Перейти до вмісту

М2141 Henry


Bigynandruha

Recommended Posts

19 минут назад, Bigynandruha сказал:

Ще є варіант карлсона для маніяків:) 

VAG 701 121 166A е....

Сорі цей код неправильний,правильний код карлсона т4 :VAG 701 959 455 j

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 2 місяці потому...
  • Відповіді 163
  • Створено
  • Остання відповідь

Найкращі автори в цій темі

Найкращі автори в цій темі

Опубликовані зображення

Знов тулінг:

IMG_20210608_164026.jpg

 

IMG_20210608_201149.jpg

Впер опори стойок зі зміщеним на 12мм центром від жигуль 2190,до цього були рідні опори + підшипники від казелі,висота стойок незмінилася.

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Попутно рішив перевірити як там рульові наконечники які я заколхозив (піджимні по типу як на жигулях) 4 роки тому:

IMG_20210608_171450.jpg

За 4 роки їм нічого несталося,навіть піджимати не прийшлося,ходять туго.

Пальці і сухарі ставив з рк для м412/2140 там підходящих пальців аж 5 шт в комлекті,сухарики обрізав чучуть по висоті (там де може вехній сухарик впертися в нижній)і робив в них розрізи як в поршньових кільцях.

Змащував графіткою

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Сьогодні 3й день катаюся на опорах 2190 пробіг 300 км,ефект від нових опор мені подобається особливо на гравійці,в салоні нема такого гулу як був на рідних дубових опорах,коли колесом попадаю в яму нема тих жостких ударів які були раніше,при їзді по шершавому асвальті в салоні набагато тихіше стало,завдяки збільшеному кастору їзда по прямій стабільніша стала.

Жалію шо скоріше їх не поставив,опори+підшипники+чашки пружин+4 шайби купив ще рік тому.

Даний тулінг ходової 2141 мабуть на другому місці після газ супортів по ефекту.

Всім в кого ще стоять рідні опори рекомендую викидати то барахло!

  • Upvote 4
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 3 місяці потому...

:bye:Давно тут нічого не писав.

Надоїла мені "точність" і плавання стрілок рідної приборки,рішив її замінити чимось культурнішим))

Купив за 200грн. дизельну приборку від форд мондео 2  і вколхозив її на свого Генрі.

Ось так вона стала:

 

 

 

IMG_20220527_100424.jpg

  • Upvote 3
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Тахометр підключив до генератора по штатній схемі москвича і форда,наш датчик температури адекватно працює з приборкою форда,показометр палива тож з нашим датчиком працює(тут є нюанс приборка 97 року з нашим датчиком працює,до 96 року на фордах показометри палива працювали б з нашим датчиком наоборот),Спідометр і тахометр Мондюка мають окремі плати і не залежать одне від одного.

Найбільльше гемору було зі спідометром,він електронний і требує датчика скорості,на фодах 8 імпульсний але у форда редуктор спідометра дає 625 об/км,у нас 1000об/км,тому мені був потрібен датчик на 5 імпульсів,5 імпульсного датчика не існує,проблему з датчиком рішив газелівським 10 імпульсним датчиком скорсті і ділителем частоти на 2 на основі мікросхеми К561ТМ2.

В результаті на катках р15 195/65 при скорості 100 км/час покази приборки і навігатора повнісю співпадають.

На 5 передачі при 80 км/ч тахометр показує 2000 оборотів при 120 км/ч 3000 об.

Приборка дуже точна получилася.

З плюсів:викинув клятий трос спідометра,получив величезні тахометр і спідометр,багато всяких котрольних ламп на приборці і бомбезну зелену підсвітку.

З мінусів:прийшлося трохи підрізати козирок над приборкою і через то шо фордоприборка трохи вужча від нашої получилася невелика щілина з правого боку під козирком.

 

 

  • Upvote 5
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

3 часа назад, Bigynandruha сказал:

у форда редуктор спідометра дає 625 об/км

А у классического зп 2140 по-моему 624 оборота?

Кажется я нашел идеальный электроспидометр для классики

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

36 минут назад, D.Vader сказал:

А у классического зп 2140 по-моему 624 оборота?

