Перейти до вмісту

21412 Камри


Kondit

Recommended Posts

Знайшов якусь спінену хрінь на куренівці, приліпив на клей, стало краще.

Таке питання: хто засверлював задню пробку гбц- який штуцер туди вкручуватись і які свердло і мітчик треба?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

8 часов назад, Kondit сказал:

Знайшов якусь спінену хрінь на куренівці, приліпив на клей, стало краще.

Таке питання: хто засверлював задню пробку гбц- який штуцер туди вкручуватись і які свердло і мітчик треба?

Если для запитки печки, то полдюйма хватит. 

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

6 минут назад, Kondit сказал:

А 3/8 мало буде?

Мало. 3/8 диаметр прохода 10мм, 1/2 диаметр прохода 15.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Питання не в купити нову, а в викрутити стару

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

7 часов назад, Kondit сказал:

Питання не в купити нову, а в викрутити стару

Пробку? чи штуцер? Если пробка не крутится - греть мини горелкой

 

В 26.09.2018 в 17:36, zaxar80 сказал:

який штуцер туди вкручуватись

Внутренний диаметр штуцера минимум 16мм, лучше сразу у токаря и пробку просверлить,и штуцер выточить.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Все правильно. Але.

Пробку хрін відкрутиш. Гріти гбц ззовні не хочу.

А на практиці що вийшло :

Свердло на 18,5мм, метчик на 1/2дюйма і реально 10 хв часу.  Штуцер 1/2 хоч на 16, хоч на 18мм , по ціні 12 грн в строймазі. І гермет казанський. Все зробив швидко.

Для тих хто ще думає сверло треба чи ні- насправді нічого важкого нема.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

1 час назад, Kondit сказал:

Все правильно. Але.

Пробку хрін відкрутиш. Гріти гбц ззовні не хочу.

А на практиці що вийшло :

Свердло на 18,5мм, метчик на 1/2дюйма і реально 10 хв часу.  Штуцер 1/2 хоч на 16, хоч на 18мм , по ціні 12 грн в строймазі. І гермет казанський. Все зробив швидко.

Для тих хто ще думає сверло треба чи ні- насправді нічого важкого нема.

А метчик,а свело с проточкой хвоста на 10 или 12мм(зависит от возможности патрона),а проходные сверла,я ж не думаю что сразу резал 18.5 это же все надо иметь под рукой! и сверло,и метчик+станок для метчика денег стОят

Я не имел в виду греть голову,прогрев пробки и ключ Бокко(попка) №1 решили бы проблему.Хотя сверлить пробку прямо в голове наверно проще чем потом искать тиски) Ну и молоток что сам справился,правда расстояние до моторного щита от штуцера...сколько там получилось?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

8 часов назад, Kondit сказал:

Пробку хрін відкрутиш. Гріти гбц ззовні не хочу.

Я грел газовой горелкой саму пробку и алюминий, без фанатизма, рукой можно было держатся. И разводным ключом. Но нужно два человека. И так две пробки, правда с 412й головы греть не пришлось, а вот 331у грел.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

До моторного щита ще 20 см, це ж 2141. У мене вже був забор з гбц.

Сверлив 4 +18,5 мм, на столі. Чугуній сверлиться добре.

Лещата не треба. Був помічник , який тримав шелєзяку 

Якщо робити на станку то треба 19 свердло.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Купив та поставив гбц 412, наче добра.

Але їде не так, на моїй їхав краще, бо була пиляна під газ.

Підкажіть, де можна в Києві опресувати та пробіагностувати гбц? 

І скільки воно може коштувати?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Возле Амурской площади http://motor-servis.com.ua/

Для проверки головы её надо разобрать, остаются только шпильки.Или ты сам разбераешь,или они за деньги

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

Звонив на промотор, там назвали якісь дитячі цифри. Зроблю- напишу що до чого.

Сьогодні в селі перекинув на шиномонтажі зимові колеса, бо з четверга кажуть, буде вже холодно. Слюсар гад колеса не дообжав ключем після пневмогайковерта, по звуку думав що всім резинкам в ходовій дупа. Вертатися і бити морду не став, бо спішив. А треба було. 

Ще прикупив в епіцентрі антифриз червоний Ж12 за 295 грн 10 л, акція якась в них до 30 жовтня. Літр  такого в них же 83 грн. Побачим що воно таке.

А головку все таки треба пиляти, непиляне- не їде на газу зовсім ((

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Колеса. В мене зима на окремих дисках. Відбалансував і поставив. 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Дізнався про гбц, спілкувався з прийомщиком на ВМС промотор: опресувати і шліфонути -450грн. Головка має бути чиста і в розібраному стані, максимум- з клапанами.  В зібраному стані не беруть.

Питання: який має бути діаметр виколотки для осей коромисел?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

Сьогодні вилізла нова хрінь. 

Спочатку, при їзді по трасі, впала тяга на газу. На 5 їхати неможливо. 

Далі як їхав з села, тяга і швидкість падала вже на четвертій поступово до 80 ,  далі 70... Нема тяги так ще й дьоргається. Перейшов на бензин. Так машина поїхала. Але не просто так, а з до середини витягнутим підсосом. Без підсоса дьоргається, але їде.  Після їзди на ьензі перейшов на газ - то вже і до 50 не розженеш. 

На бензині після перегазовки оберти не стабільні.

Проводка ВВ нормальна, свічки свіжі. Вчора карбюратор пшикнув ззовні карбоклінером. На заведеному моторі це ніяк не відобразилося.

Куди корпати?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

меряй компрессию

проверяй стробоскопом зажигание

чисти карб

проверь питание на катушке

походи вокруг машины с бубном

 

последовптельность действий - любая.

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Не трамблер, його першим же покрутив.

Карбюратор чистий, на ьензі робить.

Катушка відпадає, бо на ьензі робить.

Був відкручений клапан холостого ходу на карбі. Поміняв його, бо був кривий. Тепер на бензі супер.

З бубном ходив, з жінкою ходив, з свічками грався, з лед ліхтариком лазив. Стала робити на бензі.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...