Перейти до вмісту

408 Мимоза


Chupakapra

Recommended Posts

Оскільки виявилося шо мосік 408 тему переношу у відповідний розділ.

Ну шо народ вітайте )

В жовтні місяці отримав на користування мосіка 412 після "кап ремонта" "помальованого". Як виявилося з часом це просто монстр/франкенштейн на колесах. Вобшем по порядку. 2 роки тому його вирішили "відремонтувати" - для того шоб не їздити на волзі 3110; поставили на нього задню зимову гуму від волинянки - шиповану, передня лиса. Машина простояла в боксі рік часу, бокс мав пошкоджений дах, так шо на даху мосіка тепер плями від вапна і т.д. Але то все фігня. День Х - приїхав в бокс, треба того монстра вигнати, акумулятора нема - небіда знімаємо з ЗІЛа 120ку. Поставили, залили в карб бензи - курва завівся канешно з таким ревон шо лаборджіні ховається в житі і прикривається конопелькою. Вигнали з боксу видали мені відро і тряпку шоб пилюку стерти. Памятаєте вище писав про помальований москвіч в лапках так вот з водою відходила фарба - фарбували його без грунту просто по металі пульвелізатором на вулиці (як виявилося потім). Стандартне ТО, перевірка чи всюди є смазка, о нема ніпелів через які помпують масло, небіда збоку стоїть ЗІЛ скручуємо з нього, вуаля смазка запопмована. Перевірка гальм - знімаємо колодки - я не знаю шо делать - дають металеву щітку - чищу - збираємо назад хдем пробуєм - їде гальмує. Куліса передач гулає, але передачі переключаються чотко. Питаю де ручнік - на звичному місці нема,, показуть під руль - о ужас а це шо таке - кажуть ручнік, оке буде так, на питання чи працює лаконічна відповідь ХЗ, ну хз так хз буде так. Зробив пару кіл навколо боксів вроді нічого. Заїхали на яму - ну що шок це не просто нічого, половину болтів хтось скрутив, правильно догадалися ідем до ЗІЛів і скручуємо в них гайки і болти. ПРобував дивитися до ручніка - толку 0, лано буде і без нього можна. Показали шо і до чого - варіант що всі органи управління фарами, двірниками омивачами на кнопках, ех де наша не пропадала буде так. Їдем на заправку, від незвички чи то від того шо холостих вобше нема на заправці 3 рази глох. Заправив повний бак і до дому. Дорога до дому через КП ДАЇ, через нього їхати не буду, страшно + вогнегасник прострочений, аптечки нема, знаку аварійної зупинки нема і т.д.; їде обїзними путями. Спереду волга 3110 я за нею, в селі помінялися місцями я був спереду. Як власник мосіка сказав чувак на повороті треба скидати швидкість і на ямах теж, я ага і газ в полік, тільки пилюка за мном. Мосік прибув на нове місце - теплий гараж, освітлення зарядка для акума, зверху не капає. Продовження пригод в наступному пості, + виложу фотки вже теперішнього мосіка, впринципі нічого не змінилося.

вот ця Мімоза ) сьогодні сніжно і т.д. По фотці сильно не критикуйте. Да бампер погнутий ) Да дворніки стоять криво. Да кришка багажніка криво виставлена, але закривається, дле мене зараз то не сильно критично адже мені треба шоб вона курде по Львові їздила, буде час долізуть руки.

post-16587-0-67402600-1363294793_thumb.jpg

фотки моторного відсіку. Шо зроблено:

поставлено безконтактне запалення, викинуто акумулятор 120, посатвлений нормальний менший + закріплений так шо не вилетить хоть як їздь, викинутий моторчик омивача в заміну поставлений новий з деякими допрацюваннями.

post-16587-0-19366700-1363982699_thumb.jpg post-16587-0-49256200-1363982697_thumb.jpg post-16587-0-54857400-1363982695_thumb.jpg post-16587-0-20386500-1363982694_thumb.jpg post-16587-0-98246700-1363982648_thumb.jpg post-16587-0-84320600-1363460388_thumb.jpg post-16587-0-94850800-1363460377_thumb.jpg

закінчив з протитуманками.

post-16587-0-05799800-1363533627_thumb.jpg post-16587-0-01017900-1363533618_thumb.jpg post-16587-0-53406900-1363788554_thumb.jpg

