Перейти до вмісту

Весельчак "У"-2"


chaika

Recommended Posts

17 часов назад, x6tance сказал:

Какой то не такой сенсен. 

Была зелёная коробка. Номер каябовский, а наклейка сенсен. Брал у офф поставщика в Одесса.

То фото моих амортов и моих ног :))

11 минуту назад, -vitaliy- сказал:

Вова, а какой смазкой набивал ступицы?

Хм, :blink:, заменил подшипники, смазка туда обычно с завода заложена.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • Відповіді 2,4k
  • Створено
  • Остання відповідь

Найкращі автори в цій темі

Найкращі автори в цій темі

Опубликовані зображення

3 минуты назад, dimasldo сказал:

Хм, :blink:, заменил подшипники, смазка туда обычно с завода заложена.

Нет, ну если подшипники перебрал или заменил, смазку менять придется тоже.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Подшипники если заменил, то на новые. А там смазка заводская, и толбко производитель подшипника знает какая смазка лучше для его подшипника, и сколько ее надо. Ну если не покупать откровенное говно. Поэтому в новве закрытые подшипники я не заглядываю даже.

И в процессе эксплуатации не лажу, смазки там звложено на весь срок и ресурс .

Ну,  наверное когдато что то перемазывал, но это исключение было и мазал тем что было под рукой. Ну и это уже сигнал менять подшипник.

Ну, думаю можно мазать литолом или специильной смазкой для подшипников. Ни в коем случае не ШРУСом.

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

IMG-0e91a026895c9c4e8ed6cbbb5d548924-V.thumb.jpg.2f3fc1c5db2a7ea9c14972682cc9043c.jpgIMG-c2ec0b59bb4606f4e2b1672de5d42df2-V.thumb.jpg.182b9e4de8fec28204a9d5660c06fa71.jpg

готовлюсь потихоньку. 

Пока ниче не спрашивайте , расскажу позже. 

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

11 час назад, chaika сказал:

IMG-0e91a026895c9c4e8ed6cbbb5d548924-V.thumb.jpg.2f3fc1c5db2a7ea9c14972682cc9043c.jpgIMG-c2ec0b59bb4606f4e2b1672de5d42df2-V.thumb.jpg.182b9e4de8fec28204a9d5660c06fa71.jpg

 

А это нам колечки от тоёты подходят, да? 82 или 85мм?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

17 минут назад, Duke сказал:

А это нам колечки от тоёты подходят, да? 82 или 85мм?

Насколько я помню, тут и поршни с шатунами от тоёты. Соответственно, колечки родные к поршням

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

1 минуту назад, OGON сказал:

тут и поршни с шатунами от тоёты.

Без переделок?:00: дайте ссылку почитать

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Поршні з шатунами тойота  2jz-ge.

Но на їх стандартні кольца стоять 1000+грн. При цьому ремонтні менше 500 грн цього ж виробника.

Ці тоже тойота, но другий мотор, на фото видно,  460 грн, стандартні, той же діаметр . Но на 4 циліндра.

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Да

4 часа назад, -vitaliy- сказал:

Какой же это мотор?

Узомповер))

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Такую же конфигурацию потихоньку собираю с полисферой и чарджером М62. Всё пока в накоплении комплектующих и денег.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 6 місяців потому...

От чего шумоизоляторы у тебя на нижней тарелке пружины?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 1 рік потому...

Москвіч сила!

В березні довелося тікати від обстрілів. Без підготовки проїхав 1100км. Капот не відкривав. Порвав тіки на ямі на дорозі низ резонатора, полатали по приїзду на місце.

Там машина простояла 9 місяців, за цей час добрі люди на моє прохання переганяли її один раз під накриття. І замінли передні колодки. Недавно завелася, з першого разу, тосолу грамів 100-150 долив і проїхала ще 1000+ км без підготовки,  потім ще 500км.

Інжектор сила!

:good:

Ну і вихлопна сильно погнила. Полатали, замінили прогорілу гофру, дякувати клубням і добрим людям.

Перебрали тут вже один задній супорт, бо трохи тугий був, виявилося при заміні задніх колодок.

Зараз машина наче і під боком, але часу на неї і як би так сказати, можливостей і доступу з нею займатися і їздити дуже мало.

Ну і погнив дуженько ((. Я то минулого літа планував підварити та пофарбувати, але....

  • Upvote 11
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Добре що Мося виручив, а час знайдеться щоб підлатати. Він і більше проїхав би якби потрібно було) 

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 7 місяців потому...

Усих вітаю.

Вирішив трішки відписатися, обозначитися, так би мовити).

Їзжу потроху. Живу не дома, як б и то так сказати, шоб не сказати зайвого, машину мати не можна але під свою відповідальність і без усяких гарантій і обіцянок дозволили. Ну хто зрозумів той зрозумів, а хто ні, то нічого такого неймовірного, потім все стане ясно. Ну, з ким спілкуюсь особисто і так знають шо я і де я.

