Перейти до вмісту

ИЖ 412 ИЄ 1991 р.в.


AmaRettO

Recommended Posts

Вся історія почалася в 2007 році , коли мій батя підігнав мені це чудо ИЖ 412 ИЄ 1991 року (сам також їздив на ИЖ 412 1980 року випуску)

З вигляду машина була так нічого, не враховуючи те,що без силових агрегатів (двигуна та КПП). За випадковим збігом обставин того ж року ,але раніше , нам батін шеф віддав «пиріжка» 2175 ,який простояв під вербою на парковці три роки(був зелений ,як утопленик) погнилий сильно, коротше кузов нікудишній. А тут цей підвернувся за 50$, і тоді було прийняте рішення , що 2175 на вторчормет а силові агрегати на цей кузов. Але , як завжди, не все гладко. Я взяв викрутку і з цікавості провірив пороги----я був в шоці. Прийшлося їх переварити разом з внутрішніми коробами. Далі під замін пішли:

Внутрішні арки;

Під вразливі місці (переднє кріплення ресор)вварено метал 2мм вигнутий під форму днища;

Переварено низ під заднім бампером;

Поміняні передні крила(заварені поворотники вже були);

Вварені ніші під запаску та бензобак від жигулів;

Рідний бак зрізаний , « аля консерва» під інструмент (зверху закритий фанерою з лючком на рояльній петлі;

Встановлено бензобак від ТАЗа для якого зроблено отвір у правому крилі і «присобачено» лючок від ВАЗ 2106;

Під капотом

Двигун 1,5

Бензонасос «Пекар»;

Карбюратор «Солекс 21083» новий з міняними жикльорами;

Новий водяний насос «рідний»

ГТC «Fenox»

БСЗ

В салоні

Нові карти дверей

Проведено антикорозійну обробку

Постелений войлок , коврики (чохли на сідушки)

Замінено блок запобіжників на «Волговський»

моторчик пічки ВАЗ 2170

З вулиці

Нові рефлектори фар, лампи «75»

Нові задні фонарі

Бампера ВАЗ 2107

Повітрозабірники на капоті

Декоративні ковпаки

В найближчих планах: КПП Фіат Полонез 5ст.

І вся ця біда гарненько пошпакльована і пофарбована в колір «САФАРІ»

Фото тут http://foto.mail.ru/mail/romeo-2000/20

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Я щоб твій текст прочитати у вьорд перекинув

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 4 тижні потому...

Прикупив через інтернет комплект БСЗ (в розсипну)При розмотуванні скретчу впустив на бетон трісла кришка.

Дякую форумчанам за допомогу при її ідентифікації.Тепер я точно знаю , що вона з ВАЗ 2108.

Думаю на вихідних поставлю.

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 5 місяців потому...

Поставив БСЗ.Вражень ніяких(немає іскри з трамбльора на свічки)Шукаю куда втікла.З катушки є а на свічки нема.Думаю справа в бігунку або в його резисторі.

  • Downvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Поставив БСЗ.Вражень ніяких(немає іскри з трамбльора на свічки)Шукаю куда втікла.З катушки є а на свічки нема.Думаю справа в бігунку або в його резисторі.

пересмотри контакты на жгуте которые вставляются в датчик холла и в комутатор может быть не робочий датчик холла есть в продаже мд2 диагностика и аз аварийное зажыгание оно подключается вместо датчика холла если он не работает ))))

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 1 місяць потому...

БСЗ установлена.Все работает "на ура" конечно не с первого раза.Теперь проблему решаю с тормозами.Колдун уже улетел в мусор так как заклинил.На подходе новий ГТЦ и в последующим замена тормозной жидкости(попробую самотеком авось получится).Пластиковий обвес снят ибо действительно колхоз получился.Зделана черная подводка на уровне порогов- так смотриться лучше.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 6 місяців потому...

Рухаємся далі. Обезшумив підлогу.В два слоя "бітумакс" 2мм + "алюфом" самоклеючий 7мм зверху ковролін і гумові коврики.Стало досить тихо. Замість штатного крана пічки поставив сантехнічний(шаріковий) замінив мотор пічки на пріоровський з центробіжником(стало дути краще)Поставив прибори ВАЗ спідометр і тахометр 2106 і комбінація 2105.Прикупив тройнік датчиків масла ГАЗ і самі датчики з показометрами.В районі попільнички буду ставити амперметр(вольтметр) годинник, показометр тиску масла.

Фото поки що такі.

Якщо не продам машину(родилась двойня) то буду продовжувати її "доводити"

post-11899-0-81878500-1355906767_thumb.jpg

post-11899-0-39430500-1355906785_thumb.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 2 місяці потому...

Первие шаги к 5 ст. кпп.Прикупил новый кардан под ККП ВАЗ(Полонез) и плиту переходную. Потихоньку готовлюсь к установке.Думаю в мае на день рожденья подарят кеш вот тогда куплю КПП.

Также было приобретено

Тройник датчика масла 406дв бронза

Указатель давления масла ГАЗ 53

Датчик давления масла М-358

Прокладки КПП 2107 (5 ступ)

Сальник первичного вала 2101 БРТ 28*47*8

Сальник вторичного вала КПП 2101 32*56*10 Кременчуг NBR

Подшипник вал коленчатый 2101 Вологда

Диск сцепл ведомый 2106 ДК

Муфта эластичная 2101 Сонатекс

Трос спидометра 2101 Украина L=1080мм

Часы 2103 Восток

Твердо движемся к цели.