Фотки салону - планується поставити хоть трьохричажну систему котролю опціями (фари, повороти, склоочисники). Маленька кнопочка на вушку де мала бути магнітола то бібікалка від волги ). Фотка багажника )

а ще одне, оскільки рідний моторчик для омивача здох певно ще до мого народження, то він був заміненний на якийсь з тазіка (купив в магазині за копійки). Розпилювач замінений з рідного на пласмасовий новий. Може коли вернеться і рідний, якшо руки дойдуть його почистити.

post-16587-0-59201100-1363982704_thumb.jpg post-16587-0-82466500-1363982702_thumb.jpg post-16587-0-11287500-1363982701_thumb.jpg post-16587-0-19366700-1363982699_thumb.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

вот тут надумав я відновити пенульку приборів, + порадьте як поставити магнітолу ? читав на форомі шо сталять під сідуху шоб видно не було. Поділіться фотками, може маєте якісь варіанти специфіних кріплень.

Також питання: в мене блок запобіжників з 3 пластинок. Хтось міняє цей ужос на шось краще аля так як в іномарках. Бо зараз блочок + запобіжник на протитуманки лежить під датчиком тиску.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Там шо у него БСЗ? Первый раз вижу 408 двиг с БСЗ приколхоженым :good:

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

дякуючи Victor маємо наступну інфо:

На фото чистый 408'ой завода АЗЛК выпуска 1972-1973'го годов, но заколхоженный: Торпедо поставлено от позднего 2140 стандарт, руль от 2140 Люкс, бачок омывателя вместо штатной клизмы втулен от классики ВАЗ'а, от неё же и расширительный бачёк, коего в стоке быть не должно, вместо родного маслянного воздухана стоит воздухан от 412'го, генератор тоже не родной, а с позднего 2140.

Карб -- стандартный К-126.

Опознавательная чёрная табличка у тебя на втором фото возле расширительного бачка на правом брызговике моторного отсека

.питання чи є доцільно заміна карба на солекс? і питання чого міняють карб на інший (сорі за нубство)

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

Кузов 412, а мотор 408. + ручник как у 408...

Да, ставь Солекс. Там обьем мотора 1360 см, Солекс надо на 1,3 либо 1,5

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

так ручник під рульом, цього літа планую поставити від якогось тазіка. Вже лежить в гаражі тільки постав )

о нарешті рідна поскавка для омивачки вернулася на рідне місце (ніч в розчиннику і як нова). Ніякий пласмасовий аналог не зрівняється.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

сталося, замінив передній сидіння на нові )

ціна питання 600 грн пара

ціна часу 2 дня роботи з зваркою болкаркою і молотком (як без нього)

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

народ сиджу тут голову собі ламаю куда магнітолу втулити?

є варіантів кілька:

1. дірка в панелі

2. получка під бардачком

3. борода від 2140

Шо порадите?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

народ сиджу тут голову собі ламаю куда магнітолу втулити?

є варіантів кілька:

1. дірка в панелі

2. получка під бардачком

3. борода від 2140

Шо порадите?

Моя мисля ставити в дірку в панелі. Саме удобно щось переключать при їзді. Перед цим добре 7 раз проміряти щоб в глибину сів і не впирався ні в що.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Упираться не будет. Ставь. Токо закрепить надо хорошо самодельной распоркой и прикрутить наглухо. Чтоб не украли.

Борода 2140 - мафон не поместится. Будет упираться в движёк печки. Прикручивать не к чему. Есть вероятность кражи.

Там шо у него БСЗ? Первый раз вижу 408 двиг с БСЗ приколхоженым :good:

БСЗ не проблема. всё там становиться. Берём шток Р-118 и ставим его на новый распределитель. Закрепить - изготавливается переходная пластинка и крепиться. Опережение выставляем отпуская штатный болт на ГБЦ. Как разживусь БСЗ себе такое сделаю.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

відносно магнітоли то буду ставити без сд і без касет суто на флеш + радіо вона коротка. Вот тільки проблема шоб не скомуніздили, ціна не велика але шкоди можуть зробити мама не горюй відносно керування є пульт.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

роботи за сьогодні:

1. замінений болт кріплення колеса (відірвали на шиномонтажі)

2. відрихтований бампер передній ( мої навчання на мосіку - раз зачепив стовп брами)

3. приварене кріплення переднього бампера до кузова, замінені всі болти на бампері

4. викинутий відкидний механізм номера спереді - номер прикречений до бампера

5. зняв багажнік з даху

6. кузовні малярні роботи

7. відновлення номерного знаку

8. ревізія рульового - все ок треба міняти рульову колонку (великий люфт)

9. передня балка в плачевному стані - треба або нову або вари то шо є - висновок більше 70 навіть не варто кататися - нижній стакав в який впирається пружина на половину гнилий - так шо починаються пошуки балки.

