Перейти до вмісту

Москаль який хоче стати Charger'ом


Feanor

Recommended Posts

Мій москаль мені дістався за 3.3к гривень в квітні 2011. до того не їздив з 2009, тупо гнив на стоянці. Преамбула - до того в нас з дружиною була 2109, на якій ми поцілували зимою дерево, порихтували і продали. Купили Fiat Croma - 1990р.в., бо я мріяв про інжектор, іномарку, і т. п. На той час я шарив в двигунах значно менше як зараз (особливо на слух), тому поїхали діагностувати Крому на СТО(в чужому місті), де сказали, шо все в ажурі (Або дебіли, або куплені), і я купив те відро. Відро зламалося серйозно по частині ходової і рульової, двигун виплювавши присадки після 3000 обертів почав ричать  распредами, коліном, і всім рештою. Рульову, ходову зробили, та їздити мотору, як стало ясно, не довго. А по роботі мені треба машина... ТОж почав шукати шось недороге і сердите. Найшов мося, з розібраним салоном, повандаленою проводкою, неясно-яким двигуном(за словами власника - він всього пройшов 38к smile.gif ) але живим кузовом (найбільша проблема - жуки на задніх арках) Тож я виклав 3300 грн, зробив ТО, страховку, пару днів поковиряв проводку - а то ні стопи , ні повороти, ні приборка не працювали, і виїхав із стоянки. Потім зібрав салон покатався пару тижнів, і вирішив, що карб(озон2107) фігню творить. Перебрав, перемив до блиску(поки одмивав в квартирі мазут - жінка бурчала, шо все загадив to_babruysk.gif ), поставив ремкомплект - ну просто ляля став а не карб. Поставив на машину, настроїв ХХ. Все клас, холостий - 600 оборотів (виставив мінімальний стабільний), вихлоп мякий, провала нема, ПРЕ! Відновив ЕПХХ - працює. Одна лажа - вижимаю муфту - глохне, на підсосі - сильно просідають обороти. Так і попав на цей форум з гугла. Глядь на щуп - масло з капельками води... Та ше й колінвал почав музикальні звуки видавать..


Ми з другом (керівник клубу ЛАДА ФВД Черкаси, молодий, да удалий Бодя Островський) знімаєм гараж на двох. Тож затянули на тросі мого москаля, і зняли мотора. Те, що я там побачив мене надихнуло на капіталку moil.gif . "Пороги" в гільзах, портянки від вкладишами, люфт 1, 5 мм по "полумісяцям". Отак потихеньку я і моя молода команда робим шось важливе: перебрав гену,перепресував підшипники, пофарбував, стартер те саме. І от скоро зарплата. Шукав запчастини - якість, ціни... І тут прочитав оголошення про двиг після кап. ремонта. ПОдивимось, переполовиним. Мож, пощастить.


Планів багато, жаль грошей мало.

 

 

 

 

Тепер в мене Іж 412. Про нього з 2 сторінки.

post-3378-1318779427,67_thumb.jpg

post-3378-1318779432,41_thumb.jpg

post-3378-1318779432,44_thumb.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • Відповіді 90
  • Створено
  • Остання відповідь

Найкращі автори в цій темі

Гена після ремонту. Поміняв підшипники, продзвонив міст, почистив, пофарбував.

post-3378-1318779433,12_thumb.jpg

post-3378-1318779433,2_thumb.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

"Все клас, холостий - 600 оборотів (виставив мінімальний стабільний)"  а давление масла при этом не меньше 0.8???

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

ні, якшо вірити виведеному в салон манометру (шланг ма місці стандартного датчика). На гаряу показував 1.1.

Правда з такою кількістю гівна в моторі на насосі могло буть всі 3 атм.))) а за ним - 0.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Двиг откапиталить не трудно,но если продают тот нормальный, и цена хорошая, то лучше брать...

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Знайшов блок з майже новою поршневою, коліном -0,5 в зборі - міняю на свій голий (здадуть на метал)  з доплатою 400грн. В суботу заберу. :D

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Однако не стоит забывать, что понятие "почти новый" у каждого разное  :book:

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Візуально і пальцем -  сходинки немає, нагар зверху гільзи стирається пальцем, видно хон в гільзі. Дно поршнів "нове", ше не пожовтіло од масла. На противазі коліна - маркіровка рем. розміру (коректором) - ше не покрилась шаром "гівна". Зірочки  - без слідів зносу, як і цепок - явно свіжі. Між гільзами іржавого гівна дуже мало - десь 1,5 мм на дні водяної сорочки. Прокладка ГБЦ ше не провисла, не пригоріла.

