Перейти до вмісту

Вибір двигуна


Recommended Posts

Всім привіт.

Ось і настало питання, яке я очікував, але не зараз: що надалі робити з мотором у Франику?

ИЖ-412, мотор 1,8 - рідний корпус, але розточений й начинка від 2141... Карб  Солекс 2108, коробка 5-тиступка Полонез.

Проїздив він немало - мінімум 50тис., без ремонту. Але за той час - вижимав з нього у свій час всі соки: на трасі, по місту постійно газ до поліка, і грузи не малі тягав ним... Як каже друг - як він у тебе ще живе???

Але почалися на днях проблеми: не їде на газі (поїздка до майстрів на днях), на бензі так само фігово... Поміряв компресію - всюди 8... Ще два місяці тому була 10...

От тепер питання основне - що далі робити?

1) Капіталити свій. Мінус - час... Машину мені треба фактично щодня, особливо зараз...

2) Купити рідний 1,5 і не мучитися... А той що зараз є - помалу робити...

3) Гнати БМВ із-за кордону і перекидати мотор із коробкою і так далі... Наскільки реально???

4) Запхати від Ниви... Наскільки реально й проблематично???

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

та то десь у другому місці причина.. на 8 пихло має їхати й некисло. тим більше 1,8. .. До речі, шось не вірю я твоєму прибору - переміряй ;-)

 

Стосовно самого питання ИМХО п. 3,4 - фтопку нахрєн - свавільний геморрой. п.1 - за вихудні преребрати галопом тай дєлов. Ну а як не то - то п 2 - однозначно. 1,5 ху ти кстаті теж гімно візьмеш бо тобі треба недорого. А кий в тому сенс? Гімно зняв гімно втулив, на пару тищ полихнув, ще топор віддав і все правильно? )) бо 5- 8 000 а то й вище ти за неї нову або з капіталки не дасиш, та й не варто  воно - то є менше вартості капіталки твого двигуна.

 

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

самий правильний варіант - поставити підмінний мотор,
і не спішучи, детально зайнятись ремонтом свого двигуна.
П.С. а після закінчення процесу, двигун який брався на підміну - продати.

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

14 часа назад, Danko сказал:

3) Гнати БМВ із-за кордону і перекидати мотор із коробкою і так далі... Наскільки реально???

4) Запхати від Ниви... Наскільки реально й проблематично???

ОБОЖЭ.

  • Upvote 4
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

За вихідні точно не зроблю... Бо всяке може вилізти... Тим більше - не знаю, що купляти, в якому стані головка, колінвал... А у нас піти на авторинок і купити - не варіант: для 1,8 даже прокладки немає... Тому все буду замовляти з нету..

Ставити інший мотор - ідея дурна, знаю... але все ж є така ))) Якщо до того часу появиться у гаражі ще одна машина - мабуть таки буду експериментувати... особливо зимою))

Франик уже поїхав нормально і газі і на бензі: заміна дротів, свічок, крутіння запалення дало таки результат... Але факт є факт: компресія падає, мотор треба робити...

А скільки орієнтовно виходить зараз капіталка мотора (1,8)?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Як таке діло, пше , то  розірви ти свій 1,8 на ніштяки, спродай  нащадкам з зашкалом макималізму, а на виторг гроші купиш собі чудову півтораху, приведи її впорядок, кожному другому з 1,8 піську вставиш, шо за хвороба за ті срані 10 кобилиць, якої твоєму Москалю вистачить до згнивання криші а тобі до закінчення епохи москвича й не морочь собі голову лютим безсонням.  ;-) 

 

ЗІ а чого ти так переймаєшся через 8? В мене на червоному 8,5-9,5. На зеленому - трохи більше. Їздю й не морочу собі голову. Пруть непогано як на мене. Буде нагода та бажання - вкину нові кольца та й ділов.. Мож і тобі такий рецепт тра? Ну не може машина з 8 (тай то не факт - мож шо з приладом чи руками замірителя) так засмучувати.. то ж не 5-6.. Як давка мастила відмінна - мож йому кілець підкинуть а бо всю  поршневу... Га? ;-)

  • Upvote 2
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Варіант 2 правильний, бо ##3,4- то скоро ти на ньому не поїдеш, там не на 2 дні роботи однозначно.

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Если на газу не едет, то вряд ли карб виноват... "Не едет" - понятие растяжимое... Какого цвета свечи, выхлопная? Зазор свечной сколько, они вообще живые?Детонация есть? Пропуски зажигания? КСЗ-БСЗ, катушка, зазор, подгоревшие контакты в крышке? Мотор троит? Зазоры в ГРМ.... (может один ВВ-провод сдох, может подсос воздуха через ВУТ или через предохранитель магнитолы - вот и бедная смесь). Да может суппорта зажаты )))) Только после ревизии всех этих элементарных вещей можно начинать делать капиталку, ставить инжектор, коробку и мотор БНВ, вакуумный термоклапан торсионного обогащения смеси ионами бериллия и т.п.

  • Upvote 3
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

ой люто ж.. ты такая мысля зашла на гон, как бы от супротивного - а не свапнуть ли имеющийся  москвичесвкий кузов на пригнанную какунить панамеру?? 

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

В 04.07.2017 в 01:09, Danko сказал:

2) Купити рідний 1,5 і не мучитися... А той що зараз є - помалу робити.

Купити можна, але знайти нормальний важко, я купив трохи убитий. Поки робив той що купив, їздив на свому здохшому. Тому можна свій під шаманити і їздити поки не найдеться норм мотор. Я взагалі катався з компресію 8-5-5-10 - були убиті і кільця і клапана, все! І масла жерла - 4 літра в місяць) Але відкатала півроку, за цей час я організував новий мотор!  Тому вихід завжди є! 

