Перейти до вмісту

М2141 Henry


Bigynandruha

Recommended Posts

Думаю задня кришка КПП бракована...

Змінено користувачем Bigynandruha
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • Відповіді 163
  • Створено
  • Остання відповідь

Найкращі автори в цій темі

Найкращі автори в цій темі

Опубликовані зображення

Сомневаюсь что вилка могла влиять на тяжесть включения передач. если чета не погнуто или деформировано..Это с каким усилием ее должно давить? И сточили кромку вилки что ли?  Кпп не новая же . ездила.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

17 часов назад, vech сказал:

Сомневаюсь что вилка могла влиять на тяжесть включения передач. если чета не погнуто или деформировано..Это с каким усилием ее должно давить? И сточили кромку вилки что ли?  Кпп не новая же . ездила.

Так в тім то діло шо вилка вибору при переключенні передач зацепляла два повзуни одночасно ніби хотіла включити дві передачі тому і ричаг ходив туго,там на фото я обводив кругами нетипову виробку на ній.

Повзуни рівні.

8 часов назад, scor.p сказал:

при неудачной поломке пружины синхрона вилку стачивает весьма быстро

Вилка 1-2 передачі в нормі,синхрон 1-2 розвалився тому що синхрон 3ї передачі терся об шестерню постійно...

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

пружины у нас лопаются просто так.

ну или не совсем просто так... они в процессе работы  перетираются о синхрон. и лопаются. поэтому особо не завязаны на другие косяки и поломки. просто естественный износ и скорее всего косяки производства...

а вот насчет 3й. чота странное. у штока не должно быть свободного хода. поэтому при косяках синхрона и пилит вилку. ибо она почти всегда жестко стоит. т.к. бочонки в оськах вилок дают включаться только одной передаче остальные при этом по сути не имеют свободного хода. и подпружиненные шарики фиксируют вилку в определенном положении. 3ю могло греть только на нейтрали... или там какойто косяк с размерами или неправильной сборкой.

а цепляния кочережки... там полюбому крышка кривая. или прикручена косо-криво.

но это все не точно :)

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Думаю все же цепляло потому что не довключало  (не поворачивало вал  до конца. кулиса) при том было бы это  и с первой передачей. А от причины?  Так же горевший синхрон навивает на мысли. У валах стоят фиксаторы. при их наличии два штока одновременно  не пойдут никак. Возможно шток не возвращался в исходное состояние ( нейтраль)  и при включении 1-2 вилка упиралась . Я не механик. но горевшие кпп видел  В основном причина - масло. Потом разрушения и клин. Чаще всего начинается с 5 передачи. При том не только в москвича.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

В 07.02.2021 в 13:59, vech сказал:

Думаю все же цепляло потому что не довключало  (не поворачивало вал  до конца. кулиса) при том было бы это  и с первой передачей. А от причины?  Так же горевший синхрон навивает на мысли. У валах стоят фиксаторы. при их наличии два штока одновременно  не пойдут никак. Возможно шток не возвращался в исходное состояние ( нейтраль)  и при включении 1-2 вилка упиралась . Я не механик. но горевшие кпп видел  В основном причина - масло. Потом разрушения и клин. Чаще всего начинается с 5 передачи. При том не только в москвича.

З втулкою 5ї всьо ок,масло ман gl-5,вилку 3-4ї на всякий пожарний тож поміяв,коробка вже зібрана,прикручу КПП покатаюся і побачу як вона себе поведе...

 

 

В 07.02.2021 в 13:08, scor.p сказал:

пружины у нас лопаются просто так...

А неможе бути так шо спочатку полопали ті три пальці в синхроні,а вже потім випало пружинне кольцо?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

3 часа назад, Bigynandruha сказал:

А неможе бути так шо спочатку полопали ті три пальці в синхроні,а вже потім випало пружинне кольцо?

 а может наоборот? а по сути может быть все что угодно...

точек отказа у нашей коробки супердофига. но лично у меня лопнувшая пружина это самая частая болячка. на 3 коробки, 4 или 5 штук поломанных было. одна наделала большой беды в виде испорченного первичного вала(попала под зубья 2й передачи) из-за другой спилило вилку 3-4 передачи. остальные кусочками тихо мирно лежали на донышке. 1 раз заклинило синхрон и не включалась первая (но там без потерь. кроме пружины ничего не сдохло)

а кроме пружин и поломок с ними связанных... из радикального 1 раз выломало по пол зуба на обеих шестернях 4й передачи. и на донорской коробке болталась ось паразитки заднего хода(поэтому кпп автоматом превратилась в донорскую)

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

14 часа назад, scor.p сказал:

 а может наоборот? а по сути может быть все что угодно...

