Перейти до вмісту

М2141 Henry


Bigynandruha

Recommended Posts

Мій ре-експортний 41 92р.в. з фордівським дизелем,купив літом 16року з невідомим пробігом(трісла шестерня в одометрі) на одметрі було 280т.к

Текли зтц,80% рідна фарба,чорно-сірий салон,мохнаті карти,латані пороги і днище,одним словом звичайний 41 з дизельним мотором.

По КПП: гп 4.1(ідеальна для 1.8 атмодизеля форд бо у нього всього лиш 60к.с і 110нм при 2500оборотах),ніякої 3.7 я там не знайшов,шестерня 5ї передачі сидить на підшипнику,нема "наркоманської"дистанційної шайби замість неї товста суцільна шайба,очки нового зразку з двома болтами під ключ на 12.

Двигун працював нормально недимів брав 1.5л масла на 10т.к.,до ста розганяв за 20сек.зразу після покупки поміняв ремені грм і ролики,розхід 5-7л на сотню,але роки брали своє компресія була слабкою при -15 він незаводився,завод допустив страшний косяк поставивши дубовий впускний патрубок без гармошки,хомут на впускному патрубку від вібрації двигуна постійно відкручувався і між корпусом воздухана і патрубком в двигун засмоктувало пісок і дрібні камінці які мабуть вбивали цей Мотор ще з тої пори як цей автомобіль зійшов з конвеєра АЗЛК.(і ще нехило той мотор засерала система ЕГР,через неї на впускних клапанах прямо шапки всякої налиплої срані були)

300т.к для такого двигуна не пробіг.

І от в кінці 17року я рішив шо капіталити рідний двигун нема смислу і купив двигло 1.8тд(90к.с,180нм при 2100оборотах,блок і голова такі самі як у рідного) з мондео 2 99року. з усім навісним за 400$.

Вкинув нове двигло в москвич і поняв що турбіна від мондео не підійде,впуск в турбіну дивиться на рульову тягу і між ними відстань 2 см при вивернутих до упора в ліво колесах,турбіну прийшлося замінити на сієровську вона розвернута впуском вперед впускний колектор також прикрутив від сієри,а інтеркулер і впускний колектор від мондео поки шо почекають))).

ТНВД Бош залишив зі старого мотора (на нього тре тільки прикрутити кришку з турбокоректором). 

Враження від нового Генрі бомбезні,при наддуві 0.7кг/см2 розганяється до сотні за 15сек,для 5ї передачі тяги йому вистачає,обганяю тепер тільки на 5й.

Головна пара 4.1 для турбодизеля коротка(треба як мінімум головну пару 3.9 ))),на 5ій з 80 до 140 їде бадьоро,розганяв до 160.

Після 4х років і майже 90т.км пробігу володіння цим авто можу сказати шо фордівське двигло реально круте,і після заміни на турбодизель питань до нього нема ніяких.

Весною 2021 року ставив тнвд LUCAS , з лукасом Москвич поїхав веселіше 0-100 за 12-13 секунд максималка 180. Все-таки рідний тнвд Бош давав меншу дозу соляри через тешо він не під турбомотор.

В вересні 2022 року поміняв  поршні з шатунами і форкамерну ГБЦ на поршні з шатунами і ГБЦ від 1.8 тдді форд ( новіша прямовприскова версія фордівського дизеля). Причина переходу на ТДДІ: НОРМАЛЬНИЙ ЗАПУСК ТДДІ В МОРОЗИ НИЖЧЕ -10.

В жовтні 2022 року перейшов на тнвд Бош з 10мм плунжером і м'якою високою кулачковою шайбою номер 600 . Після деяких маніпуляцій з кулачковими шайбами і пружинами центробіжного регулятора в тнвд добився нормальної динаміки Генрі 0-100 13с, максималка 180.