І таким чином воно якби , іноді і час я маю певний вільний, а от користуватися ним по своєму не завжди вдається. Ну то таке, дякувати Богу, що й так є. Ну, тут я розповідаю зараз не про життя-буття, а про те як мені доводиться займатися й користуватися машиною - моїм хоббі, захопленням (бо інакше можна і здуріти) та й засобом пересування.

Так от останній раз я писав в кінці минулого року.

З того часу було таке:

Маючи іноді по пару годин вільного часу на свободі навчився таки я настроювати той Январь5.1. В принципі основне настроювать вмію, суміші десь бажані маю, дослідним шляхом кути підбираю, навчився використовувати різне ПО для досягнення тих чи інших цілей. До ідеалу далеко, навіть не пів-дороги. але їздити на тому вже можна. Це все стосовно прошивки J5LSV43. ПОтім ще напишу, вхронологічному порядку).

Десь на початку весни залив масло нове у двигун, бо те що було хоч і проїхало 4 тискм, але йому було більше року. Залив для проби синтетичне 5вв30 KROON OIL ASYNTHO. Підбирав пару днів, по рекомендаціям сумісності з маслами, які рекомендувалися для експортних москвичів, у книгах німецьких дилерів, ну ця інфа є вільно в інтернетах. Підібрав саме те що треба, всі оті допуски т сумісності і все таке . Виявляється не так багато і масел підходячих під всі параметри є, а враховуючи сучасні ціни на масла так і взагалі вибір звужується ще й бюджетом.

Масло подобається, подобається як працює з ним двигун. Але є одне "але" - десь воно дівається, наче не витікає, мотор сухий, і свічки сухі, і вихлоп ось знімав недавно - сухий, і не димить мотор. Шукаю, і доливаю ).

Була одна неприємність весною - при відкатуванні прошивки в режимі "повний дросель/максимальні оберти" зламалось коромисло, як потім показав лог - на 6300обхв. Це була тривала така поїздка на таких обертах. Фотку не покау. хоч вона й була, і так всі розуміють  шо це таке. Поміняв. Це для мене було дуже великою проблемою, так як і тоді жив не дома, умов немає. Був тоді десь біля Черкас, допоміг одноклубник Льоха. В нього в гаражі все й зрлбили.

Потім , десь у квітні , дійшла до межі моя КПП, яка й так була вже напівдороги до металолому (чи донорства). Вже мені прислали здому мою запасну мною зроблену і перевірену, гарну, але там в сусідньому містечку вдалося купити за 3200грн КПП з ГП 3,9, про таку я давно мріяв. Знову таки в Льохи в гаражі її поставив. Нажаль вона виявилася не такою ідеальною, як казав продавець. Хоча реально він тоді ремонтував свого москвича, варив кузов, і говорив що ставитиме її собі. Ще й продавати не хотів)).

Звідти ж я знов поїхав у далеку поїздку, дали відпустку, спочатку 800км в сторону західних областей, там два дні між районами та областями, попід Карпатами, красивими неймовірно, та й поїхав додому. Москвіч сила! 1100 км за один присіст. Де можна їхав 100-120, десь 130. Не економив. Завантажена машина. Витрата газу вийшла 10-11літрів на 100км. Вже тоді суміші були настроєні нормально, та й ГП3,9 в тому заслуга. Бо 2500обхв це 100кмгод, 3000 - 120 кмгод, 3500 - 140 кмгод. Комфортно й економно. Дома катався півтора тижні, та й повернувся за 400км. Москвич не підвів.

потім стався переїзд ще на 400 км, де я й перебуваю.

Тут вже купив літню гуму на заміну свої старій літній. Стара вже була зовсім нікчемна, я боявся на ній їздити вже. Купив теж досить стару б/в, але з протектором та без тріщин, Континенталь, в тому ж розмірі що й був раніше - 195-65-15. Ну, відчувається, особливо на мокрій дорозі, шо воно вже не нове, тому тримаю це в голові і так їзжу. Нову купити можу, але я в становищі повної непевності, тому вирішив так.

В принципі отак і все, тиша до певного часу. Замінив масло в КПП, бо тоді, при заміні КПП, залив старе те шо продавець дав, каже мало проїхав, а купити нове я не міг тоді. Стала ГП менше вити, бо вила на 100 і 100+ кмгод досить помітно.

Потім одноклубник один, Дімон D.mon порадив спробувати прошивку TRS237. Вона в мене й була, але не зміг я її чогось запусити. Разом розібрались, почав користуватися нею. Краще, значно краще від ЛС-ки. Трохи я на ній поїздив, поналаштовував. Хочеться якусь ТРСку новішу, хз де її взяти, я б вже й купив , шоб під Я5.1 підходила (тіки аби вище ТРС243). Може хто шо порадить.

Далі, почало шось дуже скрипіти спереду, й підстукувати. Я якось на опори стойок "грішив", бо вони в мене вазовські, хоч і Севі, але ліва якось неприродньо вивернута.  Щось нормальне купити не вдалося, як завжди обмеженість в умовах та часі для ремонту, і опускаючи подробиці та історії інтернет покупок/пересилок, просто купив шо було в місцевому магазині (а з цим тут не густо, як і асортиментом в них) - якийсь Гумекс чі шось таке. Замінив.