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

https://www.olx.ua/obyavlenie/motor-moskvich-novyy-IDr7ewO.html#6262af250b  купиш, поставиш і не паритимешся.:)

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

15 минут назад, Elektrod сказал:

https://www.olx.ua/obyavlenie/motor-moskvich-novyy-IDr7ewO.html#6262af250b  купиш, поставиш і не паритимешся.:)

а щей не факт.. нехожена 20-30 річна консерва теж має свої бутулізмові нюанси, впритул до перебору, перешліфовки та ін. Та крім того ж то новоспечена "Оксана".. в неї карби по 3 000 здається ))).. Її пихуни такскать вже не раз перепихувалися на предмєт "новізни" тут на форумі - там, наприклад, якогось волохатого Гната  гайки пофарбовані і пр.. Ціна без навіснго..  мабуть тра окремо ж продать.. Кароч, "і рибку сьєсть і на-й сєсть" наліцо.. От хай вона сама на ньому по ночам і скаче.. Знаменитий барига Юра Григорович та й той за 15 000 здається Уфу консервовану віддавав.. правда шось його давно не бачив в сєтях.. мож "вдячні" покупці прокляли..

А я б краще взяв добре щойно відкапіталений РОБОЧИЙ пихундер..

19 минут назад, Nicholas сказал:

Я взагалі катався з компресію 8-5-5-10 - 

навіть не уявляю ту свавільну дроч :dolf:

  • Upvote 2
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

4 минуты назад, Савельич сказал:

навіть не уявляю ту свавільну дроч

Да він тулив 110 тільки так. Правда все же під гору умирав. Грівся якщо капця дати. Міг на очах з 80 - в 100 перейти. Але їздив. Головне було масло не провтикати. Бо жор був в нього ого го ) 

17 минут назад, Elektrod сказал:

За таку ціну  він цей мотор ще внукам передасть щоб ті його продали. Вот колись через 60 років і продасть його за таку ціну 

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

В очередной раз убеждаюсь, что обычные люди по сравнению с москвичеводами живут скучно и уныло.

У обычного человека сдыхает движок, есть 2 пути:

1. Капиталить свой.

2. Покупать с донора.

У москвичевода сдыхает движок:

1. Сделать биометрический паспорт

2. Открыть биометрическую безвизовую визу в Германию.

3. Купить донора БМВ 1981 года с мотором 1,8

4. Пригнать его в Украину

5. Растаможить, снять движок, а саму машину без движка продавать 5 лет.

6. Поехать в Россию в Набережные челны на завод, для изготовления переходной плиты БМВ-мотора под КПП Москвич.

7. Приехать, примерять плиту под мотор, после безуспешных попыток установки, устанавливать мотор и КПП от БМВ вместе.

8. Поехать в Германию за карданом пятицилиндровой дизельной БМВ 1982 года выпуска и задней подвеской БМВ.

9. 5 лет это всё ставить на машину, потом продать недособранный Москвич вместе со всем барахлом за 500 у.е.

10. Сдать в металл так и не продавшуюся БМВ без движка. Деньги пропить.

  • Upvote 3
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

 

Просто человек купит БМВ, допустим 1000$ привезет сюда еще 200$ Разберет  его , все поставит на моську.  Будет много секса, и попутно скажем еще на все про все 100$ Там гайки болтики, круги на болгарку, пиво и так далее! А дальше надо все это дело "желательно и очень регать в ГАИ или кто там сейчас" Это я думаю тоже как минимум еще сотка зелёных. И того на все про все 1500$

И что мы можем себе в концовке позволить вместе такого свапа?:

http://rst.ua/oldcars/seat/toledo/seat_toledo_7075886.html

http://rst.ua/oldcars/vaz/2107/vaz_2107_7077100.html

http://rst.ua/oldcars/zaz/slavuta/zaz_slavuta_7088538.html

http://rst.ua/oldcars/vaz/2109/vaz_2109_7119292.html

http://rst.ua/oldcars/vaz/2107/vaz_2107_7123504.html

И это я все по минимуму  кинул 

А все начиналось с того что бы просто заменить мотор. 

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

купи букваря та за вихи зроби нормальний мотор "як для себе".

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Дякую всім і за критику і за підтримку і поради :) До осені є час: може появиться друга машина і Франик взагалі буде повністю помалу робитися... Ну мотор точно буду робити ))

Основне зараз питання: скільки приблизно обходиться зараз капіталка?? Не майстрові заганяти, а самостійно. Пиво-шашлик не рахується )))

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Если брать все новое:

 ЦПГ от 1600грн

Коленвал 3317 (б/у под шлифовку ~от2000грн

Хорошие кольца 400грн

Вкладыши от 100грн

Сальники на двигатель  50грн

набор прокладок 75грн

клапаны выпуск 4шт. 370грн

Втулка направляющие клапана 8шт от 150грн

Помпа (если надо) 250-350грн

И разное герметик 50грн

Итого примерно 5050-5150грн.

Ну и еще собрать.

  • Upvote 2
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Нормально по деньгам. Зато будет уверенность в том, что находится под капотом. Без изощрённых приключений. (ну разве что кольца пластилиновые попадутся или прокладка ГБЦ на 5 тыс,  а в остальном норм)))

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Ну помпу і колінвал не потрібно буде думаю)) Але все ж думаю - 100-150 у.о. піде... Ех... ще би час... і другу машину, щоб ретельно зробити мотор))) 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 3 тижні потому...

Які перевірені інтернет-магазини, виробники комплектуючих до мотора? Мотор 1,8. Хочу зробити нормально мотор і щоб знову більше 50тис. не дивитися до нього....

У своєму місті купляти буду хіба герметик - нормальних запчастин немає, особливо для мого мотора їх знайти...

 

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...