Перейти до вмісту

ИЖ 21251 1990 р.в.


Mаксим

Recommended Posts

Лол нашо було знімати головку? Закрутить футорку можно не знімаючи голови. 10-15хв роботи. Як зняв, так і буде, поршня отполіруєш.

Забор ОЖ з головки можно зробить, якщо там місце є, важко шланга буде надіти. Краще постав насос на печку, від газелі. В мене забор ОЖ від 4 циліндра, все стандартно, тільки насос добавив. Так печка жжот. А ще насос не дасть закіпіти в єкстримальних умовах, наприклад, коли ремінь на генератор порвется. В мене такий віпадок раз був. До гаража 10км без ремня доїхав нормально.

.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Мені казали що можна перехідним мєтчіком вимазаним солідолом нарізати різьбу під футорку прямо так не знімаючи головки, а якось стрьомно щоб та стружка алюмінія попала в поршневу і тоді там наробила горя. Я вже зняв головку, пізно!

А поршня і головка блока всередині вся у великому нерівномірному слої нагару, той мотор в друга пройшов 40 тис після капіталки і в мене вже 6тис. Весь час заливається масло мінералка манол і бензин 92 з будь якої заправки. Треба буде те все вимити.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Машину тримаю під накриттям,

Под навесом, машина часто ездит, а не просто стоит большую часть времени, она сохраняется да же лучше чем в гараже,

конечно если под навесом на машину не попадает косой дождь и снег....

А вот ремонтировать и чинить зимой конечно гараж бы не помешал...

...... від жалюзей прийдеться відмовитись тепер.

Не нужно отказываться - жалюзи весьма полезны бывают, их можно укоротить снизу,

разобрать и подрезать до нужной длины совсем не сложно, после этого они легко устанавливаются над полочкой передней панели и всё отлично помещается.

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 3 тижні потому...

Все давно зібрав і катаюсь! Просто не мав як тут написати

В головці токар нарізав різьбу під гужони на двох циліндрах. хтось з попередніх власників унікумів вже вкручував гужона на 3 циліндрі, і різьба була дополовини нарізана в головці, а я то до цього думав чого свіча недокручувалась до кінця, але якось їздило, хоч могло виплюнути ту свічу разом з гужоном.

Подачу тосолу на "пєчку" зробив від задньої пробки ГБЦ, думав як прокласти шланг, бо там місця до перегородки моторного відсіку було дуже мало та й випускний колектор поблизу. То його так і пустив поверх мотору, прихвативши щоб шланг не торкавсь випускного колектора.

9cd7862855ee.jpg

Думав ще тоді під час ремонту заморочитись і поставити нижній термостат від 2140, чувши про нього кращі відгуки.

Так от ставив я той термостат разом з комплектом флянців і патрубків. Їздив з ним, закипів, не відкривалось велике коло, розвоздушував систему через верхній шланг пєчки, поставив ще один такий термостат новий і той на машині не відкривається, хоча в каструльці варив то вони працювали.

І після всього того вернувсь назад я на рідний верхній термостат, тільки задній флянець помпи поставив від 2140, замість штуцера байпасу від колектора у цей фланець вкрутив уголочок 45 градусів і туди перепускний шланг термостата,

2a97e83b9ac6.jpg

а обратку шланга "пєчки" через такий же уголочок в торець помпи, тому що відцентровий насос всмоктує з центру найкраще, а кранік стандартний з обточеною різьбою висить на шлангах.

Також залишив уголок з краніком зливу води, обрізав і обточив його під тонший патрубок.

a76022fa6347.jpg

Також закінчив установку електровентилятора. Сам він жигульовський , восьми лопатева крильчатка. У верхній патрубок вставив водопровідну трубу зовн. діаметр 32мм із ввареною гайкою М22 під дачик. Датчик поставив 92-87.

a85295c72590.jpg

Робота системи охолодження мене влаштовує, термостат радянський новий ТБ-1 з просверляною дірочкою 1.5мм.

Пєчка після цієї переробки взагалі "жарить" гарячим повітрям.

Велике коло відкривається, температуру тримає 80-85 градусів, електровентилятор ні в місті ні трасою ше ні разу не вмикався.

Думаю більш не потрібно жалюзей чи картонок перед радіатором, все прекрасно прогрівається.