но лично у меня лопнувшая пружина это сама...

У вас тож так ламалися синхрони?

IMG_20210208_140341.jpg

1 рік тому анологічна ситуація сталася з моєю першою коробкою,просто 1в1 поламало синхрона 1-2,і там одна половинка пальця попала в ГП і щербанула зуба на хвостовику.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

я видел фотки выше. у меня пока синхроны оставались целые.

без разбора прост вправляешь целую пружину и поехали дальше....

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

полагаю синхрон не лопнул. а его рвало. и возможно долго и упорно. Так же горевший синхрон... Как он работает? Как его можно перегреть? На исправной кпп он работает секунду буквально.. Вот отсюда и идут тугое включение скоростей.  Причыны?  Догадки - болтались валы  разбитые вилки. не правильно собраная кпп. или еще чего. Что то клинило.. Синхрон горел потому что был поджат к шестерне без зацепления (включения передачи)

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

2 часа назад, vech сказал:

полагаю синхрон не лопнул. а его рвало. и возможно долго и упорно. Так же горевший синхрон... Как он работает? Как его можно перегреть? На исправной кпп он работает секунду буквально.. Вот отсюда и идут тугое включение скоростей.  Причыны?  Догадки - болтались валы  разбитые вилки. не правильно собраная кпп. или еще чего. Что то клинило.. Синхрон горел потому что был поджат к шестерне без зацепления (включения передачи)

втор.вал майже без люфта,перв вал ледве відчутний люфт має.

Може дійсно шось підклинювало повзуна 3-4 передачі...

Думаю що синхрон який терся мішав нормально синхронізувати і включати 1-2 і 5-ту передачі, тай виробка на вилці вибору якась нетипова на це указує...

Пам'ятаю коли збирав цю коробку поміняв в ній вилку 3-4 передачі бо вона була підтерта,я замінив її тоді на нормальну(з виду) з мінімальним люфтом.

Нормально включалися тіки 3 і 4 передачі

Змінено користувачем Bigynandruha
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

где то был косяк. Синхрон терся об шестерню. При не включеной передачи он стоит четко между передачами. и естевствено трения нет. Только в момент включения передачи он входит в шестерню. притормаживает ее до включения и все. Тоисть там даже не секунда а и меньше мож быть. Естествено за этот период он не нагреется.. Вероятно  был эфект не до выключеной передачи. шток не возвращался в исходное положение полностью.. при включении другой передачи вилка упиралась в шток (выработка где точили) ну и типа довыключала передачу и затем уже включалась нужная. Отсюда и трудность. Тоисть то что точили это уже последствие а не причина.  Я обычно кпп проверяю до установки задней крышки.. Включая передвчи и проворачивая вал. Включается. не трещит знач дальше. А то мало ли что то верх ногами или шайбы забыл поставить или еще чего. Думаю у Вас с кпп будет все в порядке.

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

1 час назад, vech сказал:

... шток не возвращался в исходное положение полностью.. 

Коли розбирав коробку замітив шо на повзуні 3-4 в фіксаторі (під шариком) стояла слабша пружина (з тоншої проволки)...

Може через слабшу пружину шток в нейтраль неповертався?..

Пружину тож поміняв на всякий случай.

Ще як варіант може косяк в тому механізмі який не дає включити дві передачі?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

1 час назад, vech сказал:

... Тоисть то что точили это уже последствие а не причина...

Поняв,значить поки коробка знята вилку вибору передач поміняю на нормальну не точену.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

11 час назад, Bigynandruha сказал:

Поняв,значить поки коробка знята вилку вибору передач поміняю на нормальну не точену.

Если фиксаторы в штоках на месте то проблем с двумя передачами и за них не может быть. 3 шт. 1тонкий и два побольше. А от если какого то на месте не было... было бы интересно. Например выпал при установке штоков.  При проверке. как писал выше. без крышки. должен двигаться только один шток.. пока он не станет в нейтраль - другой не двинется. Шариком если шток не фиксируется то проблемка могла быть. но думаю проблемы были бы с включением всех передач. Правда не факт-люфты и выработки  могли вносить свои корекции.  В вашем случае склоняюсь всеже мож износ вилки и диска синхрона.. плюс допустим лопнувшая пружина или одна из стоек. постепено все это разбалтывалось. деформировалось пока не дошло до финиша. Так же проверить  включение передач на полностью собраной кпп

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

В 08.02.2021 в 21:26, vech сказал:

...Думаю у Вас с кпп будет все в порядке.

