Перейти до вмісту

Мій варіант печки на 412-2140 + клімат контроль


Recommended Posts

Декілька років назад, дійшли руки і до печки. Моя штатна печка була підключена від впускного колектора, через кранік (рідний),  а вихід був в тунель кпп і з відти в моторний відсік. Така конструкція від її самого початку не могла гріти, бо тосол потрібно було підняти вище двигуна загнати вниз радіатора печки, потім підняти і знову опустити аж до кпп і підняти до заднього флянця помпи.Фото радатора, де видно як стоять перемичкиDSC_0561_новый размер.jpgDSC_0562_новый размер.jpg Перепад в один метр мінімум, ніяке повітря цей шлях не пройде навіть з додатковою помпою газель, що призводе до часткового завоздушування печки і її неспроможності гріти. Повітря в поцесі експлуатації в системі охолодження з'являється і все те що потрапляє в коло підігріву впускного колектора, неминуче потрапляє в кран печки а з відти і в саму печку.  Першим ділом поміняв моторчик печки і крильчатку, хоч це і не вирішує проблеми описаної вище,  але знайомий віддав моторчик печки з крильчаткою від пежо 405, ось так це виглядалоDSC_0556_новый размер.jpgDSC_0557_новый размер.jpgDSC_0096_новый размер.jpg також був зроблений діфузор, виходячи з форми корпуса де стояв цей моторчикDSC_0558_новый размер.jpgDSC_0554_новый размер.jpgDSC_0555_новый размер.jpgнапрямок обертання співпадав з нашим. Поток повітря став таким, що піднімав пилюку з ковриків,  а при закритих заслонках на ноги від потоку повітря на лобове очі сльозились від вітру. Але при морозах в -5, повітря просто не прогрівалось і хоч потік повітря був колосальним, жари в салоні не було. Вивчення конструкції нашого автопрома сподвигло на установку радіатора від 2108. DSC_0547_новый размер.jpgDSC_0548_новый размер.jpgDSC_0549_новый размер.jpgDSC_0550_новый размер.jpgDSC_0551_новый размер.jpgDSC_0552_новый размер.jpgDSC_0553_новый размер.jpgЗ плюсів даної конструкції є те, що тосол піднімався 936f5312919a8cc1b0a795e843bc1f11.jpg(фото не моє просто для наглядності як було), заганявся в радіатор, проганявся з права на ліво, піднімався назад до подачі і опускався до помпи. Тепер непотрібно його було ганяти вверх, вниз по радіатору і опускати до кпп. Також самі соти зроблені більш плотніше і до всього поставив помпу газель і о чудо почало гріти, хоча недовго. При -15 дуло добре але не гарячим. Також як виявилося, одним з мінусів установки турбіни і діфузора було те що через два роки на радіаторі було видно що повітря через радіатор іде по центру де отвір в діфузорі, а по краям він в пиюці, то ж для тих хто ставе подібні турбіни, рекомендую ставити по центру діфузора якусь пластіну, щоб поток повітря був рівномірним по всій плоскості радіатора.

Наступною моєю мрією була заварка лючка, і винесення моторчика куди не-будь бо шуму чимало, то пищить, то тріщить та ще й міста там в мене мало із за бороди з магнітолою. Лючок заварив, а гроші і час як завжди закінчились і тут на швидку руку було зроблено такий варіантDSC_0134_новый размер.jpg і поставлені підшипники замість втулок DSC_0095_новый размер.jpg, моторчик став робити тихіше, але не довго, десь через 3 дні крильчатку розірвало. Також зробив, як я його називаю блок клімат контроля DSC_0093 (2)_новый размер.jpgDSC_0094_новый размер.jpgDSC_2141_новый размер.jpg заморило мене лізти то відкривати то закривати обдув на ноги, літом ним дуже не користуєшся коли дівчата в юпках,а в зимку коли туди лазиш і лягаєш на пасажира вони в штанах:). Купив  блок з трьома ричажками, тросіки двох нижнім прикрутив до заслонок попередньо знявши з них рідні пружинки фіксатори, верхній так і керує краніком.