Радує розхід палива, десь 9-9.5 л./100 км, у змішаному циклі і це зимою з прогрівами на подсосі перед виїздом 5-10 хв.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

В мене бреше прибор температури води. міняв датчики на нові в магазині ті шо продають один брак, перепробував 5 штук і всі вернув назад продавцю, ставив рідні б/у, то з трьох один тільки заробив і докидає +10-15 градусів. Міняв сам показометр в приборці, те саме.

Хочу перейти на жигульовський прибор температури. Вже купив показометр, осталось купити датчик.

З новими датчиками ВАЗ теж така біда як із москвичовськими?

Киньте мені схему як підключити ВАзівський прибор в нашу проводку.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Є одна така неприємна проблема: в салон тягне вихлопними газами, ззаду. Вроді все плотненько, уплотнітєлі на двері і на ляду нові, але все одно десь проходять.

Питання до власників комбі - як боротись з цією проблемкою? думаю може доточити кусок труби до глушника?

Я прикрутил наконечник выхлопной в магазине 50грн. он выглядывает дальше бампера, теперь запаха вообще нет.
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 2 місяці потому...

З приходом тепла з"явились проблеми з карбюратором. Холості пропадають, на підсосі при прогріві глохне, при їзді провали., з корпусу сочитьчя бензин. сьогодні розібрав карюратор для прочистки і промивки від нагару. нижня площина середньої частини карбу крива, щуп 0.6 пролазе коли притулиш до чогось рівного.

Думаю брати солєкса, та в нас за ДААЗ 21083 1350 грн просять, а 21053 під заказ десь до1500 грн. Це поки почекає.

Буду шліфувать плоскості свого карба, вкину свіжі прокладки і мембрани з ремнабору.

Скажіть, мона ставити жикльори з ремнабору чи краще залишити старі, щоб без проблем надалі?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

Машинка льотає, з карбюратором тоді розібравсь, міняв електроклапан єпхх. зараз тре змінити масло в двигуні.

Підкажіть, що може бути, де копати...

Задня передача постійно вмикається із хрустом, всі інші безшумно. Навіть тоді коли машина не котиться ше, а нерухомо на ручніку стоїть. Сьогодні вскрив кришку КПП, шестерні всі цілі. Залито тад 17. Холості не високі десь 900 об.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Попутно при ремонті, з причини недогріву мотору при їзді зимою, хочу перейти на нижній термостат від АЗЛК 2140, поставив укорочену помпу зі шківом яку придбав на форумі у Санька і ставлю ел. вентилятор з жигуля за радіатор.

У меня есть полный комплект для перехода на нижний термостат: http://moskvich.net/topic/6351-30042013-продам-на-2140-412-2141-408/

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

У меня есть полный комплект для перехода на нижний термостат: http://moskvich.net/...0-412-2141-408/

дякую за пропозицію, не потрібно, бо в самого є таке щастя.. Я експлуатую верхній термостат,він мене влаштовує, з нижнім не подруживсь)) Закипав часто з ними шо на іжу, що до нього на своєму сороковому.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 1 місяць потому...

Давненько я тут в себе нічого нового не писав. Та й нового особливо не було нічого.

Мучивсь з датчиками вмикання електровентилятора. Пробував кацапський Лузар 92-87 та 87-82. Перший не вмикавсь при потрібній температурі, був перегрів, перевірив його на газу гріючи то він замикав контакт при якійсь високій для нього температурі, що аж латунь посиніла при нагріві. Другий вмикавсь нормально, але тільки один раз, замкнув і не вимикавсь взагалі. навіть зараз якшо його холодного взяти то він пропускає струм через себе.

Вирішив проблему новим французьким датчиком Вернет 88-79 градусів. Вентилятор вмикається десь на 85 гр. за приладом температури ВАЗ 2103 і вимикається тоді як має. Крутиться вентилятор півтори-дві хвилини при працюючому моторі, а при заглушеному буває вмикається як нагрітий і матляє до чотирьох хвилин буває.

За те, що в мене були іржаві та з облізлою фарбою держномери авто, то даішник погрожував штрафонути на 170 грн, ледь відчепивсь від них тоді... Після цього випадку відреставрував номера, віддер з двох сторін фарбу та ржу від них, позапаював наскрізні дірки, загрунтував, пофарбував та пензликом понаводив цифри, літери і рамку, щоб надалі не було проблем.

Сьогодні вранці придбав упори задньої двері авто від ВАЗ 2111 китайські АТ за 90 грн пара, зусилля 440 ньютонів, 60 см у довжину.

