Перейти до вмісту

Москаль який хоче стати Charger'ом


Feanor

Recommended Posts

:crazy:  :crazy:  :crazy:  Ага. Зразу думав зробити зйомним з кронштейна, але було -10, вирішив не гратися.  До кузова кронштейн кріпиться двома болтами і гайкою, нижні точки - болти кріплення радіатора, верхня - кріплення сигналів. Сигнал переніз вправо. В кузові нічого сверлити не треба. Вся конструкція знімається за 10 хвилин з перекуром.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • Відповіді 90
  • Створено
  • Остання відповідь

Найкращі автори в цій темі

И вибрацыя валит по кузову мама негорюй. там спец втулки должны стоять резиновые ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Небо в поршнях

що дає поліровка поршнів? - гріються менше і менше гімном облипають?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

що дає поліровка поршнів? - гріються менше і менше гімном облипають?

Саме так! Зменшується площа теплообміну і адгезія з нагаром, тому він не осідає таким товстим шаром.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 10 місяців потому...

Попереднього москвича, що на аві, продав.  Думав, завяжу з москалями. Але ж ні, підвернувся комбік з пробігом 60ткм. Не встояв. Позаду тисяча км пробігу, заміна масла, жигофільтр, таермостат з Логана, регулювання зазорів клапанів, установка ебн, переборка карба ДААЗ 2140 ( найкращий карб для узам, по трасі 7л на 100), заміна півквлець КВ, Всіх шарових, та трапеції. Попереду знову ДБСЗ, що вже робив на попередньому москалі, знову заміна рульового редуктора, хочу моноінжектор.!!!

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 1 місяць потому...

Мій новий комбік 1991 р.в. На спідометрі 63000, з яких дві проїхав я. мною перебрана  підвіска,   - замінені всі шарові, втулки; Рульова - замінена трапеція на "новодєл"- піджимні пальці, рульовий редуктор - реставрація. Нове масло ЄТЕК, жигофільтр, ЕБН. "Вилизав" карб 2140, середня втрата бензину при швидкості 60-80 - 8л. відрегулював клопи. Поставив термос-вставку з Логана - вже купив сток "Мастер" - Логановський недогріває - тримає 70градусів. Міняв РЦС на ДК. Прочистив підвідний шланг пічки - 40 см забитих накипом - пічка не гріла. Залив тгосол.Купив шнива газмяс на перед. Замінив півмісяці через падіння оборотів при вижимі зчеплення. До сраки!!(до цього двічі капіталив москальські мотори, знаю почім в Одесі шифер) - поздовжнього люфта вже нема - до сраки, трабла в графітовому вижимному. Купив АТ на деталях.зп.ЮЕй. Буду знімать КПП, мінять вижимний, сальники, чистить дренаж. Про електрику не згадую, була купа всього, але так як сам автоелектрик, то фігня. 

Найшов два совдеп підшипники півосей, купив сальники і запорні втулки - буду мінять.  запорні втулки - гівно, в задирах. Буду шліфувать - по них сальники ходять. В процесі ДБСЗ. Роблю другий раз, на попередній машині працювало, як треба.

post-11294-0-24253500-1450339630_thumb.jpg

post-11294-0-86764400-1450339630_thumb.jpg

post-11294-0-50271400-1450339631_thumb.jpg

post-11294-0-17272500-1450339632_thumb.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

А смысл было продавать, что бы купить еще один классический Москвич?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Я планував завязать з ЗП москвичами. Але коли підвернувся комбік в класному стані - не встояв....

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Я планував завязать з ЗП москвичами. Але коли підвернувся комбік в класному стані - не встояв....

машину переоформляв? !гарний! де ти такий знайшов?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Ні, не переоформляв. Знайшов в м. Гребінка, досить дешево

класний! ляда уже торохтить?) вода в багажнике? чи пока без таких проблем?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Ляда в поряді,  поборов і шум і воду))). Вперше побачив заглушки піддомкратників)))) Хочу моноінж!!! І треба було гену з попереднього москаля знять....

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Проведена установка дбсз. Працює. Питання в актуальності графіка УОЗ трамбльора р147а для дбсз. треба ковирять, благо, є стробоскоп.

Установлені передні амортизатори Шнива ОСВ. 

Установлений "новий" рульовий редуктор.

Установлений шариковий вижимний "АТ". Попередній графітовий розпався при демонтажі. Зявилася вібрація при включенні зчеплення - по ходу, крива корзина.

 

Замінені сальники КПП на кременчуцькі.

 

Потекла помпа. Купив, поставив "АТ" - діаметр флянця під отвір шківа менший за заводську. Центруєм шків на болтах...

 

 

Поставив термос "Мастер". З другого разу. Бо спочатку провтикав просверлить отвір в тарілці термоса...

 

Зїздив на дальняк - 500 км.  Все ок, тільки резина лиса, і уоз  - жопою чую, не оптимальний. То пре, як інжектор, то тупить, як ксз... Витрата бензу - 8л на 100 за поїздку.


Амортизатори шнива - бомба. Буду ставити ше й на зад.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

ДБСЗ - гарна штука, в чому постійно переконуюсь. Як і шнива аморти.  Жжаль комплекта МПСЗ secu 3t, блок автопідсоса,  який продав із поліклін шківами рік тому,. на ДБСЗ вилазять косяки трамбльора, пружинками уоз як треба не виставиш, ВРУОЗ не одкалібруєш. Інша справа - ДАД, покалібрвать криві в онлайні...

 

Хочу собі Логан супорта....

 

А ше хочу 2140 by DAHAKA,  якби голову впало 1200 баксів - зразу купив би!!!! Як і півфорума. Знаю - це ціна 1/10 витраченого на проект. А часточка душі вкладена в машину - безцінна...

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...