І тепер кінцевий варіант, розпаяв рідний радіатор і почистивDSC_0082_новый размер.jpg  хотів поставити його горизонтально, але часу на глобальне переобладнання немає, хоча якщо його хтось  поставе горизонтально, я думаю гріти він буде ще відсотків на 10 краще.В задню пробку ГБЦ вварив тройнік,DSC_0108_новый размер.jpg який іде на помпу газель і на низ радіатораDSC_2135_новый размер.jpgDSC_2136_новый размер.jpgDSC_2140_новый размер.jpgвихід іде вгорі з лівої сторони де стоїть рідний кранікDSC_2137_новый размер.jpg і з відти на задню кришку помпи. З тройніка ГБЦ  другий патрубок іде до впускного колектора DSC_2138_новый размер.jpg через штуцер діаметром 6 мм і такий же  штуцер стоїть між головкою і впускним колектором у водяній рубашці,DSC_0129 (2)_новый размер.jpg таким образом навіть в літку при закритому краніку буде зберігатись циркуляція ОЖ в задній частині головки. Потім знайомий віддав кожух моторчика печки опель кадет, в який я купив і поставив мотор печки 2108 (фірми лса, було написано що він на підшипниках, а по факту виявилось що підшипниками там і не пахне)DSC_2063_новый размер.jpgDSC_2064_новый размер.jpgDSC_2065_новый размер.jpg DSC_2131_новый размер.jpgвсе це діло стоїть за правим крилом над підкрилком. На кожуху наклеїний паралон жоб при вібраціїї не було брязкотіння об крило. Двигун з рідного місця зняв, а отвір заглушив. Катаюсь з цим чудом з нового року. Моторчик як і старий підключений до рідного переключателя на два положення. Поток звісно значно менший за моторчик в салоні раза в два, але пилюку підняти може. Дме він так як в опелі чи тій же 2108. На скло дме дуже сильно при закритих ногах, при відкритих потока не відчувається, але скло не запотіває і навіть намьока на це не має.При -15 (більших морозів ще не було)я прикриваю кран печки, або вимикаю печку бо немає чим дихать на першому положенні. Жду морозів -30для тесту. Після запуска мотора в -5, десь через 30 секунд починає дути теплим повітрям можна вже руки гріти, через 5 хв в салоні майже жарко, а стрілка ще навіть від 50 не відірвалась. При прогріві до 90, перекрити рукою потік повітря на ноги не можна, пече в руку, моя сторона майже закрита, бо від ботинків смалиним почина воняти а ногу з педалі газу не приберу. Також десь в -10 спостерігалося явище коли ми пили каву в авто, авто робило на холостих, температура двигуна за 10 хв впала з 80 до 65. З приводу шума, мотор робе тихіше ніж у тому самому кадеті чи 2108 , на другій же передачі просто шум вітру. Працююча помпа зараз видає більше шуму ніж вінтілятор.

Також хотілося б додати з приводу рідного крана печки, дехто пише що в нього мале січеніє, хоча це не так він має діаметр всередині 10мм, такий же самий діаметр штуцерів на радіаторі і на штуцері помпи і заміна крана на щось інше не приведе до збільшення потоку ОЖ через печку, поки ви не поміняєте штуцер помпи і радіатора. Сам кран по моїм даним ще той що з завода на авто, це 33 роки роботи і жодного підтікання.  У нього один мінус, його хід  більший, а ніж хід ричага в салоні, лікується на зиму при відкритому ричагу кран ставимо повністю  відкритим і фіксуємо трс привода, на літо, кран повністю закриваємо і закриваємо на ричагу в салоні і фіксуємо тросік.

П.С. Зараз помпа вмикається на повну силу при включенні вінтілятора на першу чи на другу швидкість, планую переробити щоб і в помпи було дві швидкості і її можна було вимикати при включеному вінтіляторі, схеми викладу потім, якщо комусь буде цікаво і доповню відеом.