Vech i Scor.p дякую Вам за цінні поради!

Катаюся вже 3 дня коробка працює добре,передачі переключаються мягко без лишніх зусиль))) майже як у гольфі.

 

Змінено користувачем Bigynandruha
  • Upvote 2
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

Підсвітив панель зеленими світлодіодами:IMG_20210228_090637.thumb.jpg.9e907cb974bc8b68dbc527aaf21c1de2.jpg

В живу виглядає краще).

Для живлення діодів використав стабілізатори струму LM317LZ(5шт),струм для діодів тахометра і спідометра виставив 20мА,а для датчиків 15мА.

Діоди тахометра і спідометра клеїв (505 клеєм)на сині стікляшки під лампочками :

IMG_20210228_091144.jpg

Датчики підсвітив лєнтами наклеєними на світловоди:

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Паралельно лампі тиску масла припаяв зумер:

IMG_20210228_094037.jpg

В дизельній панелі на місці економіра була така заглушка з намальованою схемою кпп,

 

 я її викинув,а на її місце прикрутив доработаний пружинкою економір з бенз панелі:

IMG_20210228_095009.jpg  натяг пружини відкалібрував так щоб початок червоної зони відповідав 1кг наддуву.

Таким способом я получив датчик тиску наддуву прямо в панелі.

  • Upvote 3
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

Заготовка на майбутній тулінг:crazy:

 

Геометрія .IMG_20210309_122123.thumb.jpg.98cb011859658fe3f49632abd276cbb5.jpg

Турбіна з VW Пассат б5 1.9тді АФН 110к.с

 

 

Приміряв на старому рідному моторі зі свого генрі.

Угол фланця на турбіні і випускному колекторі мондео-1 сходиться ідеально,стьок масла з турбіни чотко внизу.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

✌️

Давно вивчав тему заміни штатного карлсона на щось краще і чуть було не купив лузара 11 лопастного,але на драйві знайшов багато записів шо лузаровський вентилятор болт-он стає в дифузор пассата б5,ауді А4 б5,шкоду супер Б і ауді а6 ц5 замість їхнього електровентилятора кондиціонера.

Заїхав на розборку і купив за 300грн 8ми лопастний вентилятор з пассата б5

код 4B0 959 455

Т.Х. пассатовського вентилятора:

8 лопастний, діаметр 280мм,3500об/хв.,ном потужність 300Вт(характеристики взяв з каталогів)

 

IMG_20210323_192605.jpg

IMG_20210323_192631.jpg

IMG_20210323_192653.jpg

Вентилятор від пассата підійшов болт-он в дифузор москвича

Даний вентилятор жере набагато більший пусковий ток чим рідний,тому буду паяти схему плавного пуску для нього.

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

14 часа назад, Bigynandruha сказал:

болт-он стає в дифузор пассата б5,ауді А4 б5,шкоду супер Б і ауді а6 ц5 замість їхнього електровентилятора кондиціонера.

Во всех перечисленных вентилятор кондиционера? Имеет значения, с каким двигателем эти авто?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

4 часа назад, OGON сказал:

Во всех перечисленных вентилятор кондиционера?

Так.

4 часа назад, OGON сказал:

...Имеет значения, с каким двигателем эти авто?

Нема значення яке двигло.

Головне щоб всі шпильки на електродвигуні були під кутом 120 градусів,бо є вентилятори зі зміщенням одної шпильки.

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Шукати треба з кодом 4B0 959 455,8D0 959 455R,8D0 959 455C, вони всі 300ват

БРАТИ ТІЛЬКИ 8 ЛОПАСТНІ, 7МИ ЛОПАСТНІ МАЮТЬ ОДНУ ЗМІЩЕНУ ШПИЛЬКУ!!!

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Ще є варіант карлсона для маніяків:) 

VAG 701 121 166A електровентилятор VW T4 2.5 TDI(там їх два однакових) діаметр крильчатки як у нашого 280мм,3 шпильки під кутом 120градусів,10 лопастний,400-450 ват,треба буде пересвердлювати отвори під шпильки карлсона в дифузорі.

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз

×
×
  • Створити...