Перейти до вмісту

Москвич 401 Coffeeman, 1956 Р.в.


HE3HAIKA

Recommended Posts

Шариковые подшипники действительно редкие (если найдешь поделись инфой).

Шарикові підшипники мені привіз продавець з місцевого базару - 25 грн/шт. Якщо комусь потрібні можу дати телефон (Ірпінь).

Тим часом накрився бензонасос, а точніше клапана і мембрана. Знайти ремкомплект чи новий бензонасос покищо не вдається. На форумі прочитав про заміну на Пекар 700, але в ньому виліт штока 3-4 мм, на моєму кілька сантиметрів. Також існує імовірність переливання бензину в карбюратор. Другий день ламаю голову...

post-10864-0-81429200-1330249731_thumb.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • Відповіді 59
  • Створено
  • Остання відповідь

Найкращі автори в цій темі

Найкращі автори в цій темі

Опубликовані зображення

Можно на пекар и т.д. современные переставить ножку с твоего и будет как надо

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

Встановив новий бензонасос Pekar 700. Щоб перекинути із старого ніжку довелось виготовити додаткову деталь, її верхній зуб тисне на привод насоса, нижній - обмежувач. Щоб не різати і не псувати рідні мідні трубки, замінив їх на шланги. Таким чином в разі необхідності можна буде без жодних проблем знову поставити все рідне. Також додав паливний фільтр в систему, зайвим точно не буде. Напевно, це не оптимальний варіант вирішення проблеми штатного бензонасосу, найкраще все ж знайти новий. Так що я в перманентному пошуку рідного бензонасосу (зі скляною колбою) за розумні гроші.

post-10864-0-53621500-1331567245_thumb.jpg

post-10864-0-17223400-1331567246_thumb.jpg

post-10864-0-64899900-1331567246_thumb.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Судя по фото получилось не плохо, только верхняя крышка просится развернуть её на 180 градусов - патрубки не удобно будет присоединять, придется крутить их бубликами под капотом - в таком положении как сейчас он будет обращен к бензопроводу выпускным штуцером.

Родной насос, особенно новый, очень редкий артефакт, но выглядит он очень занимательно.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Судя по фото получилось не плохо, только верхняя крышка просится развернуть её на 180 градусов - патрубки не удобно будет присоединять, придется крутить их бубликами под капотом - в таком положении как сейчас он будет обращен к бензопроводу выпускным штуцером.

Взагалі положення верхньої кришки було в правильному напрямку, але вихід з нососу був не прямо, а вліво і впирався в двигун, тому довелось перевернути кришку і "крутити бублики". Стрілки тепер відповідно брешуть.

post-10864-0-89213700-1331569566_thumb.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Понятно. У меня раньше насос стоял так же как у тебя на последнем фото. Тоже были небольшие кренделя из патрубков, но меня это расстраивало не больше недели. Главное, что он работал безотказно почти пять лет и потом бы еще работал, но я поменял двигатель. А вот родной, (стеклянный), постоянно выделывался - то диафрагма прорвет, то клапан не держит, то из под колбы течет, а стоит чуть её перетянуть - трескается...

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

C родным БН проблем особых как таковых не было. Правда в последнее время частенько подтекало в раёне колбы. Даи ресурс свой он уже очень давно вырабатал.

Сейчас стоит тоже новый БН, что то наподобе пекара, пока работает нормально.

Про переделки БН: #426

http://moskvich.net/topic/7-%D0%BC%D0%BE%D1%81%D0%BA%D0%B2%D0%B8%D1%87-408%D0%B8%D1%8D-1973%D0%B3/page__st__420

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 1 рік потому...

Блин, год прошол с последнего сообщения... Автор, как там поживает 401-й?!

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз

×
×
  • Створити...