 

 

  • Upvote 2
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Так у тебя одна печка или две? Очень много спорных, или я бы даже сказал сомнительных, решений

К тому же не вижу климатической установки как таковой. Обычный отопитель

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

14 минуты назад, Susanin_Dead сказал:

Так у тебя одна печка или две? Очень много спорных или я бы даже сомнительных, решений

Печка одна, спочатку радіатор був рідний, потім від 2108 і зараз повернувся до рідного радіатора, але були і є один.Описував від самого початку даби дань інфу для розмишленія, хтось може зробе краще.Вінтілятор стоїь один під крилом. З приводу спорних рішень в студію, можливо щось і неправильно можна пороссуждати. До тогож я не кажу що це едине рішення і потрібно робити тільки так, як на мене досить не паганий варіант, гріє класно, коштує не дорого.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

зачем второй отвод с задней пробки ГБЦ на коллектор? там и одного хватает только надо после выхода скомутировать нормально патрубки

лучше бы взял целиком отопитель с какой либо иномарки или с той же 2108-2110

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Другий отвод з ГБЦ . У нас подача ОЖ іде в перший циліндр і забирається з головки з першого циліндра і я думаю що задня частина гбц і район четвертого циліндра особливо в літній період перегріті , даний отвод з гбц сприяє примусовій циркуляції ож в задній частині гбц і як наслідок більш рівномірна температура по всій гбц. З приводу скомутувати патрубки нормально, це як? Брати отопитель з чого не будь іншого, а зачем. Катався я з радіатором від 2108 він же таврія, мені не сподобалося, мощность нашого радіатора краща, довговічність також. Брати заради кучі заслонок, а куди їх виводити? Скло обігрівається ноги тоже, потока вистачає щоб додатково врізати і обдув на двері і на ноги задніх пасажирів, хоча як це зробити поки не знаю. На яких ще бюджетних корчах окремо регулюється подача тепла для водія і для пасажира??? Також з приводу вартості такого колхоза, вартість моторчика з кожухом 2108 б/у на олх 250-350 грн., вартість нового 250грн хоча вже http://vsedoavto.com.ua/page.php?page=product&catalog=56&product=30090&lang=ua + новий кожух 100 грн. Якщо подивитись на вартість того що просять за непонятні б\у печки, то мене і моя влаштовує, бо не факт що воно не потече і буде гріти.  Фото моєї бороди, за якою так мало простору для маневруDSCF0916.jpg

Тож якщо можна більше конкретики, як скомутувати патрубки щоб було краще, які хоч можливі плюси від установки печки від тих же 2108-2110, чи можливо конретні приклади

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Родной радиатор хорошо справляется с обогревом салона. Комутацыя... угловой штуцер с задней пробки в сторону вакуумника. Дальше шланг на трёхходовой кран. В одном положении ОЖ подаётся на отопитель, в другом на помпу. Шланг с крана на отопитель идёт в салон по низу мимо педали газа. Подымается вверх и уходит в моторный отсек возле вакуумника прямо в помпу. Преимущества в таком варианте что шланги далеко(с другой стороны мотора) от выхлопа. Короткие магистрали а значит меньше ОЖ, значит быстрее прогрев. Из недостатков можно учесть только переделка родного радиатора. Нужно вывести вход и выход на одну сторону но ты и так распаивал свой, поэтому не считается.

если и переделывать отопитель основательно то так что бы была возможность смешивать холодный воздух снаружи и уже прогретый прямо в отопителе. Мне родной схемы отопления вполне хватает, только жарко по трассе, да так что аж спать хочется. А вот задним пасажирам бывает не так тепло. Мне то жарко впереди но вот стоит мне перекрыть поток воздуха им становится прохладно а мне ещё жарко. Уже не помню когда водил автомобиль не снимая курточку

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 5 місяців потому...