До речі, що скажете про бензонасос "Рекардо"? Майже новий дістався в нагрузку.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

В суботу забрав блок з головою за 630грн.  Ше на 700 скупився на авторинку - прокладки, помпа б.у., фільтр масляний, датчик тиску масла(дорогий, зараза), радіатор 2109 б.у., термостат 2109 б.у., новий розширювальний бачок, герметик Манол чорний, 2 метра патрубків, і ще може якісь дрібниці. Потім згадав про маслонасос, і в неділю поїзав шукати нові шестерні. Найшов ноунейм за 100 грн+ купив передній сальник колінвала - 15грн. Блок розібрав, почав чистити. Але багато часу не було - треба було знять коробку на фіаті, зайнявся цим.

post-3378-1318779489,2_thumb.jpg

post-3378-1318779489,3_thumb.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 4 тижні потому...

Знову вибрав час зайнятися мотором. Зыбрав маслонасос, потім вмрішив, що люфт між шестірнями і кришкою великуватий ~0,3 мм - розібрав, буду віддавать на шліфовку. вчора 4 години потратив на чистку піддона, лючка і клапанної кришки. Чистив у ванній кімнаті, чим вселив жах в серце дружини :cap: . Потім ше прибирав у ванній. Порошок, йоршик, мочалка, зубна щітка, руки і вагон терпіння. Але результат того вартий.

post-3378-1318779835,45_thumb.jpg

post-3378-1318779835,62_thumb.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

вселив жах в серце дружини :-* .

Але результат того вартий.

То шо ж ти таку красу на підлогу поклав? :good:

тільки те що фікус поряд якось рятує ситуацію.. :() :D) :))

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

:)  Ті фікуси повикидать треба, бо для залізяк місця мало :good:

Початок бадьорий :( Руки роботящі, отже все має вийти. Бажаю тобі успіху :D
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Спасибі! От якби ше ці руки на пару з головою на всі задумки грошей заробили...

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 4 тижні потому...

Давно не писав... Майже закінчив зборку блока - лишилися дрібниці - вкрутити пару шпильок на кріплення коробки (були обірвані розборщиком :hi: , я потім висверлював - всього 2 шпильки, 3 болта на блоці, не 2 - на ГБЦ) Всі прокладки на герметику, менші - на Manol, більші - на Zollex. Різниця між ними в тому, що Манол дуже швидко сохне, великі поверхні не встигаєш обробити.

Отже, що поставлено:

1. Блок б/у

2. поршнева - мінімальний пробіг

3. кільця, вкладиші СССР

4.Прокладки, сальники

5. Новий датчик

6. маслофільтр

7.Датчик тиску масла

8. Нові болти,гайки - старі уже легко скручуються

9. Помпа б/у, з розборки

10. Шестерні маслонасоса (вручну зішліфвав 0,3 мм з посадочного місця кришки насоса - Шестерні знизу "вигребли", зазор до кришки був великий)

post-3378-1318780355,45_thumb.jpg

post-3378-1318780355,56_thumb.jpg

post-3378-1318780355,67_thumb.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Вживу, якщо чесно, все красивіше і чистіше :D

Блін, треба ше шків коліна, на моєму сальник канаву вирив :hi:

І трабльора, а то у мене під 92, а поршні під 76.

Мабуть поки-шо виставлю запалювання пораніше, і так покатаюсь, а то в баку ше літрів 5 92-го

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Була розібрана гбц. Як виявилося- вал завтулений, без люфта, направлялки міняні, а от клопи - жесть.  зношені,канавки на робочій площині... І явний знос ніжок.

post-3378-1318780464,78_thumb.jpg

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Отже були куплені нові клопи за 50 грн :russian: У дядька по оголошенню в "От и До".

Приміряв на головку. Тепер думаю "сколхозить" вороток для притирки із підручних матеріалів.

post-3378-1318780464,85_thumb.jpg

post-3378-1318780464,96_thumb.jpg

post-3378-1318780465,06_thumb.jpg

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Тільки цікаво - на нових впускних клопах 1 проточка, на старих - 2. Типа, нові передбачені для установки із МСК?

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

о билый як и мий) добропожаловать в ряды москвичеводов. Почему не ставыв поршню на 92й?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...