Перейти до вмісту

ИЖ КОМБИ SL


Seryk

Recommended Posts

20 часов назад, Seryk сказал:

Зараз расход в районі 11, остання заправка 24л - 220км. Старт і прогрів на газу, бензин лише як газ закінчиться до заправки.

Ясно, значить рызниці у витраты газу шо на прставці шо на карбі нема. Чи майже нема.

В мене на простаці десь від 12 літрів і вище. Подарували тут сьогодні хороший 073 солекс, думав заморочитись врізками, ну, мабуть не буду.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

6 минут назад, chaika сказал:

Ясно, значить рызниці у витраты газу шо на прставці шо на карбі нема. Чи майже нема.

В мене на простаці десь від 12 літрів і вище. Подарували тут сьогодні хороший 073 солекс, думав заморочитись врізками, ну, мабуть не буду.

У меня на Славуте 1.2 жены раньше стоял Соллекс с камфоркой, расход по городу составлял в среднем 10.

После перехода на врезки составил 9, т.е. уменьшился на литр.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Расход не змінився, но динаміка на порядок краще і підсос адекватно працює.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 1 місяць потому...

Печалька :(. Пробило походу прокладку гбц, антифриз виперло, з радіатора запах як вихлопними газами... Додому 2 км тракторцем притянув.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Сьогодні розібрав - пропускало між 3 і 4 циліндром з 4, прокладці ппц, антифриз какашка погриз головку - треба шліфувати. А всього 10 тис накатав, мотор ще в середині чистенький.

20170718_201608.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Эта прокладка какашка, не ты первый на такой погорел.

Змінено користувачем leon
  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Головку фрезернули на 1 мм, але ще залишались точки. Сьогодні накинув на блок і затянув, завтра ще раз попробую протянути. Прокладку взяв типу азбесто-графіт - на старому моторі у мене така була, за 5 років і 40тис пробігу  - ідеальна, хоть промий, намаж графіткою і став.

Доречі, про головку, тепер мітка на розпредвалі відстає. Я заю про розрізну шестерню і тд, но як мотор буде себе вести в такій ситуації?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 1 місяць потому...

Амортизатор не витримав наших доріг і захотів вийти...

Вирвало один болт, на другому відламало вухо нижнього кронштейна кріплення амортизатора. Зняв повністю ричаг і приварив нову гайку, а вірніше випиляну пластинку, просвердлив і нарізав різьбу. Ще заварив тріщину вуха стабілізатора. Ось такий ремонт, витрат (кронштейн амортизатора + два болта) 20грн, збиті пальці не будемо рахувати.

 

20170804_202444.jpg

IMG_20170917_152150.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

11 час назад, Seryk сказал:

Ще заварив тріщину вуха стабілізатора.

Вчора зробив те ж саме, варив вухо. 

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

14 часа назад, Seryk сказал:

...

Ще заварив тріщину вуха стабілізатора.

...

Вынужден тебя огорчить, но заварка уха стабилизатора  --  это ненадолго. Так поступают только перекупы перед продажей машины, варят стабы, задние упругие балки, даже рессоры и пружины.

Стабилизатор проходит специальную термообработку, а при сварке металл отпускается. В результате через некоторое время стаб лопнет на границе области перегретого металла.

На форуме и в Интернете продаётся достаточно б/у москвичёвских стабилизаторов за небольшие деньги.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Виктор, выключись и включись заново. Варилось ответное ухо под стойку стаба на рычаге а не стаб

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Да варилось вухо на ричаге. У мене подвійний стаб стоїть спереду, можливо тому вухо і тріснуло. 

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 5 місяців потому...

И Опять Печаль. Мотор застукав, 16 тис пробгу, думав шо вкладиші, а оказалось поршень 4 циліндра задерло просто жесть, він в гільзі як колокольчик. Інші 3 поршня - гуд, на гільзах ще хон супер. Я в ШОЦІ. Перегріву не було, температура не більше 80, рівень масла і тиск норм. Їхав з роботи по трасі 90км\год - машина починае "тупити" десь до 60 і далі вроді норм, ще додому 6-7 км проїхав і вже поступово наростав стучок. Щойно з гаража, руки чорні - фото пізніше зроблю - поршень просто жесть!

Тепер треба десь дістати 1 поршень 3317, може в кого є? 

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

2 часа назад, Kondit сказал:

Четвертий циліндр то болячка москвичів

Из-за плохого охлаждения или из-за чего ? 

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Похоже на локальний перегрев, хоча загальна температура 80, печка от 4 циліндра відкрита всю зиму, тобто циркуляція ож була.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Я от думаю, 8 місяців назад скидував голову на пробігу 10 тис то циліндри були гуд, ніяких рисочок не було. Бо першою версією було невитриманий зазор гільза-поршень, ну якби так, то мали б бути вже видні сліди тертя коли знімав головку. Можливо зараз в прокладці гбц збільшити отвори біля 4 циліндра?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

как по мне, недостаточная смазка цилиндра. Причина, мож слишком малый уровень масла, закоксованые кольца от качественного масла, или просто масло харошее. Теоретически, четвертый цилиндр больше греется, виду своего расположения в конце блока. Не думаю что разница температуры настолько большая , что масло начало гореть.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...