Вирішив їх поставити замість своїх упорів, які ляду не тримали і внаслідок цього я завжди отримував нею по голові :goodd:

Рідні шарніри від амортизаторів прийшлось зразу відкрутити і покласти далеко, на страндартні кріплення їх не застосуєш.

А донором шарнірів стали самі старі упори кришки після маленької обробки їх.

Розібрав рідний амортизатор зажавши в тісках за трубку викрутивши алюмінюву гайку біля виходу штока з трубки.

Хто буде це робити, то потрібно обережно направити пружину на виліт, щоб не вистрелила куди не треба.

Далі під сам сварочний шов обрізав трубку від шарнірчика і став він виглядати так:

4df4514eec02.jpg

Потім обрізав той виступ, що слугує посадкою пружині всередині врівень, просвердлив в упор нього отвір 4.8мм і нарізав у ньому різьбу М6, відповідну до тої що на кінцях амортизатора від одинадцятки, ну і пофарбував.

Виглядати став так:

8f63afaa1393.jpg

Такі шарнірчики стали мені кріпленням амортизатора до кузову, а до кришки багажника аморти кріпив через обрізані з нержавійки штоки з рідного амортизатора до 5см просвердлені і з нарізаною різьобою аналогічно тим шарнірчикам.

ось:

c9e658549e8a.jpg

Зібраний і встановлений амортизатор виглядає так:

038075d6fa16.jpg

встановлені амортизатори ось так тримають підняту ляду:

3a013c38e03d.jpg

e91b10802cc7.jpg

В салоні складений аморт:

3ea947553777.jpg

Зробленою роботою дуже задоволений, тепер при відкриванні багажника кришка піднімається десь на 2см, далі подаю її легенько догори і вона сама підіймається. Та й закривати кришку стало легше, треба прикладати менше зусиллля рукою щоб скласти ці газові амортизаторі ніж ті пружинні рідні. В загальному все працює як в нормальних авто :)

Ну і наостанок свіжі фото машини в нинішньому стані:

8f57014ea51a.jpg

f185ceb17ebd.jpg

f265fdb5cac7.jpg

0a2273b4c890.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

... а до кришки багажника аморти кріпив через обрізані з нержавійки штоки з рідного амортизатора до 5см просвердлені і з нарізаною різьобою аналогічно тим шарнірчикам.

ось:

c9e658549e8a.jpg

А де нержавійка на штоках рідних амортизаторів? Штоки просто мають спеціальне зносостійке хромоване покриття.

Точка кріплення цього "костиля-подовжувача" до газонаповненого нового амортизатора слабка та невдала - в процесі експлуатації вона буде розшатуватись та намагатись зламатись.

Зусилля газонаповнених амортизаторів 880 Ньютон (440х2) для такої важкої ляди оптимальне. Але чому не можна було підібрати амортизатори по довжині, яка в відповідала довжині рідних пружинних амортизаторів? Було б і надійніше, і з точки зору технічної естетики красивіше.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 1 місяць потому...

Сьогодні вечором перевозив машиною електроінструменти та будівельне обладнання бригади свого батька з одного об"єкта на інший.

По дорозі почала різко пропадати тяга, далі мотор почав стріляти, чмихати, пихтіти та й взагалі заглох. Став я і поліз під капот дивитись систему запалення і побачив, що розвернуло трамбльора, ну думаю недотягнута гайка була. Поліз до багажника за ключиком щоб піджати, лізу знову до його і бачу шо репнув привід трамбльора! Тріщина пішла у верхьному районі корпуса там де сам хомут.

Не пройшло й пару хвилин я придумав вихід з положення для того щоб доїхати додом: взяв проволки, обмотав нею виводи під високовольтні провода кришки та інший кінець натягнув і прив"язав до кріплення радіатора . Трамбльор не провертавсь по дорозі і я успішно доїхав додому. Завтра пориюсь в детальках, знайду запасний привід і поміняю. фото завтра, бо вже й темно було.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Сьогодні їхав із включеними склоочисниками, шось відпало і не працює лівий дворнік, впав і болтається від руки, наче не зв'язаний з моторчиком.

а правий працює і шось в механізмі шоркає коли включені склоочисники

Що там може бути?

як відремонтувати?

Хехе :) Было такое у меня месяц назад :)

Сьогодні вечором перевозив машиною електроінструменти та будівельне обладнання бригади свого батька з одного об"єкта на інший.