Замінив заодно наконечники рульових тяг. Були в мене Герцог, вони й не погані ще, навіть отлічні, але правий традиційно для мене чогось погнутий. То замінив обидва. Поставив з доступного - Фенокс, наче нічогенькі. Ну всякі там ДК, їм подібний китай і саморобні/перероблені піджимні і на волгошарнірах я обходжу. Ще тут побачив в одному магазині Фенокс старі запаси, пара, недорого, мабуть візьму в запас.

А також замінив втулочки гумові у самих рульових тягах, там де вони до рейки прикручуються. Отам був капєц, вони реально були стерті, і теліпалися як олівець в стакані. Не так давно (умовно) я їх міняв, ставив ВСGuma0102. Але вже тоді вони зайшли якось вільно і сиділи вільно, і мені не подобалися. Зараз поставив Metgum0608 якийсь, аналог , теж для ауді. Підійшло ідеально, зайшло тугенько, сподобалися працює поки, але ще не багато їздив.

Але, справа , вірніше причина скрипу виявилася в шаровій, вона була ще ота тіпа як рідна. Хоч і ставив я її теж не давно, але хз, люфтів нема, навпаки вона туга страшне, хоч і змазка є, і скрипить жесть як. По наводкам з нашого форуму вдалося купити по 370 грн АСМетал , поставив. Все чудово. Навіть розвал/сходження не робив, трохи тягло вліво, сходження підправив. Ну, шукаю можливості зробити розвал та сходження нормально.

Ну, і "по совєту друзєй"  купив блок керування двигуном, читай інжектором - Мегасквірт 2. Ну штука крутяча, настроїлася досить швидко, відкаталося напрочуд швидко. Стабільно працює мотор, все досить просто. Зараз їзжу на ньому. Десь місяць їзжу, може менше. Але, через певні свої "коники" таки хочу повернутися до Январів. Так шо мо хто цікавиться - продаю. Ціна 10000грн, як і купував. Дешевше не буде, це ціна була вже з великою знижкою. Є ПЗ, є підтримка в настройці від живих людей і від виробника , він же наш одноклубник. Класна штука, набагато простіше він Января, зрозуміліша, і навіть десь гнучкіша.

Знов їздив на мінідяльняк - 300 км в одну сторону і назад - всьо кайф, аби ще кондиціонер був. Пів дороги по Сімферополькі 120-140кмод, решта по місцевих але хороших дорогах теж швиденько, газу десь 11,5 літрів на 100. Ну, мабуть того шо 140, і тго шо був вже тільки поставлений МС2 і недоналаштоване ГБО., суміш на газу була багатуватою. 

Ну і з останнього  - відкатував паливну карту, тепер вже на МС2 - і знов трабла - кабзда КПП. То була 2га передача і 6000обхв, на 6000 я тимчасово відсічку поставив...

Короч спочатку вона, 2га передача, не вимикалась, шось в КПП скреготало голосно, потім вона вимкнулась і не вмикалась ніяка, а воно скреготало, потім увімкнулась 3тя і не вимикалась,і це все находу було, жах, потім стали вмикатися всі, але погано. Але з самої установки погано вмикалися 1,2 і 3тя передачі. Тепер якось їзжу, воно там шось гремить і шкребе... Треба якось ставити свою , зроблену з ГП 4.1. 

І не крутити двигуна вище 4х, бо то КПП то коромисло... Що далі....

Першим моїм виробом після війни будуть люмінові коромисла...

А КПП донорських тепер купа, якусь 3,9 теж зроблю.

Ну от наче і все. Їздить. Гниє потроху, поки не критично, але якщо ще рік то мабуть все (.

П.С. Кілька місяців борюся з прогоранням прокладки між колектором та "штанами", штук 4 чі 5 поміняв вже з квітня, сьогодні черговий раунд. Так, так, площини рівняв.

П.П.С затіяв варити випускний колектор під турбіну. Такий собі "челенж" - робити неможливе в умовах неможливості. Але нікуди не спішу і ніхто не підганаяє, тому навіть 1-2 сантиметри шву на тиждень буде прогресом.)

 

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

З'явився-відчитався)

З запчастинами зараз дійсно засада, я себе так само ловлю на думці що коли попадаються якісь з/ч зі старих запасів то треба брати.

Добре що є хоч трохи часу і натхнення позайматися і понастроювати Мосян. Все вдасться і буде гаразд, головне не пропадай)

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Та в офлайні то я не пропадаю. Зараз я десь біля Дніпра. То половину тутешніх клубнів і з навколишніх місць я навідав, поспілкувалися під каву.)

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

З'їздив додому на вихідні. 300+300км, плюс по місту. Все ок, лише за КПП трохи боязно. 

Хотів замінити , дома є гарна КПП, та було не до того.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Втулочки гумові на ауді, зустрічав в інтернеті з поліуретану. Собі хотів взяти, але в мене теж нові стоять аудюшні. 

Пи.Си. Мегасквірт 2..... звучить як у порно фільмі. ))

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз

×
×
  • Створити...