін сказал:

А насос пердолить так, що починає витягувати повітря.

Да не потянет он воздух! Это надо шланг за баком пережать что-б разряжение пошло! Но тогда насос бенз должен куда-то выбрасывать, а так он на месте маслает, и откуда Вы взяли что там (над мембраной насоса) воздух? У Вас насос или шланги прозрачные? Элементарно может клинить игла или поплавок (там ведь обратка!) в карбах без обратки этих проблем нет, маленького давления достаточно что-б сорвать приклин иглы или поплавка. И далее, на давление насос выдает 0,3 атм, на разряжение (от бака до насоса) 0,001 атм и это Идеальный насос, но даже если он от бака гдет потянет воздух, то при простое авто в том месте начнет сочиться бенз, он очень текучий!

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

15 часов назад, Andy_Bad сказал:

Подклинивает игольчатый клапан карба? При следующем глюке попробуй дунуть во впуск карбюратора.

так є ж обратка, навіть якщо клапан карба глючить насос всерівно має качати

14 часа назад, KSV сказал:

откуда Вы взяли что там (над мембраной насоса) воздух? У Вас насос или шланги прозрачные? Элементарно может клинить игла или поплавок (там ведь обратка!) в карбах без обратки этих проблем нет, маленького давления достаточно что-б сорвать приклин иглы или поплавка. И далее, на давление насос выдает 0,3 атм, на разряжение (от бака до насоса) 0,001 атм и это Идеальный насос, но даже если он от бака гдет потянет воздух, то при простое авто в том месте начнет сочиться бенз, он очень текучий!

в мене прозорий бензофільтр і по ньому видно, що там качає. Карб без обратки. Перед карбом стоїть електроклапан, перед клапаном трійник на обратку, за трійником на обратці жиклер 230 і зворотній клапан. Якщо насос качає, то чутно як клапан на обратці працює, та і в бак пісяє обратка - теж чутно. А тут ніт. точніше потік бенза є, але він дуже слабий. Я вручну накачати карб може, але на заведеному двигуні карб випрацьовується і двигун глохне.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

забита магистраль? слишком тугие пружины в клапанах бензонасоса, негерметичные клапана бензонасоса, короткий шток бензонасоса... поломка пружины мембраны?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Кстати, в следующий раз, когда насос будет плохо качать, попробуй открутить крышку бензобака и посмотри, изменится что-то или нет :) 

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

37 минут назад, GreenMile сказал:

Кстати, в следующий раз, когда насос будет плохо качать, попробуй открутить крышку бензобака и посмотри, изменится что-то или нет :) 

Да, пробував)))

 

1 час назад, Andy_Bad сказал:

забита магистраль? слишком тугие пружины в клапанах бензонасоса, негерметичные клапана бензонасоса, короткий шток бензонасоса... поломка пружины мембраны?

магістраль нова, але не виключено, що забита. довжина штока норм
Кароче, вихідні скоро - буду колупатись

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

У меня механический БН (ПеКар) плохо качал, когда я поставил ремкомплектный впускной клапан с очень тугой пружиной.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

9 часов назад, Антон Чаукін сказал:

навіть якщо клапан карба глючить насос всерівно має качати

Абсолютно верно! Качает обратно в бак! А если-б не было обратки - передавливал-бы в карб.

9 часов назад, Антон Чаукін сказал:

в мене прозорий бензофільтр і по ньому видно, що там качає.

Соляру? В 99,9% владельцев нашпрома стоит прозрачный фильтр, и я не вижу что он качает! (Иногда, в сильную жару, видно как в нем кипит бенз). А если в фильтре треть воздуха, так это так и надо, бо если он полный, то это не фильтр, а наполнитель мусорного ведра!

 

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Проблема з бензонасосом вирішена.

Шукав наступним чином - починаючи від карба на всіх вузлах знімав бензошланг, заводив авто і дивився, як качає бенз. На магістралі після мех бензонасоса приблизно три перших качка йшов бенз, а далі ніт. 
Коли знімав шланг на вході на мех бензонасос відчув, що там в магістралі вакуум. Довго думати не став, викинув під три чорти зворотній клапан. Зібрав систему з фільтром перед електро бензонасосом та виключив з магістралі мех бензонасос. І все працює! Єдине, що ЕБН не так швидко накачує карб, як МБН, коли переходжу з газу на бенз. Ще подумаю, можливо зроблю два насоса в парі, щоб ЕБН накачував карб при виключеному двигуні, а МБН швидко здійснював перехід з газу на бенз.
По фільтру в багажнику можна буде мониторити прокачку бенза, якщо знову будуть проблеми.
IMG_20191015_114518.thumb.jpg.d76eb7d14235dcbc3cf068851fb99da7.jpg

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Ревізія СО та підготовка до зими. із серії "тюнінг на колєнкє"