По дорозі почала різко пропадати тяга, далі мотор почав стріляти, чмихати, пихтіти та й взагалі заглох. Став я і поліз під капот дивитись систему запалення і побачив, що розвернуло трамбльора, ну думаю недотягнута гайка була. Поліз до багажника за ключиком щоб піджати, лізу знову до його і бачу шо репнув привід трамбльора! Тріщина пішла у верхьному районі корпуса там де сам хомут.

Не пройшло й пару хвилин я придумав вихід з положення для того щоб доїхати додом: взяв проволки, обмотав нею виводи під високовольтні провода кришки та інший кінець натягнув і прив"язав до кріплення радіатора . Трамбльор не провертавсь по дорозі і я успішно доїхав додому. Завтра пориюсь в детальках, знайду запасний привід і поміняю. фото завтра, бо вже й темно було.

Нечего себе, сколько знаю москвич не когда такого не слышал и не видел.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 1 місяць потому...

От був накривсь ГТЦ давненько фенокс новодєльний, замінив його на рідний заводський з 2140 87 року з"єднавши трубки через переходки різьб. поїздив пару тисяч і цей ГТЦ став перепускати в бачок і м"яка педаль. Коли тиснеш гальма, то в бачку бурлить тормозуха.

Скажіть, чи можна перебрати той заводський 40-вий ГТЦ поставивши ремкомплект манжеток? Мені друг казав що ремкомплекти не підходять до його. А фенокс піддається переборці?

Розкажіть як їх розібрати, може вийде щось зробити., а ні то прийдеться купувати новий сумнівної якості.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 1 місяць потому...

Протягом місяця на авто замінив вакуумнік(радянський новий - 100грн), ГТЦ (фенокс - 230 грн) та задні гальмівні циліндри (80грн).

Також переробив пєчку а саме обдув повітрям - зняв рідну алюмінюву кришку з моторчиком і замість неї поставив турбінку від іномарки, через шланги і сантех. тройніки підвів обдув на вітрове скло та в ного за стандартною схемою - повітряний напір став набагато більшим за стоковий

Тої п"ятниці із за того що був мороз на вихідних купив краніки та зробив злив води з блоку та радіатора. з блоку - викрутив заглушку із сорочки біля трамбльора і вкрутив туди кранчик, а щоб зливати воду з радіатора зварив тройнічок з труби 32мм і гайки під різьбу краніка та врізав у нижній патрубок від радіатора.

на днях постараюсь на шось зробити фотки та закинуть їх сюди.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 3 місяці потому...

По мотору - різко геть впала компресія по 4.5-5 атм у циліндрах. двіжок тупо не тягне, хоча посторонніх звуків і шумів немає. найближчим часом буду замінювати мотор іншим.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Може клапана зажаті? Заливай в кожний циліндр масло і провіряй компресію. якщо не підніметься. значить клапана. Як піднімимться- кольца( поршнева).

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Резко и сразу в 4 цилиндрах? Вообще-то норма 10 атм для прогретого двигателя и различие не более 1 атм. Пониженная комперессия в отдельных цилиндрах из за:неплотной посадки клапанов, повреждения прокладки блока, поломки или пригорания поршневых колец. Понижение компресси во всех цилиндрах только износ поршневых колец. А не закипал ли движок? Нри этом кольца допаются. Проверка- в цилиндр с минимальным давлением заливают 20 грам чистого масла и снова меряется компресия. Если давление стало выше - то это кольца. Если безизменений то это или клапана или прокладка. Можно также через свечу подать воздух через компресор 2-4 атм (поршенб в это время в В.М.Т. Ну и скорость включена чтобы не провернуло двигаатель. И смотришь откуда пойдет воздух. если через карбюратор - то это впускной клапан, если через глушитель - то это выпускной а если дырявая прокладка то воздух пойдет через радиатор. Но все это припарка. Нужно снимать и колоть двигатель. А когдато для меня это было в игрушку... А теперь и давление в колесах не проверяю, не прыгают диски по мостовой и ладно. А новый двигатель... че это за москвичеводы что все сразу меняют и корбку и двигатель. А старый куда? Да и купишь какой , новый? Так он стоит немерянно, не проще ли машину поменять

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

та там поршнева вже своє просто відходила від того немає й компресії. я ще літом міряв то була 7.5 атм середня для всіх циліндрів а зара і 5ти немає притому що двигун не дефорс і норма 10. я не знаю скількм реальний пробіг двигуна.

до гбц питань немає, мною робилась її повна ревізія чистилась, притерались клапана, нові сальники, зазор в  постєлі РВ допустимий

 

двигун в мене є роблений взборі з попередньої машини.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...