Так и не понял, где стоит мотор печки в последнем варианте и откуда забирается воздух. Хочу повторить конструкцию

Какой диаметр отетой гофры из подкрылка в печку под капотом?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Моторчик стоїть під крилом (над колисом), над отвором який заходе в моторний відділ.Ось більш правильний ракурс фото з першого поста DSC_2065.thumb.jpg.df7b20216db760161fbc8e5054d8e530.jpgзліва на фото стінка салона, тобто моторчик вплотну до салона (бо там найбільний простір по ширині і місцем над підкрилком). Зверху на моторчику приклеїний паралон бо він максимально піднятий в гору і впертий в крило. Повітря забирається просто з під крила, з мінусів якщо стоїш за вітром на перехресті починає воняти вихлопними газами це якщо вінтілятор включений. Пилюку не сосе взагалі, це вам можу запевнити як людина яка накатала кілометрів 300 по полям за весну, закриваю вікна включаю вінтілятор і в салоні не пилинки. Самотьок повітря також є при 80 км/год, дуже відчувається зараз коли їздиш у шльопках, звісно ж він не такий великий як з лючком, але є, там  я думав можна за фарою отвір в крило зробити і тоді я думаю буде повисиліше. Гофра 110, точніше під 110 трубу канашку це все задумувалося, бо кожин раз коли биру ту гофру в руки відчуття ніби держиш щось жовте і вонюче та ще й хамутами вона толком не втягується, по свободі піджину пластикову трубу замість неї. Також труба що йде в салон виступала десь на 2 см до мотора щоб можна на неї було щось надіти чи в неї вставити, але потім довелося ту частину що обведина червоним зрізати до 5 мм бо було не можливо поставити головку.DSC_0100.thumb.jpg.4ade97dadb958cdd54bca585d8288771.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Так як в ланосі наприклад чи в десяткі, але тихіше,  єдине що на тебе не дме, але і потужності потока і місця для врізання воздуховодів хватає бо з салона викидається мотор і в алюмінєву кришку в любе місце що завгодно.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Ага, то есть в принципе с закрытыми окнами летом можно обеспечить хороший воздухообмен? Я в плане установки испарителя интересуюсь

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Надо было отверстие под гофру делать возле крыла. Так и коммутация была бы более менее разделена и голову не мешало бы снимать. Посмотри где у Оды вентилятор а там места ещё меньше чем у классических москвичей.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

6 минут назад, Susanin_Dead сказал:

Надо было отверстие под гофру делать возле крыла

Тогда б оно дуло куда-то в салон, а так выходит, что дует туда же, куда и штатный лючок воздухозаборника

При такой схеме нельзя реализовать рециркуляцию, только сейчас дошло. Для меня это довольно важно

Кстати, штатная проводка на мотор печки выдерживает этот вентилятор?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

1 минуту назад, Susanin_Dead сказал:

Ах, если бы ты читал внимательнее...

Ткни носом, бо я после семи (!!!) часов в МРЭО слехка не соображаю

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

2 часа назад, D.Vader сказал:

Ткни носом, бо я после семи (!!!) часов в МРЭО слехка не соображаю

Штатна не витримає, ставив через реле обидві швидкості. Якщо потрібна рецеркуляція то краще лишати штатну систему, але ставити іно мотор з крильчаткою і врізати лючок в воздуховод як на сорокових чи експортних, хоча доведеться тоді шукати місце під випарник, хоча під нього і так там доведеться все те перекроювати бо з нього капатиме кондинсат і потрібно буде зробити нормальне відведення його і плюс добре викрасити щоб жилізний кожух не згнив швидко. Також можна і в мене зробити рецеркуляцію, там з права  де ноги пасажира свердлим отвір (там в мене давно зліва і з права отвори для динаміків овалів) і потрапляємо під крило, лишиться лише шукати більш підходящу форму улітки вінтілятора щоб реалізувати переключення потоків  з відкіля втягувати повітря

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Я не пробував. Основна ціль даної переробки була позбавитися лючка, бо там в мене вже були дирки в шахті і із за деякої кількості серйозних дтп в мене там рвало метал постійно (всі дтп включаючи сальто були до мене) від цього в дощ потрібно було їздити у сапогах, на ноги дуже капало, а також іно мотор + турбіна давали адский звук на максималкі, хоча були тихішими на першій передачі в порівнянні зі штатним моторчиком.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...