Перейти до вмісту

Йде вода в масло допоможіть новачку


rewolwer

Recommended Posts

Дістався мені іж 21251 мотор УЗАМ 1,5. Минулої зими з нього не зляли воду, при першому запуску двигуна пішла вода в масло. Виявилось тріщина в головці. Купив б/у головку поміняли проїхав десь 300-400 км знов пішла вода в масло, поміняли прокладку і знов така сама проблема 300 км і вода в маслі. дума може погана головка так як мала невеликі раковини, знайшов другий мотор зняв з нього головку трошки притер, поставив на плоску поверхню ГБЦ  рівна, встановив затянув  гайки як книжка пише, такж замінив кришку з прокладкою водяної рубашки(звітам піддікала вода)  Все було добре мотор працював ідеально рівень води не мінявся і тут знов та сама проблема:  проїхав трошки більше 400 км рівень води трошки впав масло було чисте. На другий день долив води проїхав 3 км води в радіаторі майже нема а з масла емульсія. Допоможіть встановити причину!

П.С. з сапуна йде білий дим, думаю що це пара, бо під'єднав шланг і кинув вниз то знього було виходили каплі води

Змінено користувачем Олег Копанський
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

О том что прокладка ГБЦ одноразовая и при каждом снятии ГБЦ её нужно менять  --  в курсе?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Может и головка может и прокладка говенная попастса, какую прокладку ставил?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

2 часа назад, Victor сказал:

О том что прокладка ГБЦ одноразовая и при каждом снятии ГБЦ её нужно менять  --  в курсе?

так кожний раз ставив нову прокладку

 

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

1 час назад, dimasldo сказал:

Может и головка может и прокладка говенная попастса, какую прокладку ставил?

ставил АТ с герметиком

13 минуты назад, Perpetuum_Дракон сказал:

виступання гільз проміряв?

ні цього не робив, якщо можна роскажіть як це правильно зробити

 

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

є більш компетентні форумчани, які розкажуть по-кроково...  того ж Вову Чайку питай - краще читни його гараж, там здається було...  на блок накидаєш голову і протягуєш її, потім скидаєш голову і металічну лінійку на ребро прикладаєш до площини блока - дивися чи не виступає яка-небудь із гільз (або навпати - глибше ніж інші утоплена) над площиною блока....  зазори щупом треба проміряти при цьому.  якщо все добре - тоді менше шансів, що крякне прокладка...

і ще як варіант - гбц разів три скидав? може гільзи з місця зірвав. тоді вода в картер йтиме під гільзою.

п.с. прокладки з герметиком - не айс

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

8 минут назад, Perpetuum_Дракон сказал:

є більш компетентні форумчани, які розкажуть по-кроково...  того ж Вову Чайку питай - краще читни його гараж, там здається було...  на блок накидаєш голову і протягуєш її, потім скидаєш голову і металічну лінійку на ребро прикладаєш до площини блока - дивися чи не виступає яка-небудь із гільз (або навпати - глибше ніж інші утоплена) над площиною блока....  зазори щупом треба проміряти при цьому.  якщо все добре - тоді менше шансів, що крякне прокладка...

і ще як варіант - гбц разів три скидав? може гільзи з місця зірвав. тоді вода в картер йтиме під гільзою.

п.с. прокладки з герметиком - не айс

дякую буду пробувати

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Найди в гаражах дедушку с Москвичем или просто хорошего моториста. И пусть они разберутся, а ты посмотришь как и что.

Потом уже сам будешь подобные операции делать.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Может там и не только проблема с ГБЦ и ее прокладкой, под гильзами тоже течь водичка может,  если вода была в СО,то  корродирует блок нечего делать.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

 При разморозке двигателя, в блоке могут пострадать места  облегчения, охватывающие гильзу в месте посадки, блок может треснуть в районе сливных масляных каналов с ГБЦ в картер. У передней крышки может появится трещина в районе водяного канала от помпы в блок(тот что под крышкой... замерзшая вода может просто отжать крышку с деформацией, нарушив целостность прокладки). Или опрессовываешь мотор и "бежишь" за живым блоком после "находки" трещины... или сразу бежишь за оным и перечисленными деталями:(

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

После заморозки, у меня знакомый сдал мотор на метал. Уехал осенью на работу (За границу) Забыл слить воду. Когда вспомнил (А это была уже зима) Было поздно.

Блок пошёл трещинами.

 

По поводу:

9 часов назад, Perpetuum_Дракон сказал:

над площиною блока....  зазори щупом треба проміряти при цьому.

 

Берем ГБЦ затягиваем 5-7кг , и снимаем, и меряем.

Величина выступления должна быть в пределах
0.01-0.08мм   - так пишет книга!

Но не думаю что гильзы по вылазили, хотя все возможно.

 

9 часов назад, Perpetuum_Дракон сказал:

п.с. прокладки з герметиком - не айс

Как раз без герметика не айс

52 минуты назад, MBX сказал:

Или опрессовываешь мотор и "бежишь" за живым блоком после "находки" трещины...

У нас в городе есть услуга - проверка герметизации блоков и гбц! Хз правда сколько стоит, но скажут правду. Но как по мне тут блок труп.

  • Upvote 2
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...