Ведутся преговори о покупке маховика 2141.После этого буду покупать корзину ВАЗ + выжимной, вилку,солдатик

6d1c28s-480.jpga6d1c28s-480.jpg86d1c28s-960.jpg

76d29c8s-480.jpgc6d29c8s-480.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 3 тижні потому...

Первые шаги к 5 ст.КПП новые покупки

Было приобретено

новый кардан под ККП ВАЗ(Полонез) и плиту переходную.

Потихоньку готовлюсь к установке.Думаю в мае на день рожденья подарят кеш вот тогда куплю КПП.

Тройник датчика масла 406дв бронза

Указатель давления масла ГАЗ 53

Датчик давления масла М-358

Прокладки КПП 2107 (5 ступ)

Сальник первичного вала 2101 БРТ 28*47*8

Сальник вторичного вала КПП 2101 32*56*10 Кременчуг NBR

Подшипник вал коленчатый 2101 Вологда

Диск сцепл ведомый 2106 ДК

Муфта эластичная 2101 Сонатекс

Трос спидометра 2101 Украина L=1080мм

Часы 2103 Восток

Прикупил новое сцепление, вилку и маховик 2141

Твердо движемся к цели.

Фото из сайта магазина.Поскольку не было возможности пофоткать в гараже.

post-11899-0-55165700-1362658731_thumb.jpg

post-11899-0-97165400-1362658731_thumb.jpg

post-11899-0-36691100-1362658732_thumb.jpg

post-11899-0-49787900-1362658758_thumb.jpg

post-11899-0-99737500-1362658758_thumb.jpeg

post-11899-0-52917600-1362658759_thumb.jpeg

post-11899-0-07917500-1362658760_thumb.jpg

post-11899-0-59014200-1362658760_thumb.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 6 місяців потому...

Купил КПП Полонез 950 грн. (говорили скоростная) и рычаг ручника от 2108 50 грн. Все комплектующие есть кроме 4 болтов М12х30 под шестигранник(чую буду под заказ брать)

При примерке переходной плиты увидел, что она требует доработок иначе не будет отвода масла от первичного вала. Фото самой коробки пока нет но обязательно будут.

ВОПРОС к тем кто ставил сие чудо. Для нормальной установки в ИЖевский тоннель (чтоб клиренс был нормальний)нужно его срезать целиком или только дырку под рычаг?(ну кроме того что лучше шпильки стартера свинтить и как вариант срезать кусок отлива картера)

b3e74f8s-480.jpgПроточка для слива масла назад в КПП

f3e74f8s-480.jpgКак продают

Фото не мои

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 3 тижні потому...

КПП Полонез разбор, чистка, сборка

Решил знач розобрать кпп, помить, поставить все прокладки(их попросту небыло — все на герметике стояло) Кулиса и поддон особых усилий при их снятие не потребовали. А вот с гайкой хвостовика (флянца) произошла запара. По мануалу исользуя болт эластичной муфты в качестве стопора для фиксации вторичного вала, головка на 32 с воротком и куском трубы 30 см оказалось мало для того чтоб сорвать гайку. Добавил еще монтировку — мало. Коробку не реально удержать при таком плече. Надоело (время то идет а ничего не помыто) Решение прилетело мгновенно. КПП в багажник масика и на шиномонтаж. А дальше дело пневмотехники и ударной головки. 2 мин. и гайка у меня в руках и большие глаза у пацанчика с шиномонтажки (по его словам колесо в автобусе легче открутить) Дальше пластиковая бутылка 1,5л. с А-92, дырочки в пробке(пшикалка коротче) кисточка и вперед.Все отмилось на ура. Ну и сборка.Комплект прокладочек для КПП ВАЗ 5 ст. прокладка под кулису вырубил с паратита методом обстукивания прям на КПП. Сразу заменил сальник втор.вала.Установлена переходная плита. Этой суботой попробую закинуть на авто. Вот сколько резать тонель кроме дырки под кулису так и не понял.

Фото пока такие.

a49f804s-480.jpg

649f804s-480.jpg

149f804s-480.jpg

d49f804s-480.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Установил кпп на авто.Пока впечятлений мало так как есть проблема со сцепой.Фотки будут подробнейшие.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Проблему со сцеплением устранил.впечятления позитивние.Шума от коробки нет, передачи тумблерние.Но пока есть вибрация кардана(нужно подвесной немного подрегурировать)

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Фото процесса установки .Вид снизу добавлю чуть позже.

ac09304s-480.jpg

8209304s-480.jpg

3a09304s-480.jpg

2e09304s-480.jpg

7109304s-480.jpg

9909304s-480.jpg

3509304s-480.jpg

3d09304s-480.jpg

e309304s-480.jpg

3309304s-480.jpg

6b09304s-480.jpg

1709304s-480.jpg

f709304s-480.jpg

df09304s-480.jpg

8089304s-480.jpg

9409304s-480.jpg

7c89304s-480.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...