Перейти до вмісту

Революционный двигатель от Ниссана


SSK

Recommended Posts

Что вы думаете об этом двигателе?:

У Шанхаї публіці показали концепт нового Infiniti QX50, який повинен стати першою машиною, оснащеною «ДВЗ нового покоління»

Infiniti продовжує возити по виставках концепт кросовера QX50 другого покоління. Але офіційних подробиць дуже мало! Незважаючи на те, що машину спершу показали в Детройті, а тепер в Шанхаї. По всій видимості, в новому паркетнику занадто багато технічних нововведень, і запуск серійної версії моделі затягується.

Згадуючи «технічні нововведення», ми, в першу чергу, маємо на увазі без перебільшення революційний 4-циліндровий бензиновий двигун Nissan 2.0 VC-T, в якому реалізована схема зміни ступеня стиснення (від 8,0:1 до 14,0:1) – таких моторів більше не робить ніхто на планеті!

Також відомо, що новий QX50 буде побудований на новій «поперечній» передньопривідній платформі (у нинішнього Infiniti QX50 двигун розташований подовжньо, а «основні» привідні колеса – задні), так що повний привід якщо і запланований, то тільки для топових версій паркетника.

Ще одне нововведення – система напівавтономного водіння ProPilot, яка зможе взяти керування автомобілем на себе. Правда, поки ніссановский автопілот не дуже розумний: з аналогічною системою мінівен Nissan Serena здатний рухатися тільки по шосе зі швидкістю від 30 до 100 км/год і лише по заздалегідь обраній смузі.

Той екземпляр, що показали китайській публіці на Шанхайському автосалоні – фактично передсерійний автомобіль, а серійний варіант очікується до кінця цього року. Цікаво, як буде себе почувати мудрований мотор зі змінним ступенем стиснення, коли новинка добереться до нас?

Источник

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Фигня это все. У них или изменяемый ход поршня через хитрое колено с шатунным механизмом, или ГБЦ ввер-вниз ездит

А кто старой закалки, вспомнить компрессионные моторы для авиамоделей "Радуга" или как их там. Вот там с 60-х еще изменяемая СЖ

  • Upvote 2
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Років 10 назад був двигун зі змінним об'ємом за рахунок головки вверх вниз, принаймні це так називалось, але від тоді нічого про нього не чув, напевно або дуже дорого, або воно не їзде.

http://mmr.net.ua/koncept/33321.  Ось відео про це диво техніки, Але я ще десь бачив відео, там збоку двигуна ще один такий самий за розміром висить в якому приводний механізм, тобіш по факту чотири циліндри, а за розміром як V8. До того ж я думаю що якщо воно і піде в серію, то це буде як ротор на мазді, прикольно і тяговито, але дорого, не економічно, не ресурсно і не ремонтнопригодне.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Увидел, что у этой хитрой штуковины КВ слишком высоко, значит, подходит либо для джипов, либо для спорткаров с малым дорожным просветом, высокий центр тяжести будет у мотора. Высота больше, чем у обычного. Кинематика КШМ вообще упоротая

Это скорее демонстрация возможностей + мелкосерийный выпуск, нежели массовая технология

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

если посмотреть видео и фото тут намутили что то с коленвалом и шатунами как по мне. Я так понял оно то умеет увеличивать и уменьшать ход поршневой и от этого зависит компрессия. Ну и шо?) Хонда пилот умеет подключать и отключать поршня. Тоже экономия. Так сказать что то похоже чем тут только в другом плане. А так как по мне, когда умрет этот мотор. Не важно из за чего. Кто его сделает? У меня в городе простояла инфинити ну так с год или полтора. Что то там такое навернулось что никто не смог сделать, пока не нашли людей которые все исправили (Как мне кажется с официалов и не местных) И это было что то по электронике.  Чем все сложнее тем не надёжней.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...