фотки: батько за роботою

post-16587-0-51347100-1367411431_thumb.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

приїхала передня балка, завтра то все ділу буде чистити і обробляти як положено )

Поставив переключателі підрульові від 8ки. Залишилося перенести проводку на неї.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

роботи за останній час:

1. нарешті поставили підрульові переключалки від 8ки до кінця (без люфта і т.д.)

2. перенесена проводка на переключення поворотів, омивалки і склоочисників (в планах поставити програмоване реле для них)

3. Поставлена магнітола в дірку на панелі, поставлені динаміки на задню полку.

4. куплена практично нова рульова

5. нова передня балка відчищена + помальована грунтом

6. дороблений механізи підняття машини (два хайджеки + швелер = фотки цього тижня будуть)

7. фільтр грубої очистки перебраний, закручені нарешті всі болти, як результат менше тече масло.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

роботи за останній час:

1. нарешті поставили підрульові переключалки від 8ки до кінця (без люфта і т.д.)

2. перенесена проводка на переключення поворотів, омивалки і склоочисників (в планах поставити програмоване реле для них)

3. Поставлена магнітола в дірку на панелі, поставлені динаміки на задню полку.

4. куплена практично нова рульова

5. нова передня балка відчищена + помальована грунтом

6. дороблений механізи підняття машини (два хайджеки + швелер = фотки цього тижня будуть)

7. фільтр грубої очистки перебраний, закручені нарешті всі болти, як результат менше тече масло.

непогано попрацювали. цікаво сам? мені б так. фотки будем чекати

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

роботи робимо на пару з батьком, як жона каже хоббі в нас таке гайки крутити ). Фотки будуть )

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

Ну шо народ

Сто годні вирішив перевірити свічки, і що ви думаєте? Перша свічка без різьби, тепер потрібно шукати футорку, малу в садок маршрутокою паїв дня по магазинах шоу найти ту футорку,і то потрібно було мені сьогодні ? Курча два тижня нічого не ламалося в Мосіку а тут на тобі :(

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 2 тижні потому...
  • 3 тижні потому...

Плани наступні:

1. заміна двигла

2. заміна передньої балки

3. заміна рульової

4. рихтовка лівої передньої дверки.

Нажаль зараз часу немає то все робити чекаю відпустки

Замінені стопи на світодіодні, + габарити задні і передні теж світодіоднію

post-16587-0-96042300-1371845190_thumb.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 3 тижні потому...

настав момент збору запчастин на заміну двигла.

народ допоможіть що потрібно для заміни двигла з 408 на 412 + заміна стандартної КПП на полонез?

Який буде двигун: мотор (поршневая 3317, вал 412, ГБЦ 412 в отличном состоянии, пробег 2000 км) с генератором, стартером, помпой, коллекторами - це по двиглу - зараз вирішуються питання доставки (дякую Sergey Prok).

Карб ще вирішується який ставити, але кажіть шо карще поставити?

КПП точно від полонеза. Питання шо потрібно для того? понятно сама КПП і що далі?

Народ поможіть бо скоро відпустка і хочеться запустити процес шоб не літати по базарах і не шукати запчастини яких бракує.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

дехто чув шо недано машинка стала в пробці і прийшлося її штовхати на парковку.

На цих вихідних була найдена причина - бензонасос, фільтр бензину.

Шо було з бензонасосом - лапка ручної підкачки бензину заштопорилася за низ насосу, лопнула пружина лапки, люфт трубок на які натягується бензиновий шланг.

Рішення - поставити новий бензонасос:

2105-1106010 Бензонасос УАЗ ДААЗ http://www.avtozapch...i.php?id=627600

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

уда дверка приїхала, дякуючи Комбиводу.

Двигун в дорозі до Львова.

Таль вже є.

Коробка буде певно рідною.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...