152845535357137328310.jpg

152845497644017152882.jpg

  • Upvote 5
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • Відповіді 163
  • Створено
  • Остання відповідь

Найкращі автори в цій темі

Найкращі автори в цій темі

Опубликовані зображення

Нарешті хтось з наших розпишу толком про дизелях

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Що цікавить?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

17 минут назад, chaika сказал:

усе.)

Не все зразу)

Зараз поки перебираю коробку на заміну,бо в рідній корпус диференціала розбитий.

Пробував дунути в нього 1бар пре дико,але побоявся за Мотор бо нема поки що інтеркулера,і головний косяк що при 1бар злегка пробуксовує нове зчеплення (диск і корзина 2106),так що буду ставити маховик і корзину з мондео (діаметр 228мм)а диск з хюндая.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

С открытием БЖ, неплохая альтернатива рено и узам :)

полезешь в КПП сфоткай колокол фордовский интересно какой он :)

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

16 минут назад, dimasldo сказал:

полезешь в КПП сфоткай колокол фордовский интересно какой он :)

Тяжолий и чугуниевий:)))

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

8 минут назад, Bigynandruha сказал:

Тяжолий и чугуниевий:)))

ждемс фото :)

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Дуже цікавий гаражик! обов,язково слідкуватиму. Але будь ласка треба протерти трохи обьєктив камери перед тим,як зробити фото,бо перше фотографія....шось дуже туманна)

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

10 минут назад, NEPTUN сказал:

Дуже цікавий гаражик! обов,язково слідкуватиму. Але будь ласка треба протерти трохи обьєктив камери перед тим,як зробити фото,бо перше фотографія....шось дуже туманна)

ОК)Дякую!

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

35 минут назад, dimasldo сказал:

Забыл спросить, колокол на новый мотор сел беспириделак?

Так,всі фордівські форкамерні дизелі 1.8 мають однаковий блок

І ще їхні молодші брати 1.8тдді і 1.8тдці(вони ставилися на фокуса і коннекта) їм також підійде цей колокол.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Только что, chaika сказал:

О, в мене на 2141 диск с Хундая.

Діаметр 230мм?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

7 минут назад, chaika сказал:

та ні, в мене УЗОМПОВЕР, в мене лише 215.

Жаль,було б готове рішення,мені треба в районі 225-230.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Я бачив на 2141 зчеплення 230 мм, ну там був знов таки УЗОм і КПП Ауді, Корзина і диск теж були Ауді. Як воно на наші шліци стає я не знаю.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

6 минут назад, chaika сказал:УЗОм і КПП Ауді

Ну так то кпп Ауді.

Я вроді найшов диск хундай сантафе 2.0бенз. 225мм.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

На сколько мне известно для дизелей диск сцепы идет с дополнительными демфирующими пружинами для плавности процесса передачи момента.Может не стОит тулить диск от бензовых версий?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Оооо дададад, не знаю почему но дизельные 2141 мне оч дико нравятся. Может потому что меня на таком возили тыщ писяд в студенческие годы? 

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

3 часа назад, NEPTUN сказал:

На сколько мне известно для дизелей диск сцепы идет с дополнительными демфирующими пружинами для плавности процесса передачи момента.Может не стОит тулить диск от бензовых версий?

Добрий вечір! Ось рідний диск від мого двигуна.

1528573093430-1418672269.jpg

Ніяких додаткових демпферів він немає

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

вот, что еще вспомнил как обстоят дела с лапами двигателя, какие стоят подушки, фото можно?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Це ліва сторона 

15286493296671069134446.jpg

З права фільтр мішає нормально сфоткати,подушки стандарт,балка тоже стандарт.

1 час назад, dimasldo сказал:

вот, что еще вспомнил как обстоят дела с лапами двигателя...

Думаю зварити такі лапи не проблема.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

получаться лапы тоже подошли  на новый мотор со старого верно?

вибрации на кузов передаются?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Так лапи підійшли,піддон тоже зі старого мотора,новий генрі працює м'якше і тихіше ніж старий.

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз

×
×
  • Створити...