Перейти до вмісту

2140 SL Коричневий АпельсІн )))


login

Recommended Posts

кароче пацани тєма така, купив собі москалика за 500 баксів в мєсного аліка,машина походу була агонь,мотор пробіг по екватору разів 15 напевно, 500 тисяч тікльки на тахометрі ,який вже непрацює з часів правління товаріша бєрії,але алік казав шо мутив капіталку після 400 тисяч,двігло працювало файно ,компресія зашибісь,і я йому повірив,стояло електронне запалення від таза,тяги рульові фолговські,салон для 30-ти років був потріпаний в міру. правда коє-чо треба було підмутити. вперший же день потекла тормазуха ,бо маю колєгу придурашеного хтів показати шо сильний ваділа і почав дріфтувати з зажатим ручніком, короче незнаю шо він там намутив но 400 гривень на тормоза зразу пристроїв, чуть гнилий був,я поварив,обробив повністю і злвні і всередені,постелив обезшумку ,купив новий килим,в машині стало чисто і затишно),підкрильники вчіпив,мазав бітумною мастікою,очі чуть не повилазили,"каністра" потім 2 дні боліла. Вистрілювала задня передача,поїздив так пару тижнів,поки вопше перестала включатись, завіз до місцевого кулібіна Боріса,якого прийшлось пошукати ,ніхто за москвічі братись нехтів) ,взяв в товариша москвічовську коробку,бо він собі якусь полонезівську походу примутив,ми з дєдом з двох одну замутили,правда ше деталів на 200 гривень купити прийшлось,капець деталі на москвіч дорогі оказались, Коробка "заработала"). через день мені треба було , поїхати до Івано-Фрагківська, після того марш-браска засвистіло щепленя, казали пацани шо то якийсь вижимний підшипник,я знов до Баріса, ми з ним по другому кругу зняли коробку і замутили капіталочку щеплення,шоб непарити собі мозги з ним.подивився на ходову дешо зробив,ходова була нормальному стані всьо рідне стояло но нічо не стукало нікуди не вело, заводився москалик з пів оберта,впевненний я був в ньому на сто процентів пхав тільки один раз, і то томущо сів акамулятор бо відійшов дріт від шоколадки,планів було дофігіще,покраска, обшивка салону,і т