Перейти до вмісту

М2140 Слоник- возрождение....


vovchik23

Recommended Posts

забрал сегодня направляйки ,какие колпачки советуете ставить, и ставить ли вообще? битует мнение что в узаме они не нужни...направляшки фреция чугун,дааа качество по сравнению с нашими просто нп висоте, видели б аи лица продаванов когда достаеш из кармана маленький микрометр)))

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

блиин читаю и не знаю что делать с мск, ставить аль нет, народ пишет что голодание у направляек, но имея проточку под них, в смисле сальники, грех не поставить, в общем полное хз(

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Та можно и не ставить. Ну будет масложор литр на тыщу, как у бээнвэ, и то через некоторое время

Слышал, что у альфа-направляек иногда происходит наволакивание бронзы на стержень клапана

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

я поставлю все чугун, хочеться поставить мск, но очкую что б не было клина, читал что викидуют стакан сверху пружини,типа спасает от голодания

на старих бил жор литра на тисячу

полез к направляйкам потому что немного правил канали

старие ставить назад как то не феншуй

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Я не спец але ж все-таки, є канавка під мск з завода і з завода там стоять мск і нема масляного голодування і ніби то як на всіх авто ставлять мск. Без колпачка жерти може і не буде літрами, але на впускі грибочки на клапані повиростають точно (нагар). Поставив зараз собі головку 248, але в силу обставин направляйки звичайні з проточками під мск ваз, пробіг приблизно 500 км, політ нормальний.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

так мск ваз все таки поставили? питання в тому чи потрібні мск узаму?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

мск ваз я поставив. Моя думка така, масляний туман у головкі стоїть, а отже масло осіда на ножкі клапана, враховуючи ще й перепад тиску то його просто затягуватиме у впуск, а після зупинки двигуна рідке масло побіжить і по випускному клапану, що буде призводити до наростання нагару на ножках клапана. Плюс до всьго можливо на перші тисяч 10 мск і не потрібні для москвича, але потім там все одно з'являться люфти по яким буде бігти масло. Моя думка що мск для москвича потрібні і постійно їх ставив, на жиговських мск покищо мій перший опит і перші 500 км.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

1 минуту назад, Elektrod сказал:

мск ваз я поставив. Моя думка така, масляний туман у головкі стоїть, а отже масло осіда на ножкі клапана, враховуючи ще й перепад тиску то його просто затягуватиме у впуск, а після зупинки двигуна рідке масло побіжить і по випускному клапану, що буде призводити до наростання нагару на ножках клапана. Плюс до всьго можливо на перші тисяч 10 мск і не потрібні для москвича, але потім там все одно з'являться люфти по яким буде бігти масло. Моя думка що мск для москвича потрібні і постійно їх ставив, на жиговських мск покищо мій перший опит і перші 500 км.

дякую, перша реальна відповідь)

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

или стаканчики или МСК. к тому же не каждый может нормально собрать нашу голову

На Лимончике мотор сток, пробег чуть более стольника, масло выбрасывает наружу. Мотор сборочной линией клялся мне что масло не брал

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

стаканчики в смысле маслоотражающие? железние?..... не устанавливать, если будут стоят мск? понял так

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

я зібрав по стоку - колечки, ну стаканчики намісці. голова була б.у., не знаю скіки б.у. направляйки були отлічні. Мій пробіг наближається то 10ткм, ніграма масложору нема.

Я за сток, так їздили мільйони заводських моторів, і наїзжали без заміни направляйок десятки тискм.. Зараз нову голову збираю, 248, там теж будуть тіільки колечки.

І в направляйках є секрет. Наші рідні - металокераміка,  з ними пара краще змазується А ще в нашій голові на стержень клапана діє не тільки осьове, а ще й трохи бокове наванжаеняя від коромисла. Не знаю як будуть ходить чугунні, ну всі оті можні бронзові не ходять, бо розраховувались на роботу без коромисел, а металокераміка тримає..

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

проблема в тому що нормальних рідних не купити, бачив багато варіантів, переміряв, таке собі в голове не поставлю...кераміка класно,а де іі взяти?   купив фрецію, яка має, проточку під мск...зара в роздумах, ставити їх, мск чи ні? гбц до речі теж 248, не хочеться забочинити

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

у мене також тільки колечки, масло 5в40, по місту розходу масла немає взагалі, по трасі на високих оборотах розхід 100гр на 1000км. це норма навіть для сучасних авто.
не претендую на істину, тема дуже спірна, у кожної сторони буде маса аргументів.
я вважаю що має бути так як задумано конструкторами.
у ваза стоять ковпачки, з огляду на іншу конструкцію головки, там масла на клапан попадає набагато більше.
у нас зовсім по іншому, з ковпачками буде недостача масла.
тому раджу поставити все по стандарту.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

якщо правильно зрозумив то ви радите збирати без мск? з кодечками ппід сухарики?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

2 минуты назад, vovchik23 сказал:

якщо правильно зрозумив то ви радите збирати без мск? з кодечками ппід сухарики?

так

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

загалом вирішив так, мск ставлю, масловідбійні ковпачкиметалічні знімаю

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Цілком підтримую, також в грядущій переборці головки орієнтуюсь на те, що поставляться чугунні направляйки на впуск/випуск і маслознімні ковпачки без масловідбійних шайб.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

запресував направляйки, стали ідеально, та відвіз гбц на фрезерування площини, все наш якісний антифриз( зідає алюмінь доволі швидко, хочеться залити щось якісне, але поки на дистиляті, а на зиму будем думати...

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

3 часа назад, vovchik23 сказал:

загалом вирішив так, мск ставлю, масловідбійні ковпачкиметалічні знімаю

Як робив ГБЦ, не ставив ковпачки залишив тільки резинові кільця. Масло 10W40 напівсинтетика, При обкаткі зїло грам 300. Зараз не їсть зовсім. Мотор крутиться регулярно. Мотор не жалію. У Пана McPherson залито масло 5в40 синтетика, чесно боявся синтетики, але зараз бачу все буде добре. Тому ризикну. Якось так.
 

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

я теж не шкодую, але росхід літра на тис. дістав(( і димок після пуску, та й залити хочу щось дороге, побачимо як буде

направляйки замінити тож не проблема))) прокладка раз в півроку і направляйкі на рік)))

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

нарещті запустив, вибачайте за помилки в розмові, недоспані ночі даються взнаки 

 

  • Upvote 3
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

ні ще не виїзжав, бензин закінчівся) а на газу треба рукав докупити, ресивер впускний вгадайте з чого зроблений?

в карбах врезки і знизу рампа

типу інжової

відосік збацаю обовязково

переживаю на рахунок раннері вірніш їхньоі довжини, начитався трохи, кажуть погано що довгі, крутящій спуститься донизу по обертам

да й не женусь за обертами

карби реально маленькі

деллорти разів в два більші

ліпити як небудь аби коротше не став

думаю їхати буде) а як відпишуся пізніше, реально втомився

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Офігенна робота зроблена! Прикатуй, донастроюй і ділися, думаю всім буде цікаво, коли воно поїде на всі гроші і сили в нього вкладені.

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...