Перейти до вмісту

21412 Камри


Kondit

Recommended Posts

2 роки ходив цей заспокоювач. Якого гавкнув- думаю, фіксатор натядника глюкнув.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Ооо, узнаю головку, замість пробки в осі коромисла стоїть кусок латунного прутка, моя робота ))).

 

Так а  шо там ващє з мотором, бо я вже й звонить думав, цікаво ж.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Зробили, заводиться й працює, на бензі і на газу. Бо на газу щось не хотів працювати. 

Тільки щось гучно тарабанить. Сьогодні постіль розподільного валу поміряються, буду знати що то і що з ним робити.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Знайшов. Точніше рішив кардинально, поміняв блок і передню кришку.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

7 часов назад, D.Vader сказал:

Так а в чем причина?

этот вопрос интересует миллионы телезрителей

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Причина залишиться невідомою і піде в мусорку разом з передньої кришкою.

Різати і крамсати їх не став. Десь там свищ.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Був на сто тільки що.

Все працює тільки звук наче в страшного дизеля- десь щось б'ється ((.

Печалько. Зазор рв по 0,1 мм.

На холодну і на холостих гучніше, на гарячу трохи стихає.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

По  книзі вроді 0,09мм максимальний, ну як казав ГарріДж - якшо щуп 0.15мм не лізе, то "іщопаходит". Придержуюсь тієї ж думки, практично підтверджено.

Хз шо воно, попробуй зазор клапанів виставить щупом 0,1 мм між коромислом і розпредвалом, може там на тарілочках виработка і воно не регулюється нормально.  Я так іноді робив, помагало.

Хм, ти диви як виробмло, тоді звзор був 3-5 соток, ну отвори були злегка неспіввісні скоріш за все. Ну 0,1 мм ляпотіть не буде. Хотя знов таки  ж  з практики - поки РВ не виймеш і не протрещ щиуки і постелі - толком не наміряєш.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

По атласу капіталити треба при 0,25 по щупчику і більше. 

По пятакам- так регулював його вже три рази, не міняється нічого.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

колись розмололо цепом у баті оцей самий заспокоювач))... і маленький шматочок пластмаси перекрив отвір в редукційному клапані, здається - також давки не було. як варіант

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

55 минут назад, Perpetuum_Дракон сказал:

маленький шматочок пластмаси перекрив отвір в редукційному клапані

А как ето? Там же сетка на маслоприемнике стоит

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Не всі сітки зберігають. На таз 10 всі стараються сітки вирізати геть, бо збивається сильніше ніж на 2141. А як нема сітки то все летить куди завгодно. В мене ж сітки обидві на місці.

Нагадую, давка масла зникла несподівано, на рівному місці, і не повернулась. Це двігло викинув, попередньо воно мене добряче помучило. Гратися в Шерлока не було часу, бо все крутив сам. 

Підшаманив поки що  свій старий моторчик (від Чайки Вови). До поломки кілець він хороший був. Підкинув кільця, вкладиші шатунів і поршняки під 92 бенз. В ньому обірвалося зірку РВ, зламало заспокоювач. Проблему виправив. 

От зараз він  і тарабанить як камаз. 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

как это - я хз, я на той час ще під стіл пішки ходив як то кажуть...  можливо сітка покоцана була, подробиць не памятаю. памятаю, як моторист сильно матюкався))) і сказав баті "на, держи свій успокоітєль" - а там обломок був як сірникова головка

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Ну да, если шток там болтается и/или зазор между штоком и рычажком насоса не отрегулирован. Можно выкрутить все регулировочные болты на всех клапанах, чтбы везде зазоры были по 5-6 мм, и потом пошатать РВ руцями. Люфт ощущаться не должен

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Все. Таємниця камазівського звуку розкрита. Поршні зустрічались з клапанами. Подзвонив брату, каже на старих поршнях під слоєм нагару є слід від проточок, зроблених наждачним кругом. От воно і робило нормально, і ходило.

Виходить що башка пиляна вже була.

На нових поршях відповідно нічого нема. От воно й гупало. 

І гільзи під заміну, так наче норм, але є царапини значні.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

поршни встречаются с впускными клапанами? знакомая история. так происходит когда ВМТ на коленвале выставляют по первой метке. первая это для зажигания, а вторая это ВМТ.

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Я знаю. Все виставлено по мітках правильно. Голова скоріш за все пиляна. 

Мітки не гляну, голова вже скинута.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...