Купив концентрат G12 в систему охолодження, та кран опалення, мій вже закис давно. Також проточний насос на систему опалення.
Перед початком робіт вирішив розібрати старий кран, але гайка крана обламалась від найменшого зусилля.
Далі була спроба викрутити сам кран з колектора і спроба була невдала. Вирішив зрізати кран, щоб одягнути торцевий ключ і великим важелем відкрутити. Знаючи, що можуть бути приколи кран зрізав так, щоб залилити якнайбільшу частину штуцера.
IMG_20191006_142318.thumb.jpg.70107b7201968640514b6a92fc58e40f.jpg
Почав вкручувати новий кран і він зробився обламаним у моїх руках з різьбовою частиною в колекторі.
IMG_20191006_142248.thumb.jpg.a29787f132ba4eed9bb090b286038272.jpgIMG_20191006_142301.thumb.jpg.a43212edb02c1b24322ddc28ef1e6c78.jpg
Найбільша складність була видалити обламану частину з колектора. Оскільки все робиться на колєнкє, то якогось придатного інструмента у мене ясна річ немає. Знайшов тригранний напилок, який підійшов до такого діаметру отвору. Натфілем нарізав шліци під напилок, тоді його втромив і крутив плоскогубцями. Частину напилку обламав, але таки викрутив.
На наждаку обточив, що залишилось від нового крану, шліфанув те, що залишилось від старого крану, і зібрав систему за допомогою патрубка.
 IMG_20191006_150110.thumb.jpg.68a65d4d627410f4590bb5d73e397a9e.jpgIMG_20191006_150610.thumb.jpg.509a72e7af4e43ec7cac519f7938616b.jpgIMG_20191006_152903.thumb.jpg.aa327520ff91280ae8802931d9d3df3b.jpg
Працює, але с%ка тече сам кран, так як і старий в мене тік. Неприємно.

Насос не поставив, буду ставити потім вже разом електричним підігрівачем двигуна, який ще не купив.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

1 час назад, Антон Чаукін сказал:

Працює, але с%ка тече сам кран, так як і старий в мене тік. Неприємно

Выкинь эту хрень, я купил от ауди новый в экзисте за 90 грн, феби какой-то. Ставится в разрез шланга. Вместо крана просто штуцер в коллектор

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

9 минут назад, Nicholas сказал:

А я вообще дорогие сантехнические втулил, и ни каких проблем)

и как реализовано открытие краников? рукой под капотом? )

А кран ставят FEBI 15920. от 86 грн на экзисте.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Только что, john сказал:

рукой под капотом? )

Конечно, на зиму открыл, весной закрыл.

Вообще если заморочится можно просверлить и втулить трос, но зачем? Если я реально краном пользуюсь два раза в год.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

2 часа назад, Антон Чаукін сказал:

так як і старий в мене тік

По штоку? Я новый кран разобрал и в крышку поставил резиновое колечко - уплотнитель штока. Проточка под него там есть ;) Не течет ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

26 минут назад, john сказал:

А кран ставят FEBI 15920

Да, именно

25 минут назад, Nicholas сказал:

Конечно, на зиму открыл, весной закрыл

А температуру как регулировать?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Только что, D.Vader сказал:

 

А температуру как регулировать?

Наверное, открытием окон и/или форточек

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Только что, john сказал:

Наверное, открытием окон и/или форточек

а белые люди рагулируют ручичькай на понельке

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Пошел на разборку взял за 20 или 30 грн совдеп б/у, поставил и забыл, и не химичил ничего и регулирую с салона, а если кран открыт постоянно - регулировать температуру можна лючком забора с салона.

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

54 минуты назад, john сказал:

Наверное, открытием окон и/или форточек

Наверное тебе веднее, я так не регулирую

 

53 минуты назад, D.Vader сказал:

а белые люди рагулируют ручичькай на понельке

Ну у меня есть управления заслонкой подачи воздуха плюс включатель печки. И очень комфортно все регулируется.

1 минуту назад, KSV сказал:

постоянно - регулировать температуру можна лючком забора с салона

Я рад что хоть ты знаешь этот метод) А то владеют москвичами и окна открывают)

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

4 минуты назад, KSV сказал:

а если кран открыт постоянно - регулировать температуру можна лючком забора с салона

Регулировка потоком воздуха? неправильно это...

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

1 минуту назад, D.Vader сказал:

неправильно это...

Почему же нет. Еще как правильно. Если закрыть заслонку , печку ничего продувать не будет. Нагрев будет локальный. То есть жары в салоне особо не будет. И чем больше открытие тем больше продувка, и прогрев салона. Плюс ветродуй печки так же решает этот момент. Все довольно суперски работает. Я так езжу давно. Жарко закрыл заслонку, все отлично. К стати по поводу окон. В москвиче как в таковм. Нету салонного фильтра. Да его можно поставить  - но опять таки через печку. Что не решит глобально проблему. Что бы комфортно машину проветрить, остаются только окна. Увы тут нужны глобальны переделки. В заводском исполнении, только окна. Так что стёб по поводу окон в москвиче не уместен. Это не жабоед и не ВАГ где это давно предусмотрено. Я сам думаю над реализацией салонного фильтра, только правильную. Тогда можно окна не открывать.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

10 минут назад, D.Vader сказал:

неправильно это...

Во многих современных ино крана на отопитель нет вообще! и регулируют температуру только заслонками, правда холодный воздух направляется мимо отопителя.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...