Кажется я нашел идеальный электроспидометр для классики

Можна любий електроспідометр заставити працювати на любому авто,треба виконати одну умову,конкретно цьому спідометру від мондео требується 5000 імпульсів на 1 км.

5000:624=8.01,вам потрібний датчик скорості 8 імпульсів на один оборот.

П.С. У форд мондео 1 покоління до 1995 року приборка така сама з виду як у 2 покоління тіки спідометр має тросовий привід.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

18 часов назад, D.Vader сказал:

 

Кажется я нашел идеальный электроспидометр для классики

Цей спідометр підійде в любий корпус

IMG_20220528_090310.jpg

IMG_20220528_090324.jpg

IMG_20220528_090335.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

9 часов назад, D.Vader сказал:

И еще даже со световодом-подложкой. Вообще отлично

Беріть бензинову панель від мондео 2,там і тахомер буде під бензинку.

У цього спідометра діаметр шкали 102 міліметра,а який діаметр шкали м2140?

 

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

14 часа назад, Bigynandruha сказал:

,а який діаметр шкали м2140

112 мм, сделать шкалу не проблема в принципе (деньги только), хотя я сейчас больше склоняюсь к внешней подсветке, нежели на просвет. Старые мерседесы очень хорошо подсвечены по приборам

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

Рішив показати шо може старий вихрекамерний дизель на тнвд лукас :

0-100

youtube.com/watch?v=-eDe5t3XOBQ

0-100

https://m.youtube.com/watch?v=Zh_DRvJwOHA

60-100 5 передача:

еластичність на 5 й передачі на підйомі,відео непередає настільки крутий там підйом,мій перший м2141 на УЗАМ 1.5 завжди на тому підйомі тухнув.

Дизель його бере з запасом тяги.

 

 

 

 

  • Upvote 3
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Круто!

Это получается с например первого фокуса TDDI/TDCI мотор на наш колокол становтся?

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Только что, MADCAT сказал:

...Это получается с например первого фокуса TDDI/TDCI мотор на наш колокол становтся?

Колокол під фордомотор іде свій чугунний(по типу як для ф3р),і да тдді/тдці повністю підходять на колокол 1.8д/тд блоки одинакові відрізняються маслонасосами і педедньою кришкою.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Ясно, спасибо.

Езжу сейчас на первом фокусе, с 1.8TDCI 100л.с мотор очень нравится, да и вся машина в целом тоже.

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Только что, MADCAT сказал:

...Езжу сейчас на первом фокусе, с 1.8TDCI 100л.с мотор очень нравится...

Хороше авто.

У мене ще є гольф 4 1.9 тді 110 сил на мех форсунках,тож хороший надійний.

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

До зими на мосяні двигло вже буде мТДДІ.

голова,форсунки і поршні з шатунами від 90 сильного 1.8тдді вже є.

 

 

IMG_20220610_123400.jpg

IMG_20220610_105503.jpg

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

TDDi я так понимаю идет с механической топливной, это TDCi уже идет с Common Rail.

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

21 минуту назад, MADCAT сказал:

TDDi я так понимаю идет с механической топливной, это TDCi уже идет с Common Rail.

В тдді форсунки механічні а насос електронно-механічний з елетропедаллю газа,в тдці вже електрофорсунки.

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 2 місяці потому...

Перебрав двігло в ТДДІ,а саме: вкинув в блок 1.8тд поршні з шатунами і гбц з двохпружинними форсунками від 1.8тдді,прокладка гбц металопакет від 1.8тдді/тдці все підійшло як рідне)

 

 

Було так:

IMG_20220622_201627.jpg

Стало так:

IMG_20220715_182434.jpg

Як я і писав ресурс у 1.8 тд форд хороший.

Стан блока при пробігові 300+ тисяч км:

 

 

IMG_20220627_144402.jpg

Ще даже хон не сточився)

Маслофорсунки своє діло роблять)

Розходу масла небуло.

Стан поршня:

IMG_20220903_223622.jpg

Верхнє компресійне кільце сидить в стальній вставці,діаметр пальця 26мм

IMG_20220627_144250.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз

×